Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aviomiehesi kanssa sellaisissa väleissä että harrastatte seksiä?

Vierailija
16.06.2014 |

Jos ette, johtuuko miehestä vai vaimosta?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan väleissä ja harrastetaan seksiä. Mikä ihmeen kysymys tää on :D

Vierailija
2/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mekin ollaan ihan väleissä, mutta helvetti kun ukkoa ei seksi -mun kanssa- kiinnosta! Miten sen saisi tajuamaan, että kohta välit menee, jos ei ala kiinnostaa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aviollinen velvollisuus.

Vierailija
4/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko mennä vieraisiin. Niin ne miehetkin tekee. Ehkä jopa sun mies. Mä en monta kymmentä vuotta halua saman ihmisen kanssa vaan harrastaa seksiä. Mitä pahaa siinä seksin harrastamisessa välillä jonkun toisen kanssa on jos ei loukkaa ketään ja pitää terveydestään huolta.

Vierailija
5/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.

Vierailija
6/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:55"]Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.

[/quote] ootko varma, oletteko miehenkin mielestä hyvissä väleissä? Ap

Vierailija
7/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole homo, joten aviomiestä ei löydy, mutta vaimoa kyllä panee mielellään.

Vierailija
8/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:55"]Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.

[/quote] ootko varma, oletteko miehenkin mielestä hyvissä väleissä? Ap

[/quote]

No kyllä olen.

Vierailija
9/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

voihan sitä toisen mieliksi harrastaa vaikka itseä ei juuri nyt innostaisikaan.

Vierailija
10/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

Naisen (eikä miehenkään) ei tarvi haarojaan levittää vain toisen mieliksi.

Vierailija
11/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käytännössä ole seksiä juuri lainkaan.

Vierailija
12/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

En kai mä miksikään tyhjennyspussiksi sentään ala. Ehdota vielä, että laittakaa liukkaria, niin on miehen mukavampi tyhjennellä.

Vierailija
13/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, mulla mies samanlainen kun sinun vaimosi. Itse haluaisin romanttisia ja tuhmia ylläreitä. Harrastaa seksiä vaikka uimassa rantakalliolla, mutta hän on niin estoinen ettei tulisi kuuloonkaan... :(

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Seksitön suhde ei ole terve parisuhde.

Meillä on seksiä mutta harvoin. Mies pihtaa. On hyvin ylisiveellinen. Itse taas olen kokeilunhaluinen ja aistikas tyyppi.

Vierailija
14/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

En kai mä miksikään tyhjennyspussiksi sentään ala. Ehdota vielä, että laittakaa liukkaria, niin on miehen mukavampi tyhjennellä.

[/quote]

no onko se nyt jotenkin kamalaa? Miksi siitä värkistä tehdään niin pyhä? Kyseessä avioliitto jossa sentää hyvä.tehdä konpromisseja ja hyviä tekoja vastavuoroisesti.

Vierailija
15/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:09"]

12, mulla mies samanlainen kun sinun vaimosi. Itse haluaisin romanttisia ja tuhmia ylläreitä. Harrastaa seksiä vaikka uimassa rantakalliolla, mutta hän on niin estoinen ettei tulisi kuuloonkaan... :(

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Seksitön suhde ei ole terve parisuhde.

Meillä on seksiä mutta harvoin. Mies pihtaa. On hyvin ylisiveellinen. Itse taas olen kokeilunhaluinen ja aistikas tyyppi.

[/quote]

Mitenkäs te olette yhteen päätyneet?!!!

Minä vaihdoin miestä, kun entisestä kuoriutui seksihaluton tohveli.

Vierailija
16/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ.

MENKÄÄ HOITOON TAI EROTKAA, OIKEASTI.

Vierailija
17/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostuis muunlaiseen suhteeseen. Meillä on seksiä, joskus harvakseltaan mut on kuitenkin. Mä en huoli mitään "sisarussuhdetta".

Vierailija
18/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä päivittäin ja hyvät välit. Tietysti. Jos olusi huonot välit niin oltaisi kyllä toistemne eksiä.

Vierailija
19/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:02"]

Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käytännössä ole seksiä juuri lainkaan.

[/quote]

Mä oon just tollanen vaimo :D Ne fiilikset on siks aika harvassa kun useimmiten ei saa siitä mitään irti, normitunne on et miks vaivautua. Sitten joskus harvoin iskee joku mielenhäiriö ja teen alotteen :P

Vierailija
20/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no onko se nyt jotenkin kamalaa? Miksi siitä värkistä tehdään niin pyhä? Kyseessä avioliitto jossa sentää hyvä.tehdä konpromisseja ja hyviä tekoja vastavuoroisesti.

[/quote]

No hyi...mä varmaan masentuisin jos pitäis tehdä tuollaista vastentahtoisesti :( tulis halpa ja käytetty olo. Onhan seksi ja sukupuoliset alueet intiimejä..että makais vaan ja toinen lykkis päällä? Vai pitäiskö esittää ettää tuntuu joltain? Tekovoihkia? Kammottava ajatus :( eikai kulaan oikeasti tee niin? Kyllä mä ainakin tarvin sen tunteen seksiin eikä se syty omasta tahdosta. Eikai itseään voi pakottaa haluamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi