Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se käytännössä tarkoittaa että kahdella henkilöllä "kemiat kohtaavat" ?

Vierailija
21.06.2021 |

Onko se aina jotain seksuaalista?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on hapan ja toinen emäksinen.

Vierailija
2/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kohtaa alfan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, kemiat voi kohdata myös ystävillä

vaikkapa minä en viehäty naisista seksuaalisesti, mutta joidenkin kanssa kemiat loksahtaa ystävyyden merkeissä paremmin heti kuin toisten

Vierailija
4/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kohtaa alfan.

100% aivo-wammainen kommentti 😂

Vierailija
5/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on hapan ja toinen emäksinen.

Näin. Nainen on hapan ja mies on imelä. Totta tuo kyllä onkin. Vaginan ph on hapan ja, sperma on emäksistä, että siinä se kemia on.

Vierailija
6/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on kauneutta ja muotoja, miehellä tarpeeksi täytettä pankkitilillä.

Vierailija
7/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä kiima jotain tiettyä ihmistä kohtaan. Melkein tuntee toisen läsnäolon kilometrin säteellä. Onneksi on lääkkeet tähän hulluuteen.

Vierailija
8/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että seksiä on jo ekoilla treffeillä.

Vierailija
9/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointi on sanatonta

Vierailija
10/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaikka niin että kaksi ihmistä viihtyy hyvin toistensa seurassa, sen ihmisen kanssa on hyvä olla jne, ei välttämättä seksuaalista.

Vierailija
11/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin toisen olisi tuntenut aina, jutteleminen on helppoa ja rytmittyy hyvin toisen puheeseen, toisen seurassa viihtyy vaikkei puhuisi mitään eli ei tule sellaista kiusaantunutta oloa. Vaikka välillä on pitkiä aikoja ilman yhteyttä, niin tavatessa juttu jatkuu siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.

Joidenkin seurassa joutuu hirveästi pinnistelemään, että keksii jotain sanottavaa ja sitten tulee puhuttua toisen päälle, kun kumpikin aloittaa juttunsa samaan aikaan.

Itse olen tuntenut kemiaa kahden naisen kanssa kaverimerkeissä ja ja yhden miehen kanssa, jonka kanssa olen parisuhteessa.

Vierailija
12/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhteensopivuus jälkeläisiä ajatellen. Tässä kohtaa ei voi miettiä rahaa tai muita epäolennaisia seikkoja.

Tietysti raha on tärkeää myöhemmin siinä, mitä voi lapselle tarjota. Usein terveimmät ja elinvoimaisemmat lapset tulevat yhden yön mahdottomasta kohtaamisesta.

Vierailija
13/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä seksuaalista. Jotkut vain tykästyvät toisiinsa selittämättömästi. Voi olla kyseessä ihan alkava ystävyys oudon ihmisen kanssa. Jotain kemiaa.

Vierailija
14/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti helppo olla toisen kanssa.

Vierailija
15/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin toisen olisi tuntenut aina, jutteleminen on helppoa ja rytmittyy hyvin toisen puheeseen, toisen seurassa viihtyy vaikkei puhuisi mitään eli ei tule sellaista kiusaantunutta oloa. Vaikka välillä on pitkiä aikoja ilman yhteyttä, niin tavatessa juttu jatkuu siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.

Joidenkin seurassa joutuu hirveästi pinnistelemään, että keksii jotain sanottavaa ja sitten tulee puhuttua toisen päälle, kun kumpikin aloittaa juttunsa samaan aikaan.

Itse olen tuntenut kemiaa kahden naisen kanssa kaverimerkeissä ja ja yhden miehen kanssa, jonka kanssa olen parisuhteessa.

Argh, tuo lihavoitu kuvaili täydellisesti taukohuone kanssakäymiseni 95% työkavereista kanssa :D 

Vierailija
16/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän arvot kohtaavat ja muutenkin yhteisymmärrys on sellaista luokkaa että harvemmin tapaa.

Vierailija
17/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on sitä, että toisen seurassa on helppoa ja miellyttävää olla, ei tule stressiä mitä normaalisti, ja ennen kaikkea: ei tunnu kiusalliselta, tai mahdollinen kiusallisuus on pikemminkin hassua eikä ahdistavaa kuten normaalisti. Toisen seuraan haluaa hakeutua.

En tiedä mitä "kemioiden kohtaaminen" on sellaiselle ihmiselle, joka tykkää olla melkein kaikkien seurassa. Kohtaako heillä kemiat melkein kaikkien kanssa, vai onko kemioiden kohtaaminen heille jotain vielä erityisempää?

Vierailija
18/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni paljon eri ihmisten kanssa ja kyllä sen vaan huomaa miten toisten kanssa juttu luistaa ihan itsestään ja voitaisiin jutella vaikka 10 tuntia putkeen kun juttua riittää ja on kivaa.  Toisten kanssa taas ei oikein osaa sanoa mitään ja tuntuu kun ei olisi mitään yhteistä puhuttavaa, tai tuntuu että sitä toista ei kiinnosta mikään mistä itse tykkää jutella.

Vierailija
19/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehkeet ovat sopivan kokoisia toisilleen.

Vierailija
20/36 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himot jyllää, järki katoaa ja sokeutuu. Palautuminen tapahtuu viimeistään 2 vuoden kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan