Timo Soini suorasanaisena Halla-ahon vetäytymisestä: "Tosiasia on, että kantti petti"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/timo-soini-ennusti-halla-ahon-vetay…
No nyt jysähti!!!
Kommentit (232)
Eipä kannattaisi Soinin kommentoida mitenkään. On oma poliittinen loppunsa niin nolo.
Persu kirjoitti:
Soinilla ei ole varaa kommentoida yhtään mitään, pitäisi turpansa kiinni sikaläski paskan puhuja.
Amen.
Persu kirjoitti:
Soinilla ei ole varaa kommentoida yhtään mitään, pitäisi turpansa kiinni sikaläski paskan puhuja.
"Minä en valehtele koskaan, minä jätän kertomatta" https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000007262978.html
Mahtaakohan juuri ketään kiinnostaa mitä tämä kehäraakki ajattelee yhtään mistään.
Soini on vastenmielinen tyyppi, mutta tässä asiassa oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Soini on enää vain katkera ihratynnyri, jolta meni puolue ja koko poliittinen ura alta oman hillotolppailun takia.
Kysymykseen siitä, pelastiko vai myikö hän sielunsa perussuomalaisissa, Timo Soini vastaa, ettei ole koskaan myynyt mitään. –En rahasta, enkä virasta.
Soini on vain katkera kun Halla-aho näytti miten ei takerruta puolueen puheenjohtajuuteen loppuelämäksi vaan annetaan tyylikkäästi tilaa seuraavalle.
Luuleeko Soini kertovansa suurenkin uutisen kun sanoo ettei Halla-aho halua johtaa? Sehän on kaikkien tiedossa että Halla-aho oli varsin haluton puheenjohtajaksi mutta suostui kuitenkin kun sitä jatkuvasti kentältä vaadittiin.
Eipä hän itse päässyt noihin äänimääriin. Huipulla on hyvä lopettaa.
Persuista olisi voinut tulla pääministeripuolue ensi kaudella - vaan ei enää.
Vierailija kirjoitti:
mahtava servaus Soinilta
Vielä kun kerrot missä kohtaa se servaus oli.
Kahden puolueen raunioille ajanut mätisäkki arvostelee jotain joka ihan itse päätti että kaksi kautta pjnä saa riittää.-
Halla-aho jättää puolueen sen ollessa hyvässä myötätuulessa. Kunniakas poistuminen, aivan toisin kuin Soinilla.
Soinilla ei ole varaa puhua vastuun välttelystä kun äijälle itselleen oli tarjolla sisäministerin paikka kun oli ensin vuosia persut huutaneet miten vain Soini voi pelastaa Suomen. Valitsisi sitten kahvittelupestin ulkoministerinä. Perusteli tätä että ajattelee puolueen tulevaa kannatusta. Kannattajiaan piti niin tyhminä että tämmöiset voi sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Persuista olisi voinut tulla pääministeripuolue ensi kaudella - vaan ei enää.
Päinvastoin, nyt tulee todennäköisemmin koska Halla-aho peejiinä ei enää hierrä esim välejä kokoomukseen.
Ei kai Mestari edes ilmoittanut luopuvansa politiikasta, vaan ainoastaan puolueen puheenjohtajuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hän itse päässyt noihin äänimääriin. Huipulla on hyvä lopettaa.
Eikä Halla-aho edes lopeta, jatkaa perussuomalaisena ja kansanedustajana.
Hyvä, että pormestarivaaleissa murskatappion kokenut luuseri häipyy. Sebastian Tynkkysestä tulee Suomen tuleva pääministeri.
– Jussi Halla-aho oli aika lyhyt osa suomalaista populistista historiaa, Soini tyytyi toteamaan