Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lihavat voivat mennä uimaan?

Misukka
21.06.2021 |

Olen todella ylipainoinen ihminen eli suoraan sanottaen lihava. On niin kuuma ja haluaisin mennä rannalle uimaan mutta joka paikka ihan täynnä ihmisiä enkä näin lihavana halua mennä muiden töllisteltäväksi. Viime kesänä muistan kun joku otti minusta videota ja nauroivat kaverinsa kanssa minulle selvästi.
Onko etelä-Suomessa jotakin hyvää paikkaa mihin mennä uimaan eikä olisi niin paljon ihmisiä? Minulla on auto joten pääsen vähän kauemmaksikin jos vaan hyvä paikka löytyisi. Tietääkö joku hyvää rauhallista paikkaa? Mieluummin siis järvi kuin meri.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lähimmälle uimarannalle. Ei se ole muilta pois vaikka oletkin ylipainoinen.

Vierailija
82/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin soramonttuun minne ei aurinko paista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaja kirjoitti:

Tässä hyvin huomaa että suurin osa kommentoijista on asiallisia mutta sitten on paljon niitäkin ketkä ivaa ja haukkuu. Nämä ovat juuri niitä samoja ihmisiä jotka rannalla odottavat että minä otan vaatteet pois ja sitten alkaa tuijottaminen ja tirskuminen ja kuvien ottaminen. Vaikka kuinka yritän olla sitä ajattelematta ja mukamas etten heitä huomaa niin silti se tuntuu pahalle. Ihminen se olen minäkin vaikka ihan liikaa syönyt. Olen tunne syöjä ja paljon ikävää ollut elämässä. Se näkyy nyt vyötäröllä ja muhkuroina ja kaksoisleukana ....ja sitten en voi edes nauttia uimisesta kun tuijotetaan koko ajan . Ei kaikki mutta paljon kuitenkin. 2021 ja vieläkin ollaan ilkeitä vaikka ei ole edes mitään syytä!

Kuinka paljon arvoa annat tuollaisille ihmisille, jotka kuvaa, haukkuu ja nauraa muita ihmisiä? Siis oikeasti tuollaiset ihmiset ovat alinta pohjasakkaa eikä tosiaan saa enemmistön hyväksyntää käytöksellään.

Vierailija
84/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnekin soramonttuun minne ei aurinko paista.

Harkitse itsesi upottamista sinne soramonttuun.

Vierailija
85/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ystävä hyvä tuollaisten idioottien takia suostu kaventamaan elämääsi ja sen suomia mahdollisuuksia.

Paino voi ajan kuluessa muuttua, myös näillä naurajilla, mutta idiootit ovat sitä varmasti aina. Ajattele heidän tulevaisuuttaan jos naureskelevat. Itsensä kanssa joutuvat elämään ja ystävät väkisin yhtä tyhmiä jos sellaisia edes saavat.

Nouse asian yläpuolelle sillä on ihan totaalisen sama mitä joku vieras ihminen sinusta ajattelee kun et mitään rikosta olw tekemässä.

Olen samanlainen kuin sinä. Monesta traumasta "selvinnyt" tunnesyöjä. Uin ja teen mitä huvittaa ja mihin pystyn. Olen ja olemme kärsineet riittävästi jo.

Meillä lihavilla on yhtäläinen oikeus olla olemassa ja oikeus näkyä kaikkialla. Tsemppiä kovasti!

Vierailija
86/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohja, Liessaaren uimaranta voisi olla sellainen paikka, jossa tuntisit olosi "kotoisaksi". Katselin meinaan itse viime kesänä kun kävin siellä, että heti sillan jälkeen vasemmalla oli sellaisia rauhallisia pieniä paikkoja, jossa oli silloinkin muutama ei niin timmissä kunnossa oleva nainen makoilemassa yksikseen. Itse ajattelin silloin, että toi on kiva, saa olla vähän syrjässä muusta melskeestä, rauhassa ja käydä siitä uimassa (oli vain pari metriä järveen matkaa). 

Eli ei tarvitse siitä koko kansan edestä mennä uimaan. Toki ei voi etukäteen tietää, että onko siihen majoittunut joku nuorisoryhmä tms. Mutta silloin näytti siltä, että nuoriso ja muut remusivat enemmän siellä ranta-alueen keskellä. Käy tutustumassa, autot jätetään parkkiin siihen ennen siltaa, sitten siltaa pitkin kävellään saareen ja heti vasemmalla siis.

Vierailija
87/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele Karttapaikasta sopivan näköisiä järviä / rantoja. 

Uida voi muuallakin kuin virallisilla uimapaikoilla. 

Jos asut PK-seudulla, eiköhän jo esimerkiksi Porkkalanniemen seudulta voisi löytyä rauhallisia rantoja? Tunteeko kukaan aluetta paremmin? Onko muuten esimerkiksi Vetokannaksen uimaranta rauhallinen? 

Järvien rannoiltakin varmasti löytyy rauhallisia paikkoja. Joku ehdotti Lohjaa. Tuusulanjärveä ehdottaisin muuten, mutta todennäköisesti se taitaa olla aika huonossa kunnossa tällä hetkellä.

Jos jaksaa ajaa, löytyy varmasti rauhallisia rantoja esimerkiksi Karkkilan-Tammelan väliseltä metsäiseltä alueelta. Esimerkiksi Salkolanjärven uimaranta on varmaan rauhallinen paikka, rantoja löytyy varmasti myös Liesjärven kansallispuistosta. Tai Karjalohja-Sammatti -alueelta? Esimerkiksi Iso-Ruokjärven uimaranta Sammatissa?

Vierailija
88/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaporukka toi pyörätuolissa istuvan kaverinsa rannalle, ensin vitsailivat että työnnetäänkö tuolissa järveen:) sitten kantoivat "kultatuolissa" kaverin vilvoittelemaan. Tosi hienoa.

Vierailija
89/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. <3

Vierailija
90/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen naapurin ulkonäkö on ollut yllätys. Nyt helteillä näkee, että heillä on selluliittia, raskausarpia ja suonikohjuja. Ei ne hoikatkaan naapurit ole mitään hyvännäköisiä, on jotenkin luullut, että ne on hyvemmän näköisiä, mutta kesä ja vähemmät vaatteet paljastaa ihmisistä yhtä sun toista.

Normaali aikuinen ihminen ei vaan VÄLITÄ. Se on elämää! Ikä ja eletty elämä tuo mukanaan muutoksia. Se on ihan normaalia ja tapahtuu kyllä ihan jokaiselle. Miksi sitä edes pitäisi jotenkin piilotella?

Jos on selluliittia, raskausarpia tai suonikohjuja niin se on ihan sama kuin ylipaino, yhtä paljon kehtaa mennä uimaan.

Vierailija
91/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat voivat mennä uimaan samoin kuin muutkin ihmiset, veteen. Eihän sillä ole mitään väliä vaikka muut naureskelevat veden noususta järvessä. Huumorin kukka se on kaunein kukka!

Yhtä lailla nauretaan niille kenellä on suonikohjuja tai ryppyjä jne.

Yhden tuttavan äiti oli 50-vuotiaana bikineissä rannalla ja miestä naurattaa vieläkin kun tällä naisella näkyi karvoja, tursusi housuista niitä ulos.

Juu, alapään karvat täytyy ajaa ennen rannalle menoa.

En ajele, käytän bokserimallisia bikinejä, joista karvat ei tule ulos. Haluan olla luomu. Yhtään sen likaisempi en ole kuin posliinia suosivat. En ole vaatteita varten, vaan vaatteet ovat minua varten.

Bokserimalli on mummomalli, itse en tykkää niistä.

No ei ole, mummokalsareiksi sanotaan mielestäni niitä maxialushousuja, jotka ulottuvat napaa. Käytän niitäkin usein vaatteiden alla ja ne tuntuvat siltä, ettei alkkareita olisi ollenkaan. Stringit hiertävät pyllystä ja ovat epähygieeniset.

On muitakin housumalleja.

Vierailija
92/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne muiden sekaan vaan ja jos joku tuijottaa, antaa tuijottaa.

Vierailija
93/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsuomessa ois parhaat järvet!

Vierailija
94/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on niin ihana, etteikö Stadikalle mahtuisi tai mihin tahansa lampeen. Ellei mahdu, niin seuraavaksi järvi. Ja viimeisenä vaihtoehtona meri. Sinne nyt mahtuu ainakin.

Vierailija
95/104 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä uimaan paistinrasvaan.

t. Lihava

Vierailija
96/104 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minnekään kauhean julkiselle paikalle ainakaan, muuten voi olla vaikeaa päästä pois kun greenpeace koittaa koko ajan työntää takaisin veteen 😂

Vierailija
97/104 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaan vaan!

Jos se jotakuta häiritsee niin se on sen/niiden ongelma, ei lihavan. Uiminen on sitäpaitsi tosi hyvää liikuntaa lihavalle, koska vesi kannattelee painoa, niin lihakset pääsee tekeen töitä ilman, että nivelet saa tärähdyksiä ja rasittuvat.

Lihavat, kipinkapin kaikki uimaan!

Vierailija
98/104 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaporukka toi pyörätuolissa istuvan kaverinsa rannalle, ensin vitsailivat että työnnetäänkö tuolissa järveen:) sitten kantoivat "kultatuolissa" kaverin vilvoittelemaan. Tosi hienoa.

Parhaat kaverit ikinä! ❣

Vierailija
99/104 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin että laihdutuksen jälkeen on helppo mennä rannalle mutta niin ei käynytkään. Laihdutin yli 40 kiloa ja kun ikää on yli 50 niin nahkat roikkuu ikävästi. Uimapuku pitää olla sellainen mikä pitää roikkuvat osat paikallaan ja rinnatkaan eivät saa valahtaa liian alas. Sellaista uikkaria ei ole vielä löytynyt.

Kävin rannalla t-paidassa ja sortseissa, uimaan en kehdannut mennä niissä tamineissa. Vieraat lapset osoittelivat roikkuvia reisinahkojani ja naureskelivat. Teinit katsoivat halveksuvasti. Yritin olla välittämättä mutta vaikeaa se oli.

Vierailija
100/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakko rohkea ja olla vaan täysin välittämättä muista? Onnistuisiko se oman onnen ja hyvänolon eteen? Onko ne muiden mielipiteillä niin väliä tuollaisessa asiassa? Kiusaa vaan itseään turhilla ajatuksilla siitä mitä toiset ajattelee. Sitä on mitä on ja sillä hyvä.