Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä deittipalvelu, Tinder on huono.

Vierailija
21.06.2021 |

Pitäisi olla normaali palvelu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huono?

Vierailija
2/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on päässyt monille treffeille Happy Pancaken kautta.

En tiedä, kertooko se hyvää vai huonoa ko. palvelun laadusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huono?

Se on kuin Instagram. Kaikilla naisilla samanlaiset kuvat, samat meikit, samanlaiset vaatteet, samat filtterit kuvissa, samat meikit, samat törröhuulet.. miten tuollaisesta voisi löytää ketään?

Vierailija
5/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ihan paska!

Vierailija
6/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huono?

Se on kuin Instagram. Kaikilla naisilla samanlaiset kuvat, samat meikit, samanlaiset vaatteet, samat filtterit kuvissa, samat meikit, samat törröhuulet.. miten tuollaisesta voisi löytää ketään?

Eikös siinä sitten voisi erottua joukosta olemalla erilainen, jos muut on samasta muotista?

Ei kai niissä palveluissa mitään vikaa ole, mutta samat miehet kaikissa, vuodesta toiseen...

Vierailija
7/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumble, deitti.net, badoo.

Vierailija
8/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huono?

Eikös siinä sitten voisi erottua joukosta olemalla erilainen, jos muut on samasta muotista?

Ei kai niissä palveluissa mitään vikaa ole, mutta samat miehet kaikissa, vuodesta toiseen...

Sivusta. Joo vuodesta toiseen oltu, kun ei ole tullut ketään vastaan sopivaa vastaan. Mutta ainakaan ei samoilla kuvilla eikä kyllä joka palvelussa (tinderistä, happypancake:sta et löydä minua tai suomi24:sta, jne.).

Vierailija
9/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono on. Koko suka on meillä Tinderissä, mutta kukaan ei ole saanut mitään.

Vierailija
10/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa jo tajuta että tinder on huijaus, suuri osa on robotteja.

Vierailija
11/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on päässyt monille treffeille Happy Pancaken kautta.

En tiedä, kertooko se hyvää vai huonoa ko. palvelun laadusta...

Sieltä löytyi myös kumppani tänne.

Vierailija
12/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole joku iso kaupunki kyseessä, niin joka palveluun ei riitä porukkaa tai sitten samat naamat joka sivustolla. Jos hakualueesi on laaja, voit toki kokeilla mitä vaan muutakin.

Vierailija
13/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin taas tauon jälkeen tinderiin. Ihan järkyttävästi taso laskenut. Sehän on jo ihan vitsi koko sovellus. Otan itseni kohta pois. Oikeastaan menin vain katsomaan olisiko ihmemies ollut sielä, no ei ollut. Ennen oli, se oli sentään kivaa se.

Toimiiko OK cupid suomessa? Siis tarkoitan, että onko sielä tarpeeksi porukkaa kaikissa ikähaarukoissa? Badoo nyt oli ihan syvältä jo viime vuonna, samoin eliittikump ja seuraajokaiselle.  Mut nyt kun tinderkin on vajonnut yhtä alas, niin joutuu miettimään muita strategioita....

Vierailija
14/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luulette että joku palvelu olisi toista parempi? Ongelma on deittikulttuuri kaikkinensa, ei joku tietty alusta.

Vierailija
15/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin taas tauon jälkeen tinderiin. Ihan järkyttävästi taso laskenut. Sehän on jo ihan vitsi koko sovellus. Otan itseni kohta pois. Oikeastaan menin vain katsomaan olisiko ihmemies ollut sielä, no ei ollut. Ennen oli, se oli sentään kivaa se.

Toimiiko OK cupid suomessa? Siis tarkoitan, että onko sielä tarpeeksi porukkaa kaikissa ikähaarukoissa? Badoo nyt oli ihan syvältä jo viime vuonna, samoin eliittikump ja seuraajokaiselle.  Mut nyt kun tinderkin on vajonnut yhtä alas, niin joutuu miettimään muita strategioita....

Heh. Jos miehenä oon blokkaillut yli tuhat suomalaista naista (omasra ikähaitarista), niin kai siellä on ihan hyvin porukkaa. Ja huom! Aktiivi käyttäjiä.

Ainakin suomi24 se pieksee aivan maan rakoon. Badoohun verrattuna en pysty sanomaan. Ja vaikka on maailman suurin deittipalvelu niin luultavasti suomen osalta jää reippaasti tinderin jalkoihin, käyttäjämäärissä. Ja lähialueelta pienellä paikkakunnalla saattaa jäädä vaihtoehdot vähäisiksi.

Vierailija
16/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huono?

Sivusta. Joo vuodesta toiseen oltu, kun ei ole tullut ketään vastaan sopivaa vastaan. Mutta ainakaan ei samoilla kuvilla eikä kyllä joka palvelussa (tinderistä, happypancake:sta et löydä minua tai suomi24:sta, jne.).

Vuodesta toiseen? Oikeasti? Kun itse viimeksi olin sinkkuna, minulle riitti reilu viikko sen huomaamiseen, että deittipalstat eivät toimi.

Vierailija
17/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te luulette että joku palvelu olisi toista parempi? Ongelma on deittikulttuuri kaikkinensa, ei joku tietty alusta.

Toisissa painotetaan eriasioihin (ulkonäkö tai arvoihin, jotkut ovat tarkoitettu tietylle ikäryhmälle jne.).

Tinderistä tullut synonyymi nettideittailulle, joten kaikki on siellä. Ja tinderissä pelataan tinderbingoa eikä todellisuudessa siellä kovinkaan moni hae vakavampaa suhdetta.

Vierailija
18/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huono?

Vuodesta toiseen? Oikeasti? Kun itse viimeksi olin sinkkuna, minulle riitti reilu viikko sen huomaamiseen, että deittipalstat eivät toimi.

Avioerosta on jo useampi vuosi. Joten kyllähän noita on "testailtu" kun ei kukaan ovelta tule hakemaan.

Vierailija
19/21 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huono?

Avioerosta on jo useampi vuosi. Joten kyllähän noita on "testailtu" kun ei kukaan ovelta tule hakemaan.

Minulla oli avioeron ja nykyisen puolisoni tapaamisen välillä 21 vuotta. Nykyisen puolison tapaamisen ja edellisen seurustelukumppanin välillä noin seitsemän vuotta.

Kumpikaan suhde ei alkanut nettideittailusta.

Vierailija
20/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli avioeron ja nykyisen puolisoni tapaamisen välillä 21 vuotta. Nykyisen puolison tapaamisen ja edellisen seurustelukumppanin välillä noin seitsemän vuotta.

Kumpikaan suhde ei alkanut nettideittailusta.

Tuskinpa elit kuitenkaan 21 vuotta ilman vastakkaisen tai saman sukupuolen kosketusta. Monet "leijuu" täällä sillä, että niin ja niin monta vuotta mennyt ilman suhdetta, mutta silti on p a ntu koko ajan varattujen kanssa, tai pidetty useampaa fwb-juttua vireillä yhtä aikaa.

Ollaan muka niin yksinäisiä sinkkuja eron jälkeen, mutta totuus julkisivun takana on kuitenkin toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan