Mulla on huomenna tod tärkeä työpaikkahaastattelu!
Selvitin itseni ensimmäisestä vaiheesta tähän toiseen eli yksilöhaastatteluvaiheeseen ja paljon on pelissä.
Olisi vakituinen työ kuntasektorilla alalla missä ei työt pääse loppumaan, uudella twistillä ihan siis normi-ja perustyöhön eli haastettakin ja uutta, kesän voisi viettää levollisin mielin kun tietäisi että työpaikka odottamassa jne.
Please pitäkää huomenna aamupäivän ajan peukkuja ja lähettäkää onnistumisajatuksia, olen aivan tärinöissäni ja kun soittivat muutama päivä sitten, että olen päässyt seur vaiheeseen niin lähes itkin ilosta ja huojennuksesta, sen toivon turvin olen loppuvkon ollut paremmalla mielellä enkä toivoton.
Kommentit (27)
Miten kävi ensi vuoden 2 viikon kaukomatkalle?
Moneltako haastattelu on, vai joko meni? Tule sitten kertomaan miten sujui!
Onnitelkaa itseänne kun kuntavero nousee! kyllä työttömyys häviää, kun kaikki vaan julkkarille töihin!
Haastattelu ohi ja hyvin se minusta meni, mutta lopullisestihan sen näkee vasta sitten kun päätöksen ilmoittavat eli ennen juhannusta.
Siellä oli 2 noista alan päälliköistä, sen alueen jonka pistin toiveeksi nro1 työpaikka-alueekseni ja sitten toiveeni nro 2:n alueen päällikkö, toinen pommitti kysymyksiä ja toinen lähinnä kirjasi asioita ylös, toki hänkin kysyi pari kysymystä.
Ja ei tässä työssä olla lepokodissa eikä varsinkaan lähdetä "ruokkikselta" kotiin.
Ap *nyt sitten vain jännittämään, toiv tekevät päätöksensä pian ja minulle suotuisasti..*!
Ja nyt varmistui, että työpaikkani on tuossa kivenheiton päässä kotoa, työmatkaan menee ehkä 3min/suunta :)
Epätodellinen olo, näin ne asiat järjestyi ja nyt vielä tuo mielettömän upea etu työmatkassa :)
ap