Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lihavat voivat mennä uimaan?

Misukka
21.06.2021 |

Olen todella ylipainoinen ihminen eli suoraan sanottaen lihava. On niin kuuma ja haluaisin mennä rannalle uimaan mutta joka paikka ihan täynnä ihmisiä enkä näin lihavana halua mennä muiden töllisteltäväksi. Viime kesänä muistan kun joku otti minusta videota ja nauroivat kaverinsa kanssa minulle selvästi.
Onko etelä-Suomessa jotakin hyvää paikkaa mihin mennä uimaan eikä olisi niin paljon ihmisiä? Minulla on auto joten pääsen vähän kauemmaksikin jos vaan hyvä paikka löytyisi. Tietääkö joku hyvää rauhallista paikkaa? Mieluummin siis järvi kuin meri.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaalla ei ole enää bikinivartalo, vaikka olisi kuinka hoikka. Nolon näköistä.

Ja osa on minihameessa pubiruusuna karaokebaarissa 50-vuotiaana.

Onko tuonnekin joku ikäraja? Vanhentuneita käsityksiä, nainen on kaunis myös vanhempana. Miksi pitäisi peitellä elämisenjäkiä.

Vierailija
62/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat voivat mennä uimaan samoin kuin muutkin ihmiset, veteen. Eihän sillä ole mitään väliä vaikka muut naureskelevat veden noususta järvessä. Huumorin kukka se on kaunein kukka!

Yhtä lailla nauretaan niille kenellä on suonikohjuja tai ryppyjä jne.

Yhden tuttavan äiti oli 50-vuotiaana bikineissä rannalla ja miestä naurattaa vieläkin kun tällä naisella näkyi karvoja, tursusi housuista niitä ulos.

Juu, alapään karvat täytyy ajaa ennen rannalle menoa.

En ajele, käytän bokserimallisia bikinejä, joista karvat ei tule ulos. Haluan olla luomu. Yhtään sen likaisempi en ole kuin posliinia suosivat. En ole vaatteita varten, vaan vaatteet ovat minua varten.

Bokserimalli on mummomalli, itse en tykkää niistä.

No ei ole, mummokalsareiksi sanotaan mielestäni niitä maxialushousuja, jotka ulottuvat napaa. Käytän niitäkin usein vaatteiden alla ja ne tuntuvat siltä, ettei alkkareita olisi ollenkaan. Stringit hiertävät pyllystä ja ovat epähygieeniset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat voivat mennä uimaan samoin kuin muutkin ihmiset, veteen. Eihän sillä ole mitään väliä vaikka muut naureskelevat veden noususta järvessä. Huumorin kukka se on kaunein kukka!

Yhtä lailla nauretaan niille kenellä on suonikohjuja tai ryppyjä jne.

Yhden tuttavan äiti oli 50-vuotiaana bikineissä rannalla ja miestä naurattaa vieläkin kun tällä naisella näkyi karvoja, tursusi housuista niitä ulos.

Juu, alapään karvat täytyy ajaa ennen rannalle menoa.

En ajele, käytän bokserimallisia bikinejä, joista karvat ei tule ulos. Haluan olla luomu. Yhtään sen likaisempi en ole kuin posliinia suosivat. En ole vaatteita varten, vaan vaatteet ovat minua varten.

Bokserimalli on mummomalli, itse en tykkää niistä.

No ei ole, mummokalsareiksi sanotaan mielestäni niitä maxialushousuja, jotka ulottuvat napaa. Käytän niitäkin usein vaatteiden alla ja ne tuntuvat siltä, ettei alkkareita olisi ollenkaan. Stringit hiertävät pyllystä ja ovat epähygieeniset.

Ja oikeastaan en enää niin välitä, olen jo kohta 50 v. Se hyvä puoli tässä vanhenemisessa on, ettei muiden mielipiteet ole niin tärkeitä kuin ennen. Toki pidän puhtaista ja kauniista vaatteista itseni takia, tärkeää on myös, että värit käyvät yhteen. Mutta mukavuudellakin on merkitystä.

Vierailija
64/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaalla ei ole enää bikinivartalo, vaikka olisi kuinka hoikka. Nolon näköistä.

Onko tuonnekin joku ikäraja? Vanhentuneita käsityksiä, nainen on kaunis myös vanhempana. Miksi pitäisi peitellä elämisenjäkiä.

Jep! Sen vaan sanon että minä käytän mitä vaatteita huvittaa niin pitkälle eläkeikään kuin henki pihisee ja oma toimintakyky sen sallii - taatusti en ala elämään joiden näkymättömien sääntöjen mukaan omaa kehoani ja itseäni peitellen koska joku voi pahastua.

Vierailija
65/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään Ei saa pakottaa mihinkään syvään veteen uimaan , Jokainen ui Omilla uimataidoilla mitä on suotu Ja On oikeus mennä uimaan Mikä vaan on Yleinen uimaranta Eikä ole kylttiä Sinilevää, se on silloin uimakelvotonta.

Ota ensin selvää , veden syvyys ,

Ja hiekkapohkapohjaiset uimarannat ovat erinomaisia.

Hyvää uintia vaan Muista että ukonilmalla ei saa mennä uimaan se on hengen vaarallista.😃

No eiköhän tuon tiedä, ettei ukonilmalla saa mennä uimaan.

Vierailija
66/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet aamulla aikaisin niin on vähemmän töllistelijöitä. Mekin käydään jo 7-8 aikaan niin saa rauhassa uida. Näillä keleillä päiväsaikaan on jokapaikassa ruuhkaa, paitsi omassa rannassa. Onko tutuilla mökkejä jossa voisit  käydä rauhassa uimassa?

Vierailija
67/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle biitsille, missä on hyvä ruokatarjoilu lähellä, jädet ja limut tietenkin myös. Uimisen jälkeen on kova nälkä.

Vierailija
68/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamereen

Vierailija
69/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvin huomaa että suurin osa kommentoijista on asiallisia mutta sitten on paljon niitäkin ketkä ivaa ja haukkuu. Nämä ovat juuri niitä samoja ihmisiä jotka rannalla odottavat että minä otan vaatteet pois ja sitten alkaa tuijottaminen ja tirskuminen ja kuvien ottaminen. Vaikka kuinka yritän olla sitä ajattelematta ja mukamas etten heitä huomaa niin silti se tuntuu pahalle. Ihminen se olen minäkin vaikka ihan liikaa syönyt. Olen tunne syöjä ja paljon ikävää ollut elämässä. Se näkyy nyt vyötäröllä ja muhkuroina ja kaksoisleukana ....ja sitten en voi edes nauttia uimisesta kun tuijotetaan koko ajan . Ei kaikki mutta paljon kuitenkin. 2021 ja vieläkin ollaan ilkeitä vaikka ei ole edes mitään syytä!

Vierailija
70/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä sitä 50-vuotiaana pitää jo katsoa peiliin. Itse olen kyllä monesti yllättynyt, että tietyillä ihmisillä on jalat, missä selluliittia, arpia ja suonikohjuja, jotenkin on kuvitellut, että liikuntaa harrastavilla olisi ollut kauniimmat jalat.

Vierailija
71/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Sen vaan sanon että minä käytän mitä vaatteita huvittaa niin pitkälle eläkeikään kuin henki pihisee ja oma toimintakyky sen sallii - taatusti en ala elämään joiden näkymättömien sääntöjen mukaan omaa kehoani ja itseäni peitellen koska joku voi pahastua.

No, ei tuo kyllä hyvältä näytä.

Vierailija
72/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, osa ei välitä vaikka heille nauretaan. No, ainakin näkee että monella naapurillakin on selluliittijalat.

Vierailija
73/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naapurin ulkonäkö on ollut yllätys. Nyt helteillä näkee, että heillä on selluliittia, raskausarpia ja suonikohjuja. Ei ne hoikatkaan naapurit ole mitään hyvännäköisiä, on jotenkin luullut, että ne on hyvemmän näköisiä, mutta kesä ja vähemmät vaatteet paljastaa ihmisistä yhtä sun toista.

Vierailija
74/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut meri on hyvä suolapitoisuuden takia. Pysyt pinnalla kuin korkki.

Vierailija
75/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et nyt 200+kg ole, niin ketään ei oikeasti kiinnosta. Luultavasti ne teinitkään eivät sua kuvanneet tai sulle nauraneet, lihavia ihmisiä on joka paikassa, jos ne teinit kaikkia lihavia videoisivat ja niille nauraisivat niin eivät muuta ehtisi tehdäkään. Aika suuri osa teineistäkin on nykyään lihavia, joten tottuvat kyllä näkemään kaikenlaisia pulleroita.

Vierailija
76/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, suurin osa kansasta on enemmän tai vähemmän lihavia. Mitä väliä? Jos joku kokee toisen kilot jotenkin huvittavana asiana, voi vaan ajatella että pienet on ilot hänelle, joten suotakoon nyt sitten että naurattaa.

Vierailija
77/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuo kyllä hyvältä näytä.

Miksi pitäisi? Uimaanhan sitä on tarkoitus kai mennä, eikä itseään esittelemään? Ja kai ne muutkin siellä on uimassa, eikä kyttäämässä minkalainen kroppa kenelläkin on? Samalaisia ihmisiä me ollaan lopultakin kaikki. Eri kokoisia ja värisiä vaan. Ei siis mitään uutta auringon alla. Miten ketään voi edes kiinnostaa jonkun ventovieraan ihmisen ulkonäkö?

Vierailija
78/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen naapurin ulkonäkö on ollut yllätys. Nyt helteillä näkee, että heillä on selluliittia, raskausarpia ja suonikohjuja. Ei ne hoikatkaan naapurit ole mitään hyvännäköisiä, on jotenkin luullut, että ne on hyvemmän näköisiä, mutta kesä ja vähemmät vaatteet paljastaa ihmisistä yhtä sun toista.

Normaali aikuinen ihminen ei vaan VÄLITÄ. Se on elämää! Ikä ja eletty elämä tuo mukanaan muutoksia. Se on ihan normaalia ja tapahtuu kyllä ihan jokaiselle. Miksi sitä edes pitäisi jotenkin piilotella?

Vierailija
79/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua millaisia ovat ne ihmiset, jotka jossain rannalla muka haukkuvat ja naureskelevat muita? Jotkut teinit nyt hihittelee muutenkin kaikelle eikä tosiaan välttämättä muille ihmisille. Minä ja moni muu keskitytään siellä rannalla omaan olemiseen eikä kiinnosta muiden läskit tai suonikohjut. En edes kiinnitä huomiota, jos joku sattuisi minun selluliitteja naureskelemaan. Kertoo ihmisen pääviasta, jos ei osaa pitää mielipiteitään muiden kehoista omana tietonaan. Ei sellainen ihminen voi hyvin tai ole mieleltään terve.

Vierailija
80/104 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 km säteellä pääkaupunkiseudusta on jo lukuisia pieniä järviä, missä ei käy juuri ketään. Google maps auki ja sieltä valitsemaan.