Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nita-Minttu Tirkkonen kohauttaa oikeudessa -katso asianajajan ilme

Vierailija
27.06.2014 |

https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1402/07/1402070134793.jpg

Ei hyvää päivää kuinka kujalla ihminen voi olla, asianajajakin ihan hämmentynyt siitä, että syytetty noin typerästi pilaa oman keissinsä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin myös merkille, että monessa kuvassa naureskelee takavasemmalla. Huomaa vaikka kuva on blurrattu..

Vierailija
2/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tavalla ymmärrän tuon kapinallisuuden, koska tuomio on voinut perustua ihmisten yksityiselämän inhottavaan nuuskimiseen ja päätelmät tuomittujen aikeista olla täyttä spekulaatiota. En ole kyllä perehtynyt tähän juttuun suuremmin. 

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi on?

Vierailija
4/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:20"]

Jollakin tavalla ymmärrän tuon kapinallisuuden, koska tuomio on voinut perustua ihmisten yksityiselämän inhottavaan nuuskimiseen ja päätelmät tuomittujen aikeista olla täyttä spekulaatiota. En ole kyllä perehtynyt tähän juttuun suuremmin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Jos kotiin on tilattu ulkomailta myrkyt ja kemistivälineet ja teksteissä kirjoitettu joukkomurhan suunnittelusta hyvin suunnitelmallisesti, niin kyllä mun nähdäkseni teko oli tarkoitus totetuttaa.

En ole ainakaan kuullut, että joukkomurhan suunnittelu välineiden hankkimista myöten, olisi ihan normaali osta kaverustumista vailla tarkoitusta oikeasta surmata ketään. Mielestäni aika ontuva selitys enää tuossa kohtaa kun on koneella kirjoitettu mm että toivottavasti kaveri on murhissa mukana, koska minä teen verilöylyn joka tapauksessa.

ap

Vierailija
5/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:24"]

Kuka toi on?

[/quote]

Se yliopiston joukkosurman suunnittelija, toinen heistä. Tämä on syntynyt mieheksi ja muuttanut nimensä nita-mintuksi.. dont ask..:D

Vierailija
6/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla Nita-Mintun vanhemmat ylpeitä... :P

Vierailija
7/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on enne.

Vierailija
8/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:25"]

-Mies 29v-

[/quote]

Jos kotiin on tilattu ulkomailta myrkyt ja kemistivälineet ja teksteissä kirjoitettu joukkomurhan suunnittelusta hyvin suunnitelmallisesti, niin kyllä mun nähdäkseni teko oli tarkoitus totetuttaa.

En ole ainakaan kuullut, että joukkomurhan suunnittelu välineiden hankkimista myöten, olisi ihan normaali osta kaverustumista vailla tarkoitusta oikeasta surmata ketään. Mielestäni aika ontuva selitys enää tuossa kohtaa kun on koneella kirjoitettu mm että toivottavasti kaveri on murhissa mukana, koska minä teen verilöylyn joka tapauksessa.

ap

[/quote]Ja mistä noista myrkyistä on tiedetty? Ovatko he itse mainostaneet sitä jossain vai onko esim. laittomasti urkittu toisten ostoksia, pankkitilejä tms. ?

-Mies 29v-

Vierailija
9/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:29"]

Mahtaa olla Nita-Mintun vanhemmat ylpeitä... :P

[/quote]

Mua ei äitinä haittaisi, jos poikani haluaisi muuttua tytöksi, mutta joukkosurman suunnittelu olisi pitkä miinus.

Vierailija
11/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:31"]

-Mies 29v-

[/quote]

ap

[/quote]Ja mistä noista myrkyistä on tiedetty? Ovatko he itse mainostaneet sitä jossain vai onko esim. laittomasti urkittu toisten ostoksia, pankkitilejä tms. ?

-Mies 29v-

[/quote]

Ilmeisesti homma on purkautunut kun Nita-Minttu on kertonut aikeistaan kolmannelle osapuolelle, joka on ottanut yhteyttä poliisiin. Poliisi on tehnyt sitten mm (laillisen) kotietsinnän ja sitä kautta on saatu selville yhtä ja toista.

Oli miten vain, tuollaisen murhan suunnittelu ei ole normaalia, tervettä tai oikein, edes omaksi iloksi, johan sen tämä uusi laki kieltää.

Vierailija
12/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:35"]

-Mies 29v-

[/quote]

ap

-Mies 29v-

[/quote]

Ilmeisesti homma on purkautunut kun Nita-Minttu on kertonut aikeistaan kolmannelle osapuolelle, joka on ottanut yhteyttä poliisiin. Poliisi on tehnyt sitten mm (laillisen) kotietsinnän ja sitä kautta on saatu selville yhtä ja toista.

Oli miten vain, tuollaisen murhan suunnittelu ei ole normaalia, tervettä tai oikein, edes omaksi iloksi, johan sen tämä uusi laki kieltää.

[/quote]Samaan aikaan on kuitenkin laillista toivoa julkisesti esim. valkoisten eurooppalaisten kuolemaa. 

Kyllä tuollainen aika ongelmallinen laki on, koska se altistaa ihmiset mielivaltaisille tulkinnoille ja käytännöllisesti katsoen perustuu jonkinlaiseen telepatian harrastamiseen, samalla tavalla kuin Suomen epätasa-arvoisen sananvapauslain tapauksessa. 

-Mies 29v-

Vierailija
13/21 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:35"]

-Mies 29v-

[/quote]

ap

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Samaan aikaan on kuitenkin laillista toivoa julkisesti esim. valkoisten eurooppalaisten kuolemaa. 

Kyllä tuollainen aika ongelmallinen laki on, koska se altistaa ihmiset mielivaltaisille tulkinnoille ja käytännöllisesti katsoen perustuu jonkinlaiseen telepatian harrastamiseen, samalla tavalla kuin Suomen epätasa-arvoisen sananvapauslain tapauksessa. 

-Mies 29v-

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta en seuraa ajatuskulkuasi. Jos ihminen kirjoittaa selvän suunnitelman joukkosurmasta koneelle, keskustelee siitä rikoskumppanin kanssa, hankkii vaivalla (!) kalliit välineet ja aineet tekoon, niin ei voida väittää että tähän tarvittaisiin telepatiaa.

Tämä teko oli niin hyvin suunniteltu että pelkkä lukutaito riittää tässä tapauksessa.

Tuo sinun heittosi valkoisten tappamisesta on ihan eri asia, se ei ensinnäkään ole selkeä suunnitelma.

Et kai itse kirjoita tuollaisia juttuja koneelle kun olet niin huolestunut?!

Vierailija
14/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä koulusta? Asui Vantaalla.

Vierailija
16/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kaikista nimistä tämä tyyppi päätti nimetä itsensä Nita-Mintuksi?

Meni pahasti OT, mutta silti. Ekaa kertaa siis kuulen hänen nimensä. :D

Vierailija
17/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:24"]

Kuka toi on?

[/quote]

Se yliopiston joukkosurman suunnittelija, toinen heistä. Tämä on syntynyt mieheksi ja muuttanut nimensä nita-mintuksi.. dont ask..:D

[/quote] Huvittavinta on kun tuollainen sekasikiö heittää natsitervehdyksiä ja huutaa sieg heiliä, vaikka natsit olisi tuollaisen otuksen polttaneet uunissa.

Vierailija
18/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29v on täysin pihalla tästä tapauksesta. Nita-Mintusta löytyy kattavasti tietoa MurhaInfosta, sinne vaan lukemaan. Kyseessä siis harhainen ihminen, joka suuttui NETTIKIRJOITTELUJEN perusteella, ei tosielämässä tapahtuneiden juttujen. Riitaantui transihmisten tsätissä humanistien kanssa ja siitä tämä koko sairas vyyhti lähti liikkeelle. Hänen omat opintonsa tyssäsivät siihen ettei halunnut käydä luennoilla, eikä tenttiä. Hän nukkui joka päivä iltapäivään tai iltaan saakka ja yöt ja aamut oli koneella. Roskat heitteli asuintalonsa rappukäytävään ja myöhemmin alas parvekkeelta.

Nita-Mintulla on omien sanojensa mukaan diagnosoitu asperger.

Vierailija
19/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29v, sä et selvästikään ole lukenut jutun yksityiskohtia, joten miten sä voit kommentoidakaan tähän? Jos tietäisit kaikki faktat et kyselisi noin tyhmiä. Joten mee sinne iltalehteen ja lue itse sieltä ne faktat, ja sitten tuu kommentoimaan. Mä en jaksa tehdä sitä sun puolesta.

Vierailija
20/21 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaako tähän vanhemmat pitää vetää mukaan..ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän