Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko minua?

Vierailija
16.06.2014 |

Olen Päivi. -60 luvulla syntynyt. Lapsuuteni/nuoruuteni vietin Lieksassa. 16-vuotiaana muutin omilleni asumaan Joensuuhun. Samana vuonna tulin raskaaksi ja 17-vuotiaana synnytin pojan. Tarjoilijan opintoni jäivät kesken. Muutin poikani 4v itseäni vanhemman isän kanssa yhteen. Jatkoin opintojani Joensuun ammattikoulussa 20-vuotiaana, kun laitoin poikamme päiväkotiin. 22-vuotiaana erosin ensimmäisen poikani isästä. 5-vuotias poikamme jäi asumaan minun luokseni, isä muutti pois. 23-vuotiaana tapasin tulevan mieheni jonka kanssa ollen nyttenkin vielä yhdessä. 3 lasta siunaantui lisää. 25-vuotiaana poika, 30-vuotiaana tyttö ja 32-vuotiaana poika. Sen koomin en ole enää lapsia saanut. Kun toinen lapseni oli 1v vanha, rupesimme rakentamaan miehen kanssa omakotitaloa Leppävirralle, johon muutimme sitten -92 kun talo valmistui. 29-vuotiaana rupesin odottamaan sitten kolmatta lastani. 31-vuotiaana neljättä. 36-vuotiaana menin naimisiin v.2001. Nykyisin työskentelen Varkaudessa.

Olisi mukava tietää jos täällä lapsuuden/nuoruuden tuttuja sattuisi palstailemaan? Mullakin viimeinen lapsi ensivuonna jo täysi-ikäinen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa vielä henkilötunnuksesi, jotta voin varmistua, olemmeko ehkä tuttavia? Niin, ja sukunimi!

Vierailija
2/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:27"]Voitko kertoa vielä henkilötunnuksesi, jotta voin varmistua, olemmeko ehkä tuttavia? Niin, ja sukunimi!

[/quote]

En ehkä taida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups taisin pari muuta lasta mainita useampaan kertaan... Niin mutta siis mulla 3 poikaa, 1 tyttö.

Vierailija
4/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua varmaan kukaan muista. Olet selkeästi elänyt vain lastesi elämää, etkä nytkään osannut kertoa juuri muuta itsestäsi, kuin synnytysajankohdat. Jos ei pidä pariinkymmeneen vuoteen ystäviin yhteyttä, niitä on vähän turha etsiä. Hanki itsellesi harrastus, ehkä saat sitä kautta ystäviä? Älä kuitenkaan paasaa lapsistasi.

Vierailija
6/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:02"]Ei sinua varmaan kukaan muista. Olet selkeästi elänyt vain lastesi elämää, etkä nytkään osannut kertoa juuri muuta itsestäsi, kuin synnytysajankohdat. Jos ei pidä pariinkymmeneen vuoteen ystäviin yhteyttä, niitä on vähän turha etsiä. Hanki itsellesi harrastus, ehkä saat sitä kautta ystäviä? Älä kuitenkaan paasaa lapsistasi.

[/quote]

On minulla nykyisinkin ystäviä, mutta etkö ymmärrä että tietyt lapsuuden kaverit on jääneet?? Kokeilin löytäisinkö huvikseni heitä tätä kautta. :) oliko se jotenkin väärin kun tälläistä palautetta tulee? Ja kerroinhan minä muutakin! On vain myöhä ja olen väsynyt, niin sekoilin vähän useampaan otteeseen tuossa muutaman kerran samoissa jutuissa... Luulin että en ollut kirjottanut niitä, mutta olin sittenkin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä