K-Kaupoissa paremmat tarjoukset kuin S-Marketeissa.
Olen nyt tämän kuukauden pelkästään K-kaupassa käynyt ja vähemmän mennyt rahaa.
Kommentit (17)
K-kaupan "tarjous" on Prisman normaali hinta.
No joo, viime viikolla haettiin kahvia tarjouksesta Citymarketista, hämmästytti vain että k kaupan app ilmoitti montako saa ostaa. S ryhmällä saa osta kaksi mutta voi kiertää vaikka päivän hakemassa ne kaksi vaikka samantien samasta kaupasta
Viimeksi kun kävin, niin oli tullut runsaasti näitä hinta jotakin/2 kpl. Tulee sitten ostettua eikä välttämättä vertailtua normaalia hintaa. (K)
S-marketeissa reilusti enemmän ale laputettuja tuotteita
Mä olen käyny ainoastaan Alkossa ja rahaa menny pari tonnia
K-menua ja Pirkkaa. Nekin tosin kalliimpia kuin s-marketin extra ja coop...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on k kaupat boikotissa.
Samoin.
K-kaupat ovat pieniä ja kalliita kauppiasvetoisia puljuja.
Älyttömän kallis kauppa. Ja se slogan 'kiusaamisvapaa vyöhyke' on naurettava.
Ehkä, mutta pidemmän päälle säästät silti ostamalla S-kaupasta.
Meillä on citymarket lähin kauppa ja haen sieltä ainoastaan tarjoustuotteet joita tarvitsen. Muutoin käydään prismassa, joka on huomattavan paljon edullisempi kuin cittari. Lisäksi s-bonukset ovat paljon paremmat kuin plussarahat.
Voi hyvä avaajaystävämme! Olet vasta niin vähän aikaa käynyt K-kaupassasi, että et ole huomannut K- ja S-kaupoilla olevan aivan erilaiset alennus- ja hyvitysjärjestelmänsä. S-Kaupoissa saa bonusta 1-5 prosenttiin kaikista ostoksistaan kuukausikertymän mukaan. Lisäksi on "asiakasomistajapäiviä" ja tuplabonuspäiviä tavallisten alennustuotteiden ja halpojen hintojen lisäksi. K-kauppojen pluspisteistä saa rahaa huomattavasti vähemmän ostosten summasta, mutta siellä kaupankäynti perustuukin juuri erilaisiin tarjouksiin määrättynä ajanjaksona, jolloin alennukset ovat reiluja, jos sattuu ko. hyödykkeitä tarvitsemaan juuri silloin. Ulkomaisella Lidl-ketjulla on nykyisin myös oma kanta-asiakasjärjestelmänsä, mutta se perustuu mobiiliverkkoon ja sitä en vielä tunne, koska en omista mobiililaitteita.
Omasta mielestäni päinvastoin. - Käytännön esimerkkinä se S-ryhmän kauppa, jota saattaa ymmärtääkseni pitkin päivää laittaa alennukseen elintarvikkeita päivittäin -30% ja aloittaa erityisen ilta-alen määrättynä kellon lyömänä päivittäin, joka kerrotaan kaikille kaupassa asioiville niin. että pitkin päivää hinnoitelyjen -30% hinta lasee -60€.
Kun taas vastaavasti K-kaupassa vastaavaa ei ole vaan alessa olevien elintarvikkeiden hinnoittelu on sattumanvaraisempaa vaihdelle -15% - - 50% joten on vain.
Luultavasti kaikkein edullisin on ehkä Lidl mutta se tuotti pettymyksen kun sen "normialennus" muuttui -30% -20%
Yliopisto-opiskelija
K-kaupoilla on näitä sisäänheitto tarjouksia esim. lohesta yms. Olettavat, että asiakas ostaa samalla muutkin ostoksensa ko. kaupasta. Haen K-kaupoista vain nämä tarjoukset ja teen loput ostokset muualla.
Joo kookauppa osaa tarjota sitä mitä haluat ostaa
Jos on aikaa, niin on kiva käydä useassa kaupassa. Siinä säästää ja saa tuoreita tuotteita. Molempi parempi. Käytän 6 eri kauppaa tarjouksista ja valikoimasta riippuen. Miksi maksaisin maksasiivuista 6 euroa, jos viereisessä kaupassa ne maksaa 2 e?
Meinaatko, että tämä olisi yleistettävissä valtakunnallisesti? Entä, jos oma kokemukseni on, että s-ryhmän paikoissa hinnat ovat lähtökohtaisesti halvemmat niissä tuotteissa, joita itse ostan, kuin mitä ne ovat k-ryhmässä. Jos ostaisin pelkkiä tarjoustuotteita k-kaupasta, saattaisin päästä halvemmalla, mutta valitettavasti tarjouksessa on usein hyvin paljon eineksiä, sipsiä/karkkia ja muuta, mitä ei oikeastaan pitäisi syödä juuri lainkaan. Eikä se tarjoustuotteen merkkikään ole kovin usein oikea.