Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysytäänkö synnytyksen jälkitarkastuksessa, oletko ollut yhdynnässä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
16.06.2014 |

Kiva jos kysytään, joudun sanomaan että no enpä ole, koska mieheni ei halua minua :'(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:40"]Ei kysynyt, vaan neuvolan täti sanoi, että seksi auttaa parantamaan emätintä, koska vilkastuttaa verenkiertoa jne.

Onko miehesi sanonut ettei halua? Mikä on syynä?

[/quote] ei ole tehnyt aloitetta! Ap

Vierailija
42/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, myös sinä voit tehdä aloitteen. Ehkä miehesi on vilkaissut tätä palstaa, ja tullut siihen tulokseen, että hän ainakin on hyvä mies, eikä apinosta vaimoaan seksiin synnytyksen jälkeen. Otapa se itsesääliviitta niskasta pois ja tee aloite ja nauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:02"]Ainakin saat ehkäisyvalistusta ja lääkäristä riippuen tuputtavat sinulle automaattisesti kierukkaa. Joo. Eiköhän se kortsu riitä, jos ei ole tarvetta 24/7-ehkäisylle? Ilmeisesti jotkut kätilöt ja lääkärit olettavat, että seksiä on heti päätellen siitä miten innokkaasti antavat ehkäisyvalistusta ja synnärillä. Miesten haluttomuus ja pihtaaminen on tabu.

[/quote]

Minullekin suositeltiin jälkitarkastuksessa kierukkaa vaikken ole edes parisuhteessa. Ja sen otankin, kortsu toki lisäksi kun ei sitä parisuhdetta ole. Vahinkoraskaus olisi katastrofi, siksi sen riskin minimoinkin.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta, mistä oikein saat seksiä vastasynnyttäneenä (ja kroppa vielä synnytyksen jälkeen palautumattomana, luultavasti kovasti univajeisena mikä näkyy myös naamasta ja maitotissien hajuisena) pienen vauvan yksinhuoltajana? Ja mihin lykkäät vauvan siksi aikaa?

Oon utelias, koska oon itse samassa elämäntilanteessa ja lähinnä alistunut elämään ilman seksiä seuraavat vuodet. Tuskin kukaan tulee ehdottelemaan seksitreffejä lastenvaunujen kanssa liikkuvalle naiselle missään ruokakaupassa tai vauvakahvilassa ja jotenkin tuntuisi oudolta ajatukselta haalia ennestään tuntematonta seksiseuraa netistäkään tms. ja jossain olkkarin sohvalla hommaillessa kuulostella herääkö vauva tai pitäisikö mennä imettämään sitä...

Vierailija
44/46 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on vähän aiheen vierestä, mutta oli niin koominen tilanne, että haluan jakaa sen kanssanne. Synnyttäneiden osastolla olin kahdenhengenhuoneessa. Jo iäkkäämpi hoitaja tuli huoneeseemme pitämään meille kahdelle äidille oikein perusteellisen ehkäisyvalistushetken. Huonekaverini mies oli jättänyt hänet odotusaikana ( vauvan isä ei tullut edes sairaalaan katsomaan vauvaansa ) ja minä olin juuri synnyttänyt 5. lapseni.

Vierailija
45/46 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vilpitön kysymys. Miksi ja miten ihmeessä teillä on pieni lapsi jos mies ei halua sinua? Haluaa kuitenkin lapsia? Vai ison perheen sinusta välittämättä?

En halua loukata.

Vierailija
46/46 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta, mistä oikein saat seksiä vastasynnyttäneenä (ja kroppa vielä synnytyksen jälkeen palautumattomana, luultavasti kovasti univajeisena mikä näkyy myös naamasta ja maitotissien hajuisena) pienen vauvan yksinhuoltajana? Ja mihin lykkäät vauvan siksi aikaa?

Oon utelias, koska oon itse samassa elämäntilanteessa ja lähinnä alistunut elämään ilman seksiä seuraavat vuodet. Tuskin kukaan tulee ehdottelemaan seksitreffejä lastenvaunujen kanssa liikkuvalle naiselle missään ruokakaupassa tai vauvakahvilassa ja jotenkin tuntuisi oudolta ajatukselta haalia ennestään tuntematonta seksiseuraa netistäkään tms. ja jossain olkkarin sohvalla hommaillessa kuulostella herääkö vauva tai pitäisikö mennä imettämään sitä...

[/quote]

Vastaan vaikka en ole se jolta kyselet. Itse erosin kun esikoiseni oli 3kk ikäinen. Synnytyksestä toipusin tosi nopeasti, jälkivuotoa tuli ehkä viikon, vauva nukkui alusta alkaen todella hyvin ja raskauskilotkin (kaikki 6kg) jäivät sairaalaan. Olisin voinut harrastaa seksiä tosi pian synnytyksen jälkeen. Harmi vaan, että mies osoittautui pahaksi erehdykseksi ja eron myötä ei tietenkään seksiäkään ollut kotona tarjolla. Tietenkään ei heti kiinnostanut lähteä seksiseuraa mistään hakemaan ja eroprosessikin oli kesken. Mutta siis käytännössä se olisi ollut ihan mahdollista. Isä kuitenkin hoiti hyvin vauvaa ja myös äitini tuli aina lastenhoitajaksi jos apua tarvitsin. 

Kun lähdin ensimmäisen kerran viihteelle (kun vauva oli 4kk) festareille, niin tarjontaa miesrintamalla olisi ollut todella paljon. Myös kavereiden bileissä tapasin vähän väliä ihan kiinnostaviakin miehiä. Eli munaa olisi kyllä saanut, jos olisin halunnut. Halusin kuitenkin selvittää eron ensin ja siksi vasta n. vuoden päästä aloitin seksisuhteen erään miehen kanssa. Helppoahan se oli silloin nuorena, kun oli muutenkin vilkasta elämää ja kavereita ja sitä kautta uusiakin ihmisiä näki paljon. Olisi varmaan aika lailla eri tilanne nyt 35-vuotiaana, kun kaikki nyhjäävät ennemmin oman perheen kanssa tai kavereita tavataan perheenä lasten kera. Onneksi olen onnellisesti uusissa naimisissa ollut jo pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi