Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi, voi miksi laihtuminen on niin paljon vaikeampaa kuin lihominen?

Vierailija
15.06.2014 |

Miksi lihominen käy niin helposti / salakavalasti / nopeasti??

Kuitenkin laihtuminen on erittäin vaikeaa. Siksi Suomi on maailman kolmanneksi lihavin kansa Amerikan ja Britannian jälkeen koska meillä ei ole tarpeeksi sisua laihtumiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin. Yritän kokoajan katsoa, että tulisi tarpeeksi syötyä, ettei tule kalorivajetta. Pakko yrittää pitää paino vähintään 50 yläpuolella, muuten menee kroppa karsean näköiseksi ja alkaa ilmenemään yhtä sun toista vaivaa, anemiaa yms

Ei ole koskaan nälän tunnetta :(

Ei tee ikinä mieli mitään. Mulla ei ole mitään lempiruokia, ei myöskään inhokkeja.

Vierailija
2/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lihoaminen vaan on meille laihoille vaikeaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin meistä taas lihominen on vaikeaa ja laihtuminen käy ihan huomaamatta, jos ei vahtaa ruoka-aikoja. me laiheliinit eletään onneksemme aikana, jolloin paksu vyötärö ei enää ole menestyksen merkki.

Vierailija
4/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ihan toisinpäin. Heti jos olen yhdenkin päivän vähän heikommalla syönnillä (eikä tarvi olla kuin esim. pari leipää vähemmän kuin normaalisti), niin vetää mahan kuopalle ja housut valuu ja olen sen näköinen kuin olisi ollut viikon kestävä oksennustauti. En saa millään painoa nostettua ylös, mutta alas menee tosi (liian) helposti!

Vierailija
5/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:55"]

Mulla taas ihan toisinpäin. Heti jos olen yhdenkin päivän vähän heikommalla syönnillä (eikä tarvi olla kuin esim. pari leipää vähemmän kuin normaalisti), niin vetää mahan kuopalle ja housut valuu ja olen sen näköinen kuin olisi ollut viikon kestävä oksennustauti. En saa millään painoa nostettua ylös, mutta alas menee tosi (liian) helposti!

[/quote]

Tiedän niin mistä puhut! Sama täällä.

Ja jos olen vaikka viikon influenssassa, tulee syötyä kevyemmin, puuroa ja hedelmiä (kuumeessa ei mene lämpimät, maustetut ruuat alas) niin paino voi pudota neljäkin kiloa tuon vk.n aikana! :/

Terv. 2

Vierailija
6/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen takia, että laihtumisesta tehdään niin iso numero. Lihoaminen tapahtuu yleensä vaivihkaa.

Vierailija
7/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä laihtuisi, jos oikeasti söisi vähän :)

Vierailija
8/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi lohduttavasti, että autiolla saarella laihtuminen ei ole vaikeaa... nyt kun vielä löytäis sen aution saaren, mihin mennä :D

Vierailija
9/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sosiaalinen painostus

- ruuan hinta

- rasva ja sokeri mielletään yleensä paremman makuisiksi

- liian vähäinen liikunta (laiskuus / työn keveneminen nykyaikana, autot, hissit, koneet)