Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysytäänkö synnytyksen jälkitarkastuksessa, oletko ollut yhdynnässä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
16.06.2014 |

Kiva jos kysytään, joudun sanomaan että no enpä ole, koska mieheni ei halua minua :'(

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meidän muiden ihana seksielämä? Ei kaikilla ole sitä milloin mistäkin syystä. Luuletko, että on jotenkin ihanampaa olla haluton, kun mies vieressä uhkaa erolla, kun itse et kykene seksiin vaikka tajuat, että olisi syytä. Koska haluton ei ole sama asia kuin haluaja, joka kuitenkaan ei anna. Halutonta ajatuskin etoo, ei pysty. Siinä jos missä kokee olevansa ihan nolla. En kykene, olen siis turha?

3

Vierailija
2/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytä. Se oli hyvä, koska olisin joutunut sanomaan, että ei, koska seksi on minulle häpeällinen asia :'( Nyyh!

Vierailija
4/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos kysyttäisiin, vetäisin lättyyn. Todellakin. Eipä se kenellekään kuulu!

3

Vierailija
5/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysytään. Mä olin kauhean ylpee, kun olin saanut munaa jo monta kertaa.

Vierailija
6/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jo tarpeeksi ahdistavaa, kun synnytyksen jälkeen kotiin lähdettäessä sain ohjeet tuleviin yhdyntöihin tyyliin kondomin kanssa kunnes jälkivuoto on loppunut, kun a) mies ei ikinä suostu kondomiin b) ei ylipäätään tule seksialoitetta tekemään

ap

Vierailija
7/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jälkitarakastuksessa vasta anneta lupa yhdynnän harrastamiseen? Tarkistetaan, että paikat ovat parantuneet. Esim ettei ole haavoja, jotka voisivat tulehtua.

Vierailija
8/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:58"]

Joo kysytään. Mä olin kauhean ylpee, kun olin saanut munaa jo monta kertaa.

[/quote]

:D

Vierailija
9/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa.

Vierailija
10/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:59"]Eikös jälkitarakastuksessa vasta anneta lupa yhdynnän harrastamiseen? Tarkistetaan, että paikat ovat parantuneet. Esim ettei ole haavoja, jotka voisivat tulehtua.

[/quote] no mulle ainakin sanottiin juurikin synnärillä,että koska vain haluttaa voi seksiä harrastaa, sen kumin kanssa. Teki mieli sanoa takaisin, että kenenköhän kanssa sitä sitten pääsisin harrastamaan?! Ap

Vierailija
11/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä kiinnosta

Vierailija
12/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saat ehkäisyvalistusta ja lääkäristä riippuen tuputtavat sinulle automaattisesti kierukkaa. Joo. Eiköhän se kortsu riitä, jos ei ole tarvetta 24/7-ehkäisylle? Ilmeisesti jotkut kätilöt ja lääkärit olettavat, että seksiä on heti päätellen siitä miten innokkaasti antavat ehkäisyvalistusta ja synnärillä. Miesten haluttomuus ja pihtaaminen on tabu.

Vierailija
13/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jälkitarkastuksessa yksityisellä gynellä ja hän kysyi. Vastasin, että ei tosiaan, mieluummin nukutaan, jos vauvanhoidolta jää vähänkin aikaa. Meillä siis vauva nukkui lyhyissä pätkissä, syy selvisi vasta 10 kk:n iässä. Gyneä hymyilytti vastaukseni ja ymmärsi oikein hyvin. oikeasti olen kyllä sitä mieltä, että ei saisi kysyä. En keksi mitään lääketietteellistä syytä, miksi kysyisi. Jos olisi jotain vaivoja, kertoisin itse.

Vierailija
14/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:59"]Eikös jälkitarakastuksessa vasta anneta lupa yhdynnän harrastamiseen? Tarkistetaan, että paikat ovat parantuneet. Esim ettei ole haavoja, jotka voisivat tulehtua.

[/quote]

Ei. Yhdynnän voi aloittaa, kun itse hyvältä tuntuu. Jälkitarkastuksessa on hyvä ottaa itse puheeksi, jos on kokenut jotakin ongelmia tai on kysymyksiä. Jälkitarkastushan on usein vasta 12vk synnytyksestä. Monille (etenkin useamman lapsen synnyttäneille) ei tule minkäänlaisia repeämiä ja olisi aika järjetöntä odotella johonkin jälkitarkastukseen...

Vierailija
15/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on kilpailu, tämäkin. Ne jälkitarkastuksessa karsinoi naiset sitten sen mukaan, kuka on niin halukas, että naiskentelee heti synnytyksen jälkeen ja kenellä kuitenkin on onnettomuudekseen mies, joka ei tykkää seksistä. Ja kenellä naisista Ei ole haluja ja taitaapi ne kysyä senkin, oisko miehelläsi kuitenkin ollutja tuliko isokin riita. Rastia kansanterveydellisiin lomakkeisiin vaan, ne arkistoidaan Suomen kaiken kattavaan neuvolajärjestelmään. 

3

Vierailija
16/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gyny näkee onko sulla spermaa sisällä.

Vierailija
17/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kukaan koskaan puhunut sanallakaan seksistä. Siis synnytyksen jälkeen sairaalassa tai neuvolassa tai muuallakaan. Yhden jälkitarkastuksen jälkeen gyne vain ohimennen sanoi, että jos limakalvot tuntuu kuivilta, niin tämä voide on hyvä, tätä me täälläkin käytetään ja vilautti jotain liukkarivoide tuubia. Oletin sen olevan liukkaria.

Vierailija
18/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12vkoa synnytyksestä? Mulla oli jälkitarkastus 7vkoa synnytyksestä... Eikä kyllä yhdynnöistä kysellyt, ehkäisystä kylläkin.

Vierailija
19/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi ne sitä kyselee, että voivat auttaa&neuvoa jos siinä on ollut ongelmia... Ei sen kysyminen mua ainakaan häirinny yhtään, seksi on ihan normaali asia ja jos on lapsen synnyttänyt, niin suurinosa on hedelmöittyny seksin yhteydessä.

Vierailija
20/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:18"]Lähinnä siksi ne sitä kyselee, että voivat auttaa&neuvoa jos siinä on ollut ongelmia... Ei sen kysyminen mua ainakaan häirinny yhtään, seksi on ihan normaali asia ja jos on lapsen synnyttänyt, niin suurinosa on hedelmöittyny seksin yhteydessä.

[/quote] etkö tajua, miksi kysyminen ahdistaa? Koska se taas muistuttaa mieleen, että mies ei halua mua! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi