onko kellään kokemuksia kotiin tarkoitetuista lattianpesulaitteista?
Olisi tarkoitus ostaa sellainen, mutta onko ihan turhake? Meillä vuokrakämppä, jossa
pinttyneet muovimatot lattiassa ja mietin, jos tuolla saisi ne edes vähän helpomalla puhtaaksi kuin mopilla.
Ja kumpi kannattaisi ostaa, ladattava vai sähköllä toimiva? Asunto 85m2 kooltaan.
Kommentit (233)
Osa ihmisistä muistaa asioita entisestä elämästään.
Kiitos kun teet maailmasta paremman paikan!
Vierailija kirjoitti:
vuokrakämppään ei missään nimessä ilman vuokranantajan lupaa. Jos tapahtuu jotain (esim. lattiapesurin höyry voi vaikka irrottaa liimaukset lattiasta ja altistaa kosteusvauriolle), niin saat ison korjauslaskun. Siksi ehdottomasti vuokranantajaan yhteys ja kysyt mitä materiaalia tarkalleen se muovimatto on ja saako sitä pestä lattiapesurilla.
kaverini pesi lattipesurilla vuokrakämppänsä laminaattilattian ja tuoksena sitten kupruileva laminaatti. Sai maksaa itse uuden laminaatin asentamisen ja muut selvitykset. hänellä oli vakuutus, joten se korvasi, mutta kuitenkin.
Pitää tietää mitä on tekemässä kuten elämässä aina.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Ei ole täällä eikä missään muuallakaan kunnollista lattianpesuvehjettä, eikä myöskään kylppärin seiniin ja vastaaviin pintoihin.
Etelässä rievulla kiertävät käsin ja laittavat rievun varrelliseen pesimeen.
ei kiitos käsin kosketeltavia rättejä ha sieniä. Iso sinipiikakin jättää liian märäksi reunoilta. Ja muut lääpyskät ovat ihan turhia vempaimia. Ämpäri ja se puristin ei myöskään toimi.
Ei ole naisten tekemisiin mitään kunnollista, ei kehitystä koko alalla.
Minulla on monta erilaista je eri maista jopa ostettuja, kaikki yhtä huonoja vaaputtimia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täällä eikä missään muuallakaan kunnollista lattianpesuvehjettä, eikä myöskään kylppärin seiniin ja vastaaviin pintoihin.
Etelässä rievulla kiertävät käsin ja laittavat rievun varrelliseen pesimeen.
ei kiitos käsin kosketeltavia rättejä ha sieniä. Iso sinipiikakin jättää liian märäksi reunoilta. Ja muut lääpyskät ovat ihan turhia vempaimia. Ämpäri ja se puristin ei myöskään toimi.
Ei ole naisten tekemisiin mitään kunnollista, ei kehitystä koko alalla.
Minulla on monta erilaista je eri maista jopa ostettuja, kaikki yhtä huonoja vaaputtimia.
Ai mikä keskustelu tämä oikein on, lattianpesusta ja seinien pesemisestä.
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Ostin Sinituotteen harjan ja vaihdoin sen varteen jossa minulla yleensä ikkunapesin ja kuurasin sillä 3 kertaan vuokra-asunnon keittiön todella likaisen lattian asuntoon muuttaessani, pesuaineena siivoustuotekaupasta ostettu yleispesuaine josta tein ohjeiden mukaan voimakkaamman liuoksen. Lattiasta oikein suihkusi pintaan rasvalikaa ja huudoin pesun jälkeen lattian vielä useampaan kertaan lämpimällä vedellä. Asunnon laminaattilattia oli sekin likainen ja sitä oli joskus pyyhitty sen verran kuin oli pyyhitty saippuapitoisella aineella jolloin pinta oli jäänyt harmaaksi ja se vaati monia kertoja pelkällä vedellä pyyhimisen ennen kuin laminaatin oikea väri tuli pintaan. Vuokra-asuntojen omistajien kannattaisi kyllä antaa vuokralaisille kirjalliset ohjeet miten asunto pidetään siistinä ja millä aineilla paikat siivotaan. Minun vuokranantajani myönsi, että oli kiirreessä jättänyt tarkistamatta mihin siivoon asunto edelliseltä asukkaalta jäi ja sain hyvityksen takuuvuokrassa koska jouduin siivoamaan edellisen asukkaan jäljiltä. Nuorten vanhemmille antaisin kyllä ohjeen, että ostaisitte lapsellenne kunnon siivousvälineet hänen muuttaessan ensimmäiseen asuntoonsa ja opettaisitte myös mitä pitää tehdä jotta koti pysyy perussiistinä.
Taivas varjele, mihin tämä maailma on menossa?
No mikä tässä sitten on ongelma.
Mitä hittoo tää nyt oikein on? :D
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!