Mitäs tässä tilanteessa pitäs tehdä? Olis tulossa rippijuhlat ja
eilen tuli mun puhelimeen viesti rippilapsen enon vaimolta että mun miestä ei haluta rippijuhliin ! ???
Laitoin sit takasin viestin että ilmottaavat varmaan mun miehelle siitä.
Kommentit (34)
Mua kiinnostaa tuo enon vaimon autoritäärinen rooli. Minkä suvun pippaloista tässä oikein on kyse, Mountbattenin?
Että normaalit suomalaiset kesäjuhlat sitten tulossa. :D
Oi mikä delegoinnin riemuvoitto! Tosin kukaan ei ehkä ole delegoinut, vaan jouku on ottanut oikeuden omiin käsiinsä. Siis Hullunkuriset perheet suomalaisen tapaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:05"]
No mä jättäisin ensimmäisenä kutsumatta kinkereihin tuon moukarinheittäjän, se voi kännipäissään aiheuttaa paljonkin tuhoa.
[/quote]
Varsinkin jos ne bailut tosiaan on Buckinghamin palatsissa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:57"]
Omituista sakkia! Sanon minä!
[/quote]
Mutta onhan se Catherine edes kaunis.
Ja kun mulla olis menkatkin just sillon. Muutun hirviöks. ap.
Ei saatana tätä ketjua XD Meinasin tukehtua aamukaljaan. Enpä ole vähään aikaan näin nauranut! :-D
Pakollinen "tän on pakko olla provo" -kommentti.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:05"]
Ja kun mulla olis menkatkin just sillon. Muutun hirviöks. ap.
[/quote]
Siis ootko sä Camilla?
Tunnen itseni kyllä ulkopuoliseksikin kun mun mies ja hänen ex-puoliso ostaavat yhdessä lahjan tälle tytölle kun ovat kumminkin sen kummeja. Ruusunko minä sitten vaan antasin ? Niin no en mene sillä siisti. ap.
Tästä mummosta on tehty se laulukin "mummo ja moukarinheitto". Ilmeisesti edesmenneestä Itä-Saksasta tämä miehen suku.
No eihän rippilapsikaan mikään enkeli oo, yöt lymyää kaupungilla, ei vastaa puhelimeen . Tekee mitä tahtoo, isänsä ei saa kuria, äiti kuollut. Nää sukulaiset paapoo sitten sitä ja likka hypyttää...ap.