Arabimieheni on ahnea eikä tee mitään
Hei kaipaisin apua mitä teen tälle tilanteelle, arabimieheni ei tee mitään, hän nukkuu aina, menee omia menojaan ystäviensä kanssa, lupaa että ostaa meille ruokaa kaupasta mutta tuhlaakin rahat vain omiin ruokiinsa ja jakelee herkkuja myös ystävilleen, lainaa rahaa, ostelee rahoillani konserttilippuja, käy salaa lompakollani, ei halua opiskella, sanoo ettei saa töitä koska ei ole paikallinen. Silti mies vannoo rakastavansa minua nyt ja aina. Mies sanoo että kaikki johtuu vain kulttuurieroista ja että minun on opittava hyväksymään se. Olen silti todella ärtynyt ja kyllästynyt miehen käytökseen. Mutta miten saisin miehen käytöksen muuttumaan?
pitääkö minun lähteä miehen kotimaahan (Marokko) tutustumismatkalle oppiakseni kaiken hänen kulttuuristaan ja tavoistaan? vai pistänkö liiton koeajalle?
Kommentit (9)
Ihmiset ei pohjimmiltaan muutu. Vain se mitä alussa on näytelty lopulta häviää ja todellinen luonne tulee esille kun parisuhde etenee arkiseen vaiheeseen...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:11"]
Ja taaaaas!!!!
[/quote]
Miten niin taaaaas????? Koko ajan se on ahne ja laiska ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:11"]
Ja taaaaas!!!!
[/quote]
Miten niin taaaaas????? Koko ajan se on ahne ja laiska ollut.
[/quote]
Viitannee siihen, että tehdään aloitus jolla näyttäisi olevan selkeä tavoite tietyn kansanryhmän mollaamiseen. Näitä palstalle tupsahtelee puolen yön jälkeen...
Ei muutakuin pidä hyvänäsi, olen kuullut niiden olevan niiiiin ihania.
Ilman opintomatkaa voisit muistuttaa miestä, että hänen maassaan miehellä on velvollisuus elättää perheensä, vaikka nainen ei haluaisi tehdä kodin ulkopuolella palkkatöitä ollenkaan. Huomauta myös, että kunnon mies ojentaa palkkapussinsa naiselle eikä toisinpäin. Sano, että saatat jopa olla valmis joustamaan hieman, menemällä itsekin palkkatöihin, mutta mies hoitakoon ensiksi vähimmäsmäärän töitä, joita perheenne tarvitsee elääkseen. Sano, että miehen on syytä pohtia, että haluaako menettää timantin, joka sinä naisena olet vai laittaa se kimaltelemaan.
Been married
Ei johdu kulttuurieroista, miehesi nyt vaan on laiska.
Ei tuo tule tuosta muuksi muuttumaan. Olet hänelle helposti höynäytettävä länsimaalainen nainen, joka elättää. Suututtaa puolestasi. Laita mies kiertoon.