Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lihavat voivat mennä uimaan?

Misukka
21.06.2021 |

Olen todella ylipainoinen ihminen eli suoraan sanottaen lihava. On niin kuuma ja haluaisin mennä rannalle uimaan mutta joka paikka ihan täynnä ihmisiä enkä näin lihavana halua mennä muiden töllisteltäväksi. Viime kesänä muistan kun joku otti minusta videota ja nauroivat kaverinsa kanssa minulle selvästi.
Onko etelä-Suomessa jotakin hyvää paikkaa mihin mennä uimaan eikä olisi niin paljon ihmisiä? Minulla on auto joten pääsen vähän kauemmaksikin jos vaan hyvä paikka löytyisi. Tietääkö joku hyvää rauhallista paikkaa? Mieluummin siis järvi kuin meri.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla paikkakunnalla on kaupunkijärvi ja siellä kolme pääuimarantaa mutta näkyy jotkut ihmiset välttelevän näitä ja menevät sieltä järven muista pusikoista uimaan eli siellä on rantapuskaa ja rantakivikkoa jne ja sitten sellaisia ihan pieniä "poukamia" mistä menevät uimaan syrjemmästä.  

Mutta ihan hyvin voit mennä yleiselle uimarannallekkin. Ihminen olet kuten kaikki muutkin.

Vierailija
42/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat voivat mennä uimaan samoin kuin muutkin ihmiset, veteen. Eihän sillä ole mitään väliä vaikka muut naureskelevat veden noususta järvessä. Huumorin kukka se on kaunein kukka!

Yhtä lailla nauretaan niille kenellä on suonikohjuja tai ryppyjä jne.

Yhden tuttavan äiti oli 50-vuotiaana bikineissä rannalla ja miestä naurattaa vieläkin kun tällä naisella näkyi karvoja, tursusi housuista niitä ulos.

Juu, alapään karvat täytyy ajaa ennen rannalle menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiseen jonkin verran vetiseen paikkaan voi mennä kuka tahansa uimaan. Vesi ei kysele kiloja, ei hauku.

Vierailija
44/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat voivat mennä uimaan samoin kuin muutkin ihmiset, veteen. Eihän sillä ole mitään väliä vaikka muut naureskelevat veden noususta järvessä. Huumorin kukka se on kaunein kukka!

Yhden tuttavan äiti oli 50-vuotiaana bikineissä rannalla ja miestä naurattaa vieläkin kun tällä naisella näkyi karvoja, tursusi housuista niitä ulos.

En ajele, käytän bokserimallisia bikinejä, joista karvat ei tule ulos. Haluan olla luomu. Yhtään sen likaisempi en ole kuin posliinia suosivat. En ole vaatteita varten, vaan vaatteet ovat minua varten.

Vierailija
45/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ratkaissut jo vuosia tämän omalta kohdaltani sillä tavalla, etten ui.  Tarkemmin sanottuna 30 vuotta sitten

Vierailija
46/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaalla ei ole enää bikinivartalo, vaikka olisi kuinka hoikka. Nolon näköistä.

Vierailija
47/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit vaatii myös isot rinnat.

Vierailija
48/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yhden laskennan mukaan noin 60 000 järveä. Eiköhän niistä sinullekin sopiva löydy. Etelä-Suomi on lisäksi aika laaja alue, eikä ole tietoa missä päin asut, joten tarkempaa uimapaikkaa ei oikein kannata tässä yrittää suositella kun voi osua satojen kilometrien päähän.

Vierailija
49/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät vetävän uikkarit ylle ja menevän veteen siinä kuin normaalipainoiset ja laihatkin.

Vierailija
50/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaalla ei ole enää bikinivartalo, vaikka olisi kuinka hoikka. Nolon näköistä.

Ja osa on minihameessa pubiruusuna karaokebaarissa 50-vuotiaana.

Vierailija
51/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa mökki, joka on järven rannalla.

Vierailija
52/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajele, käytän bokserimallisia bikinejä, joista karvat ei tule ulos. Haluan olla luomu. Yhtään sen likaisempi en ole kuin posliinia suosivat. En ole vaatteita varten, vaan vaatteet ovat minua varten.

Bokserimalli on mummomalli, itse en tykkää niistä.

Vierailija
53/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan kerran ihan tavallisella uimarannalla. Ajat ovat muuttuneet. Onhan niitä sellaisia lahkeellisia uimapukuja.

Minä olen normaalikokoinen, mutta vatsani roikkuu pussina ja on ihan ruttuinen kahden sektion jälkeen. Alussa en uskaltanut uimahalliin, koska saan katseita ja kerran yksi lapsi kysyi ”miksi tuolla tytöllä on mummon maha” Nyt käyn ja hyväksyn vain katseet.

Vierailija
54/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn mieluiten n. klo 20-21 uimassa, eipähän aurinko porota päähän ja rannalla on hiljaisempaa. Joskus olen käynyt uimassa myöhempäänkin, kun on ollut kovat helteet.

Vierailija
55/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa käyttäytyy asiallisesti mutta varsinkin teinit tietysti nauraa kaikille poikkeaville.

Nuori ja treenattu miespuolinen työkaveri selitti vuosia sitten, että Tampereella lihavatkin olivat rannoilla eivätkä vain nuoret, hyvännäköisest ja hoikat, kuten Helsingissä, esim. Hietsussa.

Hän kävi Hietsussa.

Meitä  häntä vanhempia ihmisiä huvitti kommentti.

Olin kiltti enkä sanonut, että hänellä oli ruma ja näppyläinen naama. 

Aika monet nuoret miehet yliarvioivat oman ulkonäkönsä.

Vierailija
56/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi laihduttaa ensi kesään mennessä jos haluaa.

Apua  on saatavilla terveyskeskuksista yms.

Ymmärrän jos yhtenä kesänä tuo ongelma,  jos toisenakin niin sitte se on laiskuutta.

Vierailija
57/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelin uimarantoja elämästäni koko aikuisiän, kunnes kolmekymppisenä tajusin että minua ei voisi enää vähempää kiinnostaa jos joku näkee minut uikkareissa.

Minulla on oikeus käydä uimassa ja ottaa aurinkoa, nämä asiat eivät ole vain hyvännäköisille ihmisille (tai nuorille- kuten joku täällä kauhisteli 50-vuotiasta bikineissä) joilla on täydellinen kroppa - joita muuten näkyy Suomessa rannalla ehkä n. 5% kaikista ihmisistä, kuten muutenkin väestöstä.

Eikä siellä kukaan katsele miltä sinun kehosi näyttää, kaikilla on liian kiire olla itsekriittisiä omasta kropastaan tai sitten eivät ole kiinnostuneita muuten vain.

Vierailija
58/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannan vieressä on pieni ranta illalla se on täynnä erittäin lihavia naisia usein pikkuiset mukana. Myös lihavia kaverporukoita siellä käy. Ovat kasaantuneet sinne, varmaan sana kiertänyt. Lenkillä havainnoinut, varjoisa ja vilpoisa näyttää olevan illalla.

Vierailija
59/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
60/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yhden laskennan mukaan noin 60 000 järveä. Eiköhän niistä sinullekin sopiva löydy. Etelä-Suomi on lisäksi aika laaja alue, eikä ole tietoa missä päin asut, joten tarkempaa uimapaikkaa ei oikein kannata tässä yrittää suositella kun voi osua satojen kilometrien päähän.

Suomessa on oikean laskennan mukaan 180 000 järveä.