Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on huomenna tod tärkeä työpaikkahaastattelu!

Vierailija
15.06.2014 |

Selvitin itseni ensimmäisestä vaiheesta tähän toiseen eli yksilöhaastatteluvaiheeseen ja paljon on pelissä.

Olisi vakituinen työ kuntasektorilla alalla missä ei työt pääse loppumaan, uudella twistillä ihan siis normi-ja perustyöhön eli haastettakin ja uutta, kesän voisi viettää levollisin mielin kun tietäisi että työpaikka odottamassa jne.

Please pitäkää huomenna aamupäivän ajan peukkuja ja lähettäkää onnistumisajatuksia, olen aivan tärinöissäni ja kun soittivat muutama päivä sitten, että olen päässyt seur vaiheeseen niin lähes itkin ilosta ja huojennuksesta, sen toivon turvin olen loppuvkon ollut paremmalla mielellä enkä toivoton.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt varmistui, että työpaikkani on tuossa kivenheiton päässä kotoa, työmatkaan menee ehkä 3min/suunta :)

Epätodellinen olo, näin ne asiat järjestyi ja nyt vielä tuo mielettömän upea etu työmatkassa :)

ap

Vierailija
22/27 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ensi vuoden 2 viikon kaukomatkalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako haastattelu on, vai joko meni? Tule sitten kertomaan miten sujui!

Vierailija
24/27 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaaa!!

Vierailija
25/27 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)

Vierailija
26/27 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitelkaa itseänne kun kuntavero nousee! kyllä työttömyys häviää, kun kaikki vaan julkkarille töihin!

Vierailija
27/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelu ohi ja hyvin se minusta meni, mutta lopullisestihan sen näkee vasta sitten kun päätöksen ilmoittavat eli ennen juhannusta.

Siellä oli 2 noista alan päälliköistä, sen alueen jonka pistin toiveeksi nro1 työpaikka-alueekseni ja sitten toiveeni nro 2:n alueen päällikkö, toinen pommitti kysymyksiä ja toinen lähinnä kirjasi asioita ylös, toki hänkin kysyi pari kysymystä.

Ja ei tässä työssä olla lepokodissa eikä varsinkaan lähdetä "ruokkikselta" kotiin.

Ap *nyt sitten vain jännittämään, toiv tekevät päätöksensä pian ja minulle suotuisasti..*!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi