Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella aikuisen miehen kanssa, jolla on hilsettä JA selkäaknea?

Vierailija
16.06.2014 |

Jonkin verran finnejä kasvoissakin.

Perustele miksi tai miksi et?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä kahdesti.

Vierailija
2/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin. Ei tuollaisilla asioilla ole mitään merkitystä vakavassa ihmissuhteessa, ei minulle ainkaaan. Samoin kuin ei esim. ylipainolla tai sillä ettei naama ole kovin komeapiirteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muuten kolahtaisi, niin totta kai.

Jos taas akne ja hilse johtuisi siitä, että ei peseydy, niin en, koska eipä tuollainen ihminen olisi muutenkaan mua varten.

Mutta näin periaatteessa ei tuollaisilla ulkoisilla puitteilla ole merkitystä, mut isketään huumorilla ja älyllä, ei ulkonäöllä.

Vierailija
4/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli finnejä naamassa, kun tavattiin. Kun oltiin jonkin aikaa seurusteltu, ehdotin miehelle ihotautilääkärille menemistä. Hän ei nimittäin ollut koskaan käynyt erikoislääkärillä, joku yleislääkäri oli joskus kirjoittanut hänelle aknekuurin, josta ei ollut apua. Sen jälkeen akne saatiin hoitoon. Selässä on kyllä edelleen hieman finnejä, mutta ei se kyllä mua haittaa.

Vierailija
5/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
6/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, samaa mieltä kuin kakkonen. Rakkaan ihmisen näkee rakkaana ihmisenä, eikä silloin kosmeettiset, ja tässä tapauksessa vielä täysin vaarattomat, ongelmat ole kuin kosmeettisia. Eivät ne häiritse.

Itse olen parikymppisenä kärsinyt aika pahaksi menneestä ihosairaudesta, jo ten senkin puolesta ihon ongelmat eivät tunnu vastenmielisiltä.

Vierailija
7/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vaivat ovat hoidettavissa? Esim. kampaamotuotteissa laadukkaita hilseshampoita.

Vierailija
8/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on aika paha akne selässä, välillä muuallakin. Ei haittaa mua oikeastaan yhtään, vaikka eihän sen kivan näköinen ole. Eniten tuntuu kurjalta miehen puolesta, kun ne paukamat on välillä tosi kipeitä tai sellaisessa paikassa, että hiertää. Mutta me ollaan yhdessä ihan muitten syitten kuin ulkonäön takia, ja oma rakas on aina ihana ja suloinen, vaikka oliskin finnejä. 

Vierailija
9/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä löytyy noi, vaikka peseytyy kerran päivässä tai väh. joka toinen. Eipä toi ole mua haitannu, miestä itseään kyllä.

Vierailija
10/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vaivat ovat hoidettavissa, ensin ihotautilääkärille ja sitten apteekkiin. Siinä mielessä ei voi verrata esim. ylipainoon, joka ei minua haittaa. Epäsiisteys ja henk.koht. hygienian laiminlyönti on kuvottavaa.

Vierailija
11/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintaviat ovat hoidettavissa, lähettäisin herran ihotautilääkärin pakeille sekä katsoisin hänen ruokavalotaan tarkemmin. Paljon pahempi homma olisi joku luonnevika eli henkiset näppylät. Niitä on vaikeampi hoitaa ainakaan omin keinoin ja ne ovat sellaisia vikoja, jotka tulevat usein vasta pidemmän ajan päästä esille, kun sitoutuminen on jo aika vankkaa ja ero vaikea.

Vierailija
12/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. En itsekään ole täydellinen :) Eihän noita "vikoja" edes välttämättä huomaa ennen lähempää kanssakäymistä..

Vierailija
13/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:19"]

Mun miehellä on aika paha akne selässä, välillä muuallakin. Ei haittaa mua oikeastaan yhtään, vaikka eihän sen kivan näköinen ole. Eniten tuntuu kurjalta miehen puolesta, kun ne paukamat on välillä tosi kipeitä tai sellaisessa paikassa, että hiertää. Mutta me ollaan yhdessä ihan muitten syitten kuin ulkonäön takia, ja oma rakas on aina ihana ja suloinen, vaikka oliskin finnejä. 

[/quote] Kannattaa vain sitkeästi kokeilla eri hoitomuotoja. Mun miehellä kokeiltiin kuuria (akne meni pois, mutta tuli pian takaisin), antibioottista kasvovettä (vei aknen nopeasti pois, mutta ei se tuli sitten kuitenkin aina takaisin) sekä erinäisiä muita paikallishoitoja. Lopulta sai avun pitkästä tetrasykliinikuurista. Sen jälkeen akne ei ol tullut takaisin. Yksittäisiä finnejä kyllä, ja niitä hoitaa Glindoxyl-geelillä.

Kunnon diagnoosi pitää saada, munkin miehellä on kaksi erillistä iho-ongelmaa.

Vierailija
14/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos mies on rento, mukava, itsevarma, hauska, mutta ei kuitenkaan mikään tyhjännauraja, sopivan ikäinen ja noin muuten silmiäni miellyttävä.

Vierailija
15/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta tällä viikolla, että miehellä on aknea. Ollaan kuitenkin oltu monta vuotta yhdessä. Olen sitä finnimäärää aikaisemmin ihmetellyt, mutten ole osanut yhdistää akneen. Luulen, ettei mies hyvällä katsoisi, jos sanoisin, että pitäisiköhän mennä ihotautilääkärin paikkeille. Vaiva ei kuitenkaan häntä varsinaisesti haittaa, eikä kyllä haitaa minuakaan.

Vierailija
16/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos mies olisi kiva, älykäs, sivistynyt. Perustelu: koska olen aikuinen. Hilseestä on helppo päästä eroon oikealla shampoolla ja parturin neuvoilla. Aknen hoidosta ottaisin selvää ja auttaisin miestä. Selässä olevia iho-ongelmia on yksin vaikea hoitaa. Ruokavalio voi myös auttaa asiaan ja olen hyvä kokki! :)

Voisin myös seurustella miehen kanssa, jolla on psoriasis, diabetes tai muu sairaus. Ulkonäkökeskeisen, tyhmän tyhjäpään kanssa en voisi seurustella. 

Vierailija
17/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan. Ainakin hilse on niin helppo hoitaa kuntoon ettei mua hirveästi kiinnosta mies joka ei sen vertaa viitsi panostaa ulkonäköönsä.

Vierailija
18/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai, jos muuten olis Se Oikea. Hilseshampoot on kuitenkin keksitty ja eikös akneenkin oo aika tehokkaita lääkkeitä nykyään. Aknelle ei voi mitään, tai siis ei oo itseaiheutettua.

Elä suotta jännitä :)

Vierailija
19/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen vouhottajat. Milloin vauva meni päiväkotiin? Jotkut vie jo 9 kuukautisen. Ymmärrän että töitäkin täytyy tehdä .

Vierailija
20/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:23"]

Kannattaa vain sitkeästi kokeilla eri hoitomuotoja. Mun miehellä kokeiltiin kuuria (akne meni pois, mutta tuli pian takaisin), antibioottista kasvovettä (vei aknen nopeasti pois, mutta ei se tuli sitten kuitenkin aina takaisin) sekä erinäisiä muita paikallishoitoja. Lopulta sai avun pitkästä tetrasykliinikuurista. Sen jälkeen akne ei ol tullut takaisin. Yksittäisiä finnejä kyllä, ja niitä hoitaa Glindoxyl-geelillä.

Kunnon diagnoosi pitää saada, munkin miehellä on kaksi erillistä iho-ongelmaa.

[/quote]

Joo, täytyy vähän katsoa. Mies on itse sitä mieltä, että kaikkea mahdollista on kokeiltu ja parhaiten auttaa vetyperoksidi, joka kuivattaa finnit väliaikaisesti. Itse en usko tuohon ollenkaan vaan luulen, että se pidemmällä tähtäimellä vain pahentaa asiaa, mutta paha sanoa, kun ei ole niin tarkkaa tietoa mitä kaikkea on kokeiltu eikä mies ole kovin halukas selvittelemään asiaa enempää. Yritän varmaan kannustaa yksityiselle ihotautilääkärille joskus, kun meillä on raha-asiat vähän paremmin, tällä hetkellä on vähän muut prioriteetit enkä halua miehen ajattelevan, että asia on minulle ongelma kun ei se ole. Hänen puolestaan vaan soisin, että voisi elää ilman tuota riesaa. Kiva kuulla, että teillä apu on löytynyt! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan