Oletko aviomiehesi kanssa sellaisissa väleissä että harrastatte seksiä?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:02"]
Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käytännössä ole seksiä juuri lainkaan.
[/quote]
Mä oon just tollanen vaimo :D Ne fiilikset on siks aika harvassa kun useimmiten ei saa siitä mitään irti, normitunne on et miks vaivautua. Sitten joskus harvoin iskee joku mielenhäiriö ja teen alotteen :P
[/quote]
Surkuhupaisaa on, että ehdotan aika ajoin yksipuolista suuseksin antamista vaimolle, mutta siihenkin pitää olla kuulemma juuri oikeassa mielentilassa. Itse en tätä ymmärrä, koska ei ole olemassa tilannetta, jossa kieltäytyisin suihinotosta.
Hyvät ja lämpimät on välit... johtuukohan siitä että ei olla naimisissa? ;o) (yhdessä kohta 8 vuotta)
Ollaan seksiväleissä jota harrastetaan rakkaudesta <3<3
16, niinpä. Sitä toisinaan mietin myös. Hän oli hyvin ihana, aito ja huomaavainen. Kunnollinen, rehellinen ja rakastettava. Yhden naisen mies. Seksikin oli hyvää, vaikka hän oli alusta asti minua hiukan arempi. Nyt on jo lapsikin, joten se heivaaminen ei ole ihan niin yksinkertaista. Alan jatkuvasti kaivata itse enemmän villiä elämää, kun katselen hänen estoisuuttaan. T. 14.
Väleissä ollaan ja harrastan seksiä. Miehestä en tiedä, täytynee kysyä.
Me aina sovitaan jo aamulla, että tänään illalla on seksiä. Osaa molemmat varautua ja mä ainakin odotan sitä innolla joka kerta. Meidän seksi ajoittuu klo 17-19, silloin on vielä virkeä. Myöhemmin on sit kiva mennä rauhassa sänkyyn ja lueskella unen tuloon saakka.
Seksi,läheisyys.kunnioitus kuuluu parisuhteeseen luottamuksesta puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:02"]
Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käytännössä ole seksiä juuri lainkaan.
[/quote]
Mä oon just tollanen vaimo :D Ne fiilikset on siks aika harvassa kun useimmiten ei saa siitä mitään irti, normitunne on et miks vaivautua. Sitten joskus harvoin iskee joku mielenhäiriö ja teen alotteen :P
[/quote]
Surkuhupaisaa on, että ehdotan aika ajoin yksipuolista suuseksin antamista vaimolle, mutta siihenkin pitää olla kuulemma juuri oikeassa mielentilassa. Itse en tätä ymmärrä, koska ei ole olemassa tilannetta, jossa kieltäytyisin suihinotosta.
[/quote]
Mä ymmärrän kyllä sun vaimoa.. En mä saa suuseksistäkään mitään jos en ole sillä tuulella. Vaikka kuinka nuoleskelee, ei vain tunnu miltään :/ olispa helppoo olla mies!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:48"]Seksi,läheisyys.kunnioitus kuuluu parisuhteeseen luottamuksesta puhumattakaan.
[/quote] omituisinta tässä on se, että mies on meillä myös tuota mieltä, mutta ei tee elettäkään jotta seksiä olisi, eikä koskaan suutele, harvoin halaa. Ap
En voi käsittää miksi pariudutte ja vielä menette naimisiin miehen kanssa, jonka kanssa ei seksiä ole tai sitä on vähän ja se on huonoa. Tai sitten ymmärrän jos kovin nuorena on parisuhde aloitettu ja seksiä kuitenkin ollut suhteen alussa.
Itsellenikin kävi näin. En tiennyt että lähes joka suhteessa seksi vähenee ensihuuman laskeuduttua ja meillä se tarkoitti lähes olematonta seksielämää. Yritin kaikkeni, sain miehen jopa pariterapiaan mutta erohan siitä lopulta tuli vaikka meillä oli pieni lapsikin.
Kyllä itsetunto on ihan nollissa sellaisen miehen kanssa, joka ei seksiä halua. Luonnollisesti suhteesta hävisi pikkuhiljaa myös kaikki muunlainen hellyys ja läheisyys. Todella harvassa on ne suhteet, missä mies on hellä ja huomaavainen, halaa ja pussaa mutta ei halua seksiä. Ehkä jossain frigidi-av-palstalaisen päiväunissa, mutta ei todellisessa elämässä. Ja kyllähän ajan myötä omatkin halut ja tunteet lässähtävät miestä kohtaan. Ero oli elämäni paras ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:02"]
Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käy
[/quote]
[/quote]
Mä ymmärrän kyllä sun vaimoa.. En mä saa suuseksistäkään mitään jos en ole sillä tuulella. Vaikka kuinka nuoleskelee, ei vain tunnu miltään :/ olispa helppoo olla mies!
[/quote]
Miehesi ei ehkä ole kovin hyvä nuolemaan. Oma mieheni on mestari siinä lajissa. Vaikka ei yhtään tekisi mieli, niin pieni hetki suuseksiä ja orgasmi on ihan mieletön. Paremmat orkut siitä saa kuin itse seksistä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:07"]En voi käsittää miksi pariudutte ja vielä menette naimisiin miehen kanssa, jonka kanssa ei seksiä ole tai sitä on vähän ja se on huonoa. Tai sitten ymmärrän jos kovin nuorena on parisuhde aloitettu ja seksiä kuitenkin ollut suhteen alussa.
Itsellenikin kävi näin. En tiennyt että lähes joka suhteessa seksi vähenee ensihuuman laskeuduttua ja meillä se tarkoitti lähes olematonta seksielämää. Yritin kaikkeni, sain miehen jopa pariterapiaan mutta erohan siitä lopulta tuli vaikka meillä oli pieni lapsikin.
Kyllä itsetunto on ihan nollissa sellaisen miehen kanssa, joka ei seksiä halua. Luonnollisesti suhteesta hävisi pikkuhiljaa myös kaikki muunlainen hellyys ja läheisyys. Todella harvassa on ne suhteet, missä mies on hellä ja huomaavainen, halaa ja pussaa mutta ei halua seksiä. Ehkä jossain frigidi-av-palstalaisen päiväunissa, mutta ei todellisessa elämässä. Ja kyllähän ajan myötä omatkin halut ja tunteet lässähtävät miestä kohtaan. Ero oli elämäni paras ratkaisu.
[/quote] no ap:lla ainakin oli seksiä paljon jopa monta vuotta. Harmi vain, että en osannut nauttia siitä täysillä hormonaalisen ehkäisyn takia. Nyt kun en sitä enää suostu käyttämään, miestä ei innosta. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:55"]Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.
[/quote]
voihan sitä toisen mieliksi harrastaa vaikka itseä ei juuri nyt innostaisikaan.
[/quote]
Naisen (eikä miehenkään) ei tarvi haarojaan levittää vain toisen mieliksi.
[/quote]
Kyllä tarvii. Oikeasti. Pitää joskus antaa, vaikkei haluiskaan just sillä hetkellä palavasti. Minä annan aina. Olen nainen. Mieheni libido on vähän hakusessa :(
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:55"]Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä tarvii. Oikeasti. Pitää joskus antaa, vaikkei haluiskaan just sillä hetkellä palavasti. Minä annan aina. Olen nainen. Mieheni libido on vähän hakusessa :(
[/quote]
Annoit juuri luvan raiskata itsesi. Hyvä tyttö!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Niinpä. Niin mäkin (ap) tein vuosia! Niin on se nyt Vitun väärin, että kun nyt minä haluan, en saa!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]
[/quote]
[/quote]
En kai mä miksikään tyhjennyspussiksi sentään ala. Ehdota vielä, että laittakaa liukkaria, niin on miehen mukavampi tyhjennellä.
[/quote]
no onko se nyt jotenkin kamalaa? Miksi siitä värkistä tehdään niin pyhä? Kyseessä avioliitto jossa sentää hyvä.tehdä konpromisseja ja hyviä tekoja vastavuoroisesti.
[/quote]
No hyi...mä varmaan masentuisin jos pitäis tehdä tuollaista vastentahtoisesti :( tulis halpa ja käytetty olo. Onhan seksi ja sukupuoliset alueet intiimejä..että makais vaan ja toinen lykkis päällä? Vai pitäiskö esittää ettää tuntuu joltain? Tekovoihkia? Kammottava ajatus :( eikai kulaan oikeasti tee niin? Kyllä mä ainakin tarvin sen tunteen seksiin eikä se syty omasta tahdosta. Eikai itseään voi pakottaa haluamaan?
[/quote]
yleensä aviopuoliso on se henkilö, jolta halutaan läheisyyttä. Jos ajatusmaailma on tuo, että se puoliso haluaa seksiä toisen puolisonsa kanssa, suunnilleen hyväksikäyttää, ei suhde kuulosta normaalilta. Seksi kuuluu suhteeseen ja minä olen meistä se haluttomampi enkä saa orgasmia helposti, mutta haluan tyydyttää mieheni ja haluan tuntea hänet lähelläni. Seksi on meillä ajoittain ns. Kompromissi, en tosiaan "levitä haaroja" aina kun mies niin haluaisi, tällöin mies tyytyy osaansa mutta välillä vaikka ei niin haluttaisi, lähden tilanteeseen mukaan. Välillä taas minä teen aloitteen, välillä molemmat. Ikinä seksi ei kuitenkaan ole "pussien tyhjentämistä" tai niin että minä makaisin alla paikoillani ja toinen lykkii. Ihme ajatuksia nuo parisuhteessa.
Nyt kun olen raskaana eikä seksi valitettavasti ole onnistunut ennenaikaisten supistusten takia, mies on niin ymmärtäväinen. Ei odota minulta mitään mutta kuitenkin on läheisyyttä halauksien, suudelmien, hierontojen yms. Muodossa. Ja välillä, vaikka itse en siitä erityisemmin pidä, annan miehelleni suuhoitoa. Haluan edelleen tyydyttää hänet, vaikka itse en samaa saakaan.
Meillä on hyvät välit ja hyvää seksiä, mun mielestä parisuhteen peruskivi on seksuaalisuus ja intohimo.
Ajattelen seksiä usein ja haluan miestäni aina, kun tilaisuus tarjoutuu. ;) Vaikka olisin väsynyt tai kipeä, niin sytyn kyllä heti kun vaan mies vähän houkuttelee. Toisaalta lämpöä ja läheisyyttä voi vaalia muutenkin kuin seksillä, esim. kun lapset olivat pieniä oli välillä kuukaudenkin tauko, eikä kummankaan maailma siitä kaatunut.
Nykyään minä olen kiinnostuneempi seksistä kuin mieheni. En anna sen haitata, nautimme toisistamme kun sen aika on, emmekä ota paineita seksikertojen harventumisesta. Voin pitää omaa kivaa useammin. ;) Pääasia, että parisuhde pysyy kunnossa: osaamme puhua, on hellyyttä ja sitä seksiäkin vaikka edes harvemmin.
Itse olisi kiinnostunut myös parisuhteen ulkopuolisesta seksistä miehen tai naisen kanssa, mutta tiedän että mieheni ei sitä halua, vaikka hänellekin siis saman soisin. Eli näillä mennään, toistaiseksi. ;)
Hyvin kirjoitettu 38!
Ai niin, unohdin mainita, että olemme 15 v olleet yhdessä ja lapsia on neljä.
terv. 39
4 vuotta sitten vai oisko jo 5 kun seksia viimeeks. Ollaan yhdessa ja ihan ok.
Aika viileet välit on, mies häpeää pienuuttaan, eikä siksi halua, kun ajattelee tuottavansa pettymyksen, kun kerran sanoin suoraan, etten saannut. Itse kyllä haluaisin, vaikka pelkän läheisyyden takia, kun ei ole sitäkään enää koko suhteessa, toivotonta.