Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aviomiehesi kanssa sellaisissa väleissä että harrastatte seksiä?

Vierailija
16.06.2014 |

Jos ette, johtuuko miehestä vai vaimosta?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoittikin hyvin että jos hareadt[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:55"]Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.

[/quote]

voihan sitä toisen mieliksi harrastaa vaikka itseä ei juuri nyt innostaisikaan.

[/quote]

En kai mä miksikään tyhjennyspussiksi sentään ala. Ehdota vielä, että laittakaa liukkaria, niin on miehen mukavampi tyhjennellä.

[/quote]

no onko se nyt jotenkin kamalaa? Miksi siitä värkistä tehdään niin pyhä? Kyseessä avioliitto jossa sentää hyvä.tehdä konpromisseja ja hyviä tekoja vastavuoroisesti.

[/quote]

No hyi...mä varmaan masentuisin jos pitäis tehdä tuollaista vastentahtoisesti :( tulis halpa ja käytetty olo. Onhan seksi ja sukupuoliset alueet intiimejä..että makais vaan ja toinen lykkis päällä? Vai pitäiskö esittää ettää tuntuu joltain? Tekovoihkia? Kammottava ajatus :( eikai kulaan oikeasti tee niin? Kyllä mä ainakin tarvin sen tunteen seksiin eikä se syty omasta tahdosta. Eikai itseään voi pakottaa haluamaan?

[/quote]

yleensä aviopuoliso on se henkilö, jolta halutaan läheisyyttä. Jos ajatusmaailma on tuo, että se puoliso haluaa seksiä toisen puolisonsa kanssa, suunnilleen hyväksikäyttää, ei suhde kuulosta normaalilta. Seksi kuuluu suhteeseen ja minä olen meistä se haluttomampi enkä saa orgasmia helposti, mutta haluan tyydyttää mieheni ja haluan tuntea hänet lähelläni. Seksi on meillä ajoittain ns. Kompromissi, en tosiaan "levitä haaroja" aina kun mies niin haluaisi, tällöin mies tyytyy osaansa mutta välillä vaikka ei niin haluttaisi, lähden tilanteeseen mukaan. Välillä taas minä teen aloitteen, välillä molemmat. Ikinä seksi ei kuitenkaan ole "pussien tyhjentämistä" tai niin että minä makaisin alla paikoillani ja toinen lykkii. Ihme ajatuksia nuo parisuhteessa.

Nyt kun olen raskaana eikä seksi valitettavasti ole onnistunut ennenaikaisten supistusten takia, mies on niin ymmärtäväinen. Ei odota minulta mitään mutta kuitenkin on läheisyyttä halauksien, suudelmien, hierontojen yms. Muodossa. Ja välillä, vaikka itse en siitä erityisemmin pidä, annan miehelleni suuhoitoa. Haluan edelleen tyydyttää hänet, vaikka itse en samaa saakaan.

[/quote]

juuri tätä ajiin takaa kun aiemmin kirjoitin että voi seksiin suostua ilman suurempaa i tohimoakaan. Tuskin tarvitsee teennäusesti voihkia. Ihmeellisesti mystifioitte seksin joksikin sielujen yhtymiseksi.

Vierailija
42/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:55"]Ollaan hyvissä väleissä, mutta ei harrasteta seksiä. Mua ei kiinnosta, kun en itse saa siitä ikinä mitään irti.

[/quote]

[/quote]

En kai mä miksikään tyhjennyspussiksi sentään ala. Ehdota vielä, että laittakaa liukkaria, niin on miehen mukavampi tyhjennellä.

[/quote]

no onko se nyt jotenkin kamalaa? Miksi siitä värkistä tehdään niin pyhä? Kyseessä avioliitto jossa sentää hyvä.tehdä konpromisseja ja hyviä tekoja vastavuoroisesti.

[/quote]

No hyi...mä varmaan masentuisin jos pitäis tehdä tuollaista vastentahtoisesti :( tulis halpa ja käytetty olo. Onhan seksi ja sukupuoliset alueet intiimejä..että makais vaan ja toinen lykkis päällä? Vai pitäiskö esittää ettää tuntuu joltain? Tekovoihkia? Kammottava ajatus :( eikai kulaan oikeasti tee niin? Kyllä mä ainakin tarvin sen tunteen seksiin eikä se syty omasta tahdosta. Eikai itseään voi pakottaa haluamaan?

[/quote]

yleensä aviopuoliso on se henkilö, jolta halutaan läheisyyttä. Jos ajatusmaailma on tuo, että se puoliso haluaa seksiä toisen puolisonsa kanssa, suunnilleen hyväksikäyttää, ei suhde kuulosta normaalilta. Seksi kuuluu suhteeseen ja minä olen meistä se haluttomampi enkä saa orgasmia helposti, mutta haluan tyydyttää mieheni ja haluan tuntea hänet lähelläni. Seksi on meillä ajoittain ns. Kompromissi, en tosiaan "levitä haaroja" aina kun mies niin haluaisi, tällöin mies tyytyy osaansa mutta välillä vaikka ei niin haluttaisi, lähden tilanteeseen mukaan. Välillä taas minä teen aloitteen, välillä molemmat. Ikinä seksi ei kuitenkaan ole "pussien tyhjentämistä" tai niin että minä makaisin alla paikoillani ja toinen lykkii. Ihme ajatuksia nuo parisuhteessa.

Nyt kun olen raskaana eikä seksi valitettavasti ole onnistunut ennenaikaisten supistusten takia, mies on niin ymmärtäväinen. Ei odota minulta mitään mutta kuitenkin on läheisyyttä halauksien, suudelmien, hierontojen yms. Muodossa. Ja välillä, vaikka itse en siitä erityisemmin pidä, annan miehelleni suuhoitoa. Haluan edelleen tyydyttää hänet, vaikka itse en samaa saakaan.

[/quote]

No mutta sehän on hyvä asia että teillä ei seksi ole sellaista että toinen saa tarpeensa tyydytettyä siitä huolimatta että toinen ei halua. Sittenhän teillä ei ole ongelmaa! Mulle seksi edustaa molemminpuolista nautintoa. Enkä vois ikinä siihen suostua jos ei itseä haluta. Minulle läheisyys on sinällään jotain muuta kuin seksiä. Seksi taas on himoa ja erilaista haluamista.

Minusta hieman sairasta on sellainen ajatus, että toinen pitäisi tyydyttää omalla kustannuksella. Jos seksiä ei tee mieli, eikä se tunnu miltään, miksi sitä pitäisi juuri silloin harrastaa. Hellyyden määrittelen eritavalla, sitä voi olla ilman seksiä. Jokainen varmaan osaa runkata jos toista ei haluta?

Ei seksin haluaminen ole hyväksikäyttöä. Silloin on, jos sitä haluaa harrastaa toisen haluttomuudesta huolimatta. Ei mulla tulis mieleen pakottaa miestä nussimaan mua dildolla jos sitä ei todellakaan haluta..se olis kammottava ajatus! Luojan kiitos mulla on mies joka ei tekis mullekkaan samaa. Mutta olkaa te muut vain tahdottomia miestenne halujen tyydyttäjiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:02"]

Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käy

[/quote]

Surkuhupaisaa on, että ehdotan aika ajoin yksipuolista suuseksin antamista vaimolle, mutta siihenkin pitää olla kuulemma juuri oikeassa mielentilassa. Itse en tätä ymmärrä, koska ei ole olemassa tilannetta, jossa kieltäytyisin suihinotosta.

[/quote]

Mä ymmärrän kyllä sun vaimoa.. En mä saa suuseksistäkään mitään jos en ole sillä tuulella. Vaikka kuinka nuoleskelee, ei vain tunnu miltään :/ olispa helppoo olla mies!

[/quote]

Miehesi ei ehkä ole kovin hyvä nuolemaan. Oma mieheni on mestari siinä lajissa. Vaikka ei yhtään tekisi mieli, niin pieni hetki suuseksiä ja orgasmi on ihan mieletön. Paremmat orkut siitä saa kuin itse seksistä.

[/quote]

No tiedä sitten.. Paras ainakin exiin verrattuna. En ollut ikinä saanut suuseksissä mutta nyksä sai multa tulemaan. Ettei se niin huonokaan ole ;) silti vaan jos ei tee mieli, niin nothing happens :( normiseksissä en saa kuin klitoriskiihottimen avulla..taidan olla vähän ongelmatapaus. Mutta meitäkin on :/

Vierailija
44/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mutta sehän on hyvä asia että teillä ei seksi ole sellaista että toinen saa tarpeensa tyydytettyä siitä huolimatta että toinen ei halua. Sittenhän teillä ei ole ongelmaa! Mulle seksi edustaa molemminpuolista nautintoa. Enkä vois ikinä siihen suostua jos ei itseä haluta. Minulle läheisyys on sinällään jotain muuta kuin seksiä. Seksi taas on himoa ja erilaista haluamista.

Minusta hieman sairasta on sellainen ajatus, että toinen pitäisi tyydyttää omalla kustannuksella. Jos seksiä ei tee mieli, eikä se tunnu miltään, miksi sitä pitäisi juuri silloin harrastaa. Hellyyden määrittelen eritavalla, sitä voi olla ilman seksiä. Jokainen varmaan osaa runkata jos toista ei haluta?

Ei seksin haluaminen ole hyväksikäyttöä. Silloin on, jos sitä haluaa harrastaa toisen haluttomuudesta huolimatta. Ei mulla tulis mieleen pakottaa miestä nussimaan mua dildolla jos sitä ei todellakaan haluta..se olis kammottava ajatus! Luojan kiitos mulla on mies joka ei tekis mullekkaan samaa. Mutta olkaa te muut vain tahdottomia miestenne halujen tyydyttäjiä ;)

[/quote]

tässä meni nimenomaan se pointti ohi; minä tahdon ja haluan seksiä mieheni kanssa ja tahdon ja haluan hänet tyydyttää vaikka itse en joka kerta samalla himolla ole tilanteessa mukana. Jos mieheni haluaisi seksiä noin 2-3krt/vk ja minä en edes viikottain, on tämä mielestäni yksi parisuhteen kompromissi ja harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että jos menisimme minun mukaani, suhteemme ei olisi näin hyvä. Monestihan sanotaan, että seksiä alkaa haluamaan sitä harrastamalla ja monesti tällä kompromissitahdilla päädyn itse tekemään toisen aloitteen jopa samana päivänä. Mutta teen aloitteen itse tai en, saan harvoin orgasmin muuten kuin suuseksillä ja sitä mieheni mielellään antaakin, koska tietää minun siitä eniten nauttivan. Nautin siis siitä parisuhteeseen kuuluvasta läheisyydestä, seksistä ja himosta vaikka en läheskään aina orgasmia saakaan. En joudu pakottamaan itseäni antamaan miehelleni, se halu on ihan olemassa ja niin se mielestäni parisuhteessa kuuluukin olla.

Vierailija
45/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

tässä meni nimenomaan se pointti ohi; minä tahdon ja haluan seksiä mieheni kanssa ja tahdon ja haluan hänet tyydyttää vaikka itse en joka kerta samalla himolla ole tilanteessa mukana. Jos mieheni haluaisi seksiä noin 2-3krt/vk ja minä en edes viikottain, on tämä mielestäni yksi parisuhteen kompromissi ja harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että jos menisimme minun mukaani, suhteemme ei olisi näin hyvä. Monestihan sanotaan, että seksiä alkaa haluamaan sitä harrastamalla ja monesti tällä kompromissitahdilla päädyn itse tekemään toisen aloitteen jopa samana päivänä. Mutta teen aloitteen itse tai en, saan harvoin orgasmin muuten kuin suuseksillä ja sitä mieheni mielellään antaakin, koska tietää minun siitä eniten nauttivan. Nautin siis siitä parisuhteeseen kuuluvasta läheisyydestä, seksistä ja himosta vaikka en läheskään aina orgasmia saakaan. En joudu pakottamaan itseäni antamaan miehelleni, se halu on ihan olemassa ja niin se mielestäni parisuhteessa kuuluukin olla.

Vierailija
46/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan osannut ajatella seksiä minään pyhänä toimituksena jota voisi harjoittaa vain kun tähdet sattuvat olemaan oikeassa asennossa. Itsellä on välillä ollut aikoja jolloin ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta kun huomaan että miehellä nyt vaan on fysiologinen tarve purkautua aika useinkin, niin miksi en voisi olla siinä vähän avuksi, vaikka joka kerta ei itse niin kiimaisena olisikaan? Kyllähän hänkin esim hieroo mun hartioita vaikka aina ei jaksaisikaan, ihan vaan siksi kun haluaa tehdä rakkaalleen hyvää. Kyllä minäkin voin vastavuoroisesti tarjota esim. "auttavaa kättä" aina silloin tällöin.

Toki parasta seksiä on myös miehen mielestä sellainen kun molemmat ovat täysillä mukana, ja hän saa tosi paljon kiksejä mun nautinnosta, mut välillä voi harrastaa pikaruokaseksiäkin jolloin vain toinen saa. On muuten välillä niinkin päin että hän tuottaa nautinnon vain minulle ja jää itse ilman :) Seksiä on niin monenlaista; välillä hellää rakastelua ja hyvänä pitoa, välillä kiihkeää panemista, välillä lähekkäin loikoilemista ja vähän vasemmalla kädellä käsihoitoa toiselle. En mä koe siinä mitään menettäväni, päin vastoin.

Vierailija
47/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 17 vuotta kimpassa ja himoitsen edelleen vaimoani kuin viimeistä päivää eläisin. Seksiä se tilastolliset 2-3 kertaa viikossa. Meillä vaimo antaa suuseksiä vaikka peuhaaminen ei muuten kiinnostaisikaan. Itse myös nuolen ja dildotan jos vaimoni haluaa vain keskittyä omaan nautintoonsa. Ei se ole minulta pois, päinvastoin.

Vierailija
48/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on fyysistä rakkautta, ja sitä voi ja pitää antaa toiselle vaikka itseä ei nyt niin himottaisi, ja naiseltahan se käy helposti. En käsitä naisia jotka "ei anna kun ei kerran huvita", miksi he sitten ovat sen miehen kanssa? Ei se ole mikään avioliitto tai edes parisuhde jos ei ole seksiä. Sukulaisuussuhteet ja kaverisuhteet on sitten erikseen.

Minä en ole koskaan eläissäni kieltäytynyt seksistä, mutta minä olenkin yleensä ollut se joka on puutteessa.

Minä en olisi missään nimessä miehen kanssa yhdessä jos ei olisi seksiä eli rakkautta, asuisin mielummin yksin tai lasten kanssa, tai vaikka jonkun muun sukulaisen tai kaverin kanssa. Aviomiehen kanssa olen rakkaudesta.

Vierailija
49/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 17v, joista 13v naimisissa ja seksiä oli nytkin viikonlopun aikana kolmesti. Eilisiltaista täällä töissä vieläkin housut märkänä muistelen. Mies on samassa työpaikassa mutta harmi kun jäi juuri lomalle.

Vierailija
50/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 10v ja seksiä on viikoittain vähintään 3-4 kertaa

Vierailija
51/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:02"]

Vaimoa kiinnostaa seksi vain silloin kun sattuu olemaan sopiva mielentila. Ei siis ole mitään spontaania seksiä ja minun on ihan turha edes ehdotella mitään. Meillä siis ei käy

[/quote]

Surkuhupaisaa on, että ehdotan aika ajoin yksipuolista suuseksin antamista vaimolle, mutta siihenkin pitää olla kuulemma juuri oikeassa mielentilassa. Itse en tätä ymmärrä, koska ei ole olemassa tilannetta, jossa kieltäytyisin suihinotosta.

[/quote]

Mä ymmärrän kyllä sun vaimoa.. En mä saa suuseksistäkään mitään jos en ole sillä tuulella. Vaikka kuinka nuoleskelee, ei vain tunnu miltään :/ olispa helppoo olla mies!

[/quote]

Miehesi ei ehkä ole kovin hyvä nuolemaan. Oma mieheni on mestari siinä lajissa. Vaikka ei yhtään tekisi mieli, niin pieni hetki suuseksiä ja orgasmi on ihan mieletön. Paremmat orkut siitä saa kuin itse seksistä.

[/quote]

No tiedä sitten.. Paras ainakin exiin verrattuna. En ollut ikinä saanut suuseksissä mutta nyksä sai multa tulemaan. Ettei se niin huonokaan ole ;) silti vaan jos ei tee mieli, niin nothing happens :( normiseksissä en saa kuin klitoriskiihottimen avulla..taidan olla vähän ongelmatapaus. Mutta meitäkin on :/

[/quote]

Meikä ei ole koskaan saanut muuten kuin suuseksissä. Onneksi mies tykkää antaa. :o) Itsekään en silti aina ole halukas suuseksiä vastaanottaa, pitää olla virittäytynyt tilanteeseen. Aivot ovat naisen tärkein "seksielin", ei klitoris. Olisi kyllä ihanaa, jos halut syttyisivät yhtä helposti kuin miehellä!

Vierailija
52/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut seksiä lapsen syntymän jälkeen. Lapsi on nyt 7-vuotias.

Eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaakaan. Ollaan yhdessä lapsen takia, nukutaan eri huoneissa. Miehellä saattaa olla jotain ulkopuolisia viritelmiä mikä on minulle ihan ok niin kauan kuin pitää ne salassa. Mies on puhunut erosta pitkään mutta minä en aio siihen taloudellisista syistä suostua. Olen ilmoittanut että mikäli aikoo erota minä muutan perheeni lähelle 500 km:n päähän missä tukiverkostot ovat ja mies ei silloin tule paljoa lasta näkemään.

Vierailija
54/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:59"]

Meikä ei ole koskaan saanut muuten kuin suuseksissä. Onneksi mies tykkää antaa. :o) Itsekään en silti aina ole halukas suuseksiä vastaanottaa, pitää olla virittäytynyt tilanteeseen. Aivot ovat naisen tärkein "seksielin", ei klitoris. Olisi kyllä ihanaa, jos halut syttyisivät yhtä helposti kuin miehellä!

[/quote]

No kertokaas sitten vinkkejä miten naiset saa viritettyä sopivaan tunnelmaan. Ei sitä joka ilta ehdi viedä vaimoa romanttiselle illalliselle tai antaa tunnin hierontaa. Kotitöihin osallistun ja lasten kanssa vietän enemmän aikaa kuin rouva, mutta ei niin ei.

Tai sitten hankin jotain mielialalääkkeitä. Eikös ne vähennä seksihaluja?

Vierailija
55/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:11"]

[/quote] Eikä saa, mikään ei vedä vertoja kunnon emätinorkkuun. T: 50

Vierailija
56/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

54, kyllä kuulostaa terveeltä touhulta. Millaisen mallin 7-vuotiaasi saa parisuhteesta. Nukutaan erillään, tuskin muutenkaan olette kovin läheisiä miehesi kanssa, "kiristetään" muutolla, toinen saa käydä vieraissa...huhhuh.

Ja teille, jotka ette saa seksistä mitään. Miksi ette saa, puhukaa, näyttäkää puolisollenne mikä tuntuu hyvältä, niin alatte saamaan. Eikö puolisoa haittaa se, että toinen ei saa seksistä mitään??

Ja niille, joita ei muuten vaan huvita, niin ei se aina itelläkään huvita, mutta kummasti alkaa huvittaan, kun toinen lähestyy oikealla tavalla :) Seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen!

Vierailija
57/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Puhuin (painostin!) miehelle asiasta, sanoi lopulta että kyllä haluaa, jos mäkin haluan. Sitten vain sanoista tekoihin! Ap

Vierailija
58/58 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole seksiä, niin pian ollaan eksiä.

-Nainen 19v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme