Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei siedä tyttöystävääni

Vierailija
15.06.2014 |

Mulla on sellainen ongelma, että meinaa pilata koko suvun välit äidin takia, joka ei siedä mun kihlattuani ollenkaan. Mainittakoon että kihlattuni on espanjalainen, jonka tapasin Espanjassa vaihdossa ollessani ja hän nyt muutti muutama vuosi sitten tänne. Nyt ollaan vajaa kolmekymppisiä molemmat ja hyvin menee. Lisäksi mun äitini on ulkomaalainen, nuorena Venäjältä Suomeen muuttanut ja kuitenkin hyvin tänne sopeutunut. Eli siis ajattelin jo tyttöä Suomeen tuodessani et tulevat varmaan hyvin toimeen kun molemmat on ulkomaalaisia. No ei! Mun äiti on tosi kylmä mun kihlattua kohtaan. Se ei enää ees haluu et mennään yhdessä sinne käymään, on tosi pahalla päällä jos mennään, paiskoo tavaroita ja ovia, jos meen yksin niin ei oo mitään ongelmaa. Alusta asti tää on sitä samaa ollu. Enkä usko että mun kihlatussa mitään vikaa on koska kaikki tykkää hänestä tosi paljon, hän on tosi kannustava ja hauska.

Mun äiti joskus naureskeli mun tyttöystävästä että hän on tyhmä ja lihava, no ei todellakaan ole. Just sopivan muotoinen ja äitini on itse ylipainoinen. Lisäksi mun kihlattu pääsi 1,5 vuoden suomen kielen opiskelun jälkeen lähihoitajakouluun, suomenkieliseen, ja on nykyään töissä sairaalassa ja puhuu täysin sujuvasti suomea, että en todellakaan haukkuis tyhmäksi! En haluais olla ilkee omaa äitiä kohtaan mut jotenki hassua et tuo tulee ihmisen suusta joka ei oo käynyt muutakuin peruskoulun!

Äidin kans tästä on turha keskustella koska se ei suostu. En tajuu mikä sillä on kun mun suomalaisia ex-tyttöystäviä kohtaan hän on ollu tosi mukava, miten hän itse voi olla rasisti!

Terkkuja tutuille jos tunnistatte.. Ja äiti jos luet niin mieti vähän mitä teet!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun sä kirjoitat samoin kuin mun 14-vuotias tyttäreni.

Mutta jos tää on totta, niin käypä kertomassa äidillesi että sinulla on nyt nainen jota rakastat ja joka rakastaa sinua. Jos se ei äidillesi sovi, se on hänen ongelmansa ettekä aio häntä häiritä kyläilyillänne, ette yhdessä tai yksin. 

Nyt on se kohta kun sun pitää katkaista napanuora jonka mamma haluaa pitää kiinni. 

Vierailija
2/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että äitisi on arvoiltaan venäläinen ja siellähän on aika paljon muukalaisvihaa. Hassua koska on itse ollut myös "muukalainen" täällä.

Tai sitten hän toivoi, että sinulla olisi helpompaa ja lapsenlapset olisivat joukkoon sulautuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:14"]

Tai sitten hän toivoi, että sinulla olisi helpompaa ja lapsenlapset olisivat joukkoon sulautuvia.

[/quote]

Säälittävää. Kuulostaa ihan mun äidiltä. 

Jos "toivoi että olisi helpompaa" niin tuollainen vittuilu on kyllä surkuhupaisa reaktio...

Vierailija
4/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonut äidille mitä oon mieltä mut se vaan nakkelee niskojaan ja sanoo et ois pitänyt parempi löytää. No ei kun ei löydy enkä halua, ja oon sanonut että pistetään välit poikki jos ei meno muutu, niin hän vastaa vaan "okei, jos joku tyttö on sulle tärkeempi kun oma äitisi, niin siitä vaan". Ei kai tässä sitten muu auta. En vaan tajua tätä käytöstä kun ei mun kihlattuni hänelle ole mitään pahaa tehnyt. Meillä on häät ens syksynä ja sanoinkin äidille et ei tarvi tulla jos et muuta käytöstäsi.

Ja suku äidin puolelta tykkää kans hänestä, et en usko sen olevan kulttuurisidonnainen vaan ihan äidin oma henkilökohtainen ongelma. Kaikkia muita kohtaan hän on mukava, paitsi mun tyttöystävää!

Vierailija
5/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana äiti sulla!

Vierailija
6/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kihlattusi on äitiäsi kohtaan? Oletko huomannut että heillä voisi olla jotain kinaa mistä et tiedä?

Vierailija
7/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluis et mun pojalla olis läski tyttöystävä..

Vierailija
8/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kihlattu on ollut ystävällinen aina ja kuten heidän kulttuuriinsa kuuluu niin anopille ei todellakaan nakella niskoja tai olla ylpeitä vaan kuuluu olla kunnioittava ja kohtelias. Ei olla niin pitkään vierailtu että he olisivat olleet kahdestaan joten en usko että heillä on mitään sellaista. Ja lisäksi mun tyttöystävä ei ole lihava vaan muodokas tiimalasi, tissit ja pylly löytyy mutta äidin mielestä hän on vaan läski.

ap

Vierailija
9/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu mutta olen itse se vihattu tytttöystävä, enkä todellakaan tiedä miksi. Onneksi kuitenkin olet tyttöystäväsi puolella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme