Mulla on huomenna tod tärkeä työpaikkahaastattelu!
Selvitin itseni ensimmäisestä vaiheesta tähän toiseen eli yksilöhaastatteluvaiheeseen ja paljon on pelissä.
Olisi vakituinen työ kuntasektorilla alalla missä ei työt pääse loppumaan, uudella twistillä ihan siis normi-ja perustyöhön eli haastettakin ja uutta, kesän voisi viettää levollisin mielin kun tietäisi että työpaikka odottamassa jne.
Please pitäkää huomenna aamupäivän ajan peukkuja ja lähettäkää onnistumisajatuksia, olen aivan tärinöissäni ja kun soittivat muutama päivä sitten, että olen päässyt seur vaiheeseen niin lähes itkin ilosta ja huojennuksesta, sen toivon turvin olen loppuvkon ollut paremmalla mielellä enkä toivoton.
Kommentit (27)
Joillakin on todella pieni mieli, sääli läheisiäsi jos sinulla sellaisia on.
ap
ps, kertoivat jo ensimmäisessä vaiheessa, että päätöksen tekevät ennen juhannusta.
Älä stressaa, vituix menee kuitenkin & et saa töitä.
Toivottavasti saat paikan. Kunnalle kun pääsee töihin on kuin lepokotiin menisi.
Perjantaisin porukka häviää jo ruokiksen jälkeen himaan.
On koulutuspäivää, kuntoutuspäivää,työssä jaksamispäivää.
Varsinaista kerhotoimintaa nämä kuntahommat.
Jos sitten sattuisi vielä työskentelemään kunnassa, joka yhdistetään tulee 5 työsuoja.
Eli tsemppiä!
Paljon tsemppiä haastatteluun, sä saat sen paikan!
Sain tänään klo 16.11 puhelinsoiton tuolta oman alueen päälliköltä joka siis ollut 1 noista haastattelijoista koko prosessin ajan ja....
....MINÄ SAIN TUON TYÖPAIKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt sitten työsopimuksen allekirjoitusreissulle missä käydään muutamia yksityiskohtia läpi, mm työvuoteni, luulen että 10v on nyt täynnä joten 2 kokemuslisää tulisi peruspalkan päälle.
Jotenkin ihan hömelö olo, oikeasti, hakijoita oli _paljon_ niin tälle omalle alueelle kuin muihinkin ja minä olen "the one" tälle omalle alueelle jonka laitoinkin siihen ykköstoiveekseni työalueekseni.
Nyt voin pyyhkiä työkkärin cv-pyynnöllä pyllyni, unohtaa mahd työtarjouslapsut ja mitkä vaan siltä taholta, ne ei voi enää minua nillittää eikä kyykyttää yhtään ja voin keskittyä kunnolla, ilman työpaikan saanti stressiä viettämään kesää lasteni kanssa kunnes työ alkaa elokuun puolivälissä:))
Hitsi :)))))
ap
Onneksi olkoon, mahtava juttu! Löysin itsekin unelmaduunini viime vuonna, hakijoita oli 200. Ihan huippufiilis kun onnistuu! Olet huipputyyppi koska he halusivat sinut!
Onnea ap! Mäkin meen huomenna kirjoittamaan työsopparin, tosin oon kyllä ollu töissä tän koko ajan mutta säännölliset työajat ja parempi palkka tervetuloa!
Paljon onnea ap, hyvä ja vakituinen työpaikka on kuin lottovoiton saisi. Hyvää juhannusta ja kesän jatkoa ja tsemppiä tulevaan!
Kiitos!! tässä menee tovi, että sisäistän tämän, monta kertaa jo tullut ajatus mieleen, että "hei hetkinen, minä sain työpaikan, mulla on nyt työpaikka, loppukesä ilman huolta ja stressiä asiasta, ilman työpaikkaselailua, hakemusten lähettämistä, työkkärin kanssa asioimista" jne.
ap *yhtä hymyä*
Muistathan sitten että sinulla on vaitiolovelvollisuus ettet kailota täällä (etenkin ollessasi suuttunut) työpaikan asioita tunnistettavasti. Niin ja onnea :)
Misä sulle 15 tuollainen tuli mieleen?
ap *en ymmärrä, en ole eilisen teeren tyttöjä joten mm vaitiolovelvollisuus on selkeätä kauraa ja koskee mielestäni kaikenlaista työtä ja työntekijöitä*
Menetkö johonkin kouluun töihin, opettajaksi tai luokka-avustajaksi? Vai päiväkodin tädiksi?
Ja taas yksi veronmaksajien (myös minun) rahoilla loisija lisää. Mä halveksin sinua koko sydämestäni.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:47"]Ja taas yksi veronmaksajien (myös minun) rahoilla loisija lisää. Mä halveksin sinua koko sydämestäni.
[/quote]
Ja mä halveksin tämän viestin kirjoittajaa.
Onnea uudesta ruunista. Muista vaihtaa herätyskelloon atteri tai hankkia herätyskello äläkä luota pelkästään kännykän herätykseen ainakaan eka päivänä.
Mitä vittua??
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:47"]
Ja taas yksi veronmaksajien (myös minun) rahoilla loisija lisää. Mä halveksin sinua koko sydämestäni.
[/quote]
Käsittämättömiä kommentteja. Ehkä kaikkien lapsilla ei ole hoitajia, opettajia tai iäkkäillä vanhemmillä kotihoitoa tai terveyskeskuspalveluja tai kellä vaan sairaalahoitoa. Tai ehkä niitä ei tarvitakkaan...
Sä ryssit sen, niinku yleensäkin. Sori. Etkä sä huomenna edes saa tietää että et oo saanu sitä paikkaa, niillä on kato muitakin haastateltavia. Aikaisintaan joskus heinäkuun puolivälin jälkeen tulee sitten se hylkäävä kirje.