Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tässä tilanteessa pitäs tehdä? Olis tulossa rippijuhlat ja

Vierailija
15.06.2014 |

eilen tuli mun puhelimeen viesti rippilapsen enon vaimolta että mun miestä ei haluta rippijuhliin ! ???

Laitoin sit takasin viestin että ilmottaavat varmaan mun miehelle siitä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän rippilapsikaan mikään enkeli oo, yöt lymyää kaupungilla, ei vastaa puhelimeen . Tekee mitä tahtoo, isänsä ei saa kuria, äiti kuollut. Nää sukulaiset paapoo sitten sitä ja likka hypyttää...ap.

Vierailija
22/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tuo enon vaimon autoritäärinen rooli. Minkä suvun pippaloista tässä oikein on kyse, Mountbattenin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että normaalit suomalaiset kesäjuhlat sitten tulossa. :D

Vierailija
24/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä delegoinnin riemuvoitto! Tosin kukaan ei ehkä ole delegoinut, vaan jouku on ottanut oikeuden omiin käsiinsä. Siis Hullunkuriset perheet suomalaisen tapaan.

Vierailija
25/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:05"]

No mä jättäisin ensimmäisenä kutsumatta kinkereihin tuon moukarinheittäjän, se voi kännipäissään aiheuttaa paljonkin tuhoa.

[/quote]

Varsinkin jos ne bailut tosiaan on Buckinghamin palatsissa.

Vierailija
26/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista sakkia! Sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:57"]

Omituista sakkia! Sanon minä!

[/quote]

Mutta onhan se Catherine edes kaunis.

Vierailija
28/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mulla olis menkatkin just sillon. Muutun hirviöks. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana tätä ketjua XD Meinasin tukehtua aamukaljaan. Enpä ole vähään aikaan näin nauranut! :-D

Vierailija
30/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen "tän on pakko olla provo" -kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:05"]

Ja kun mulla olis menkatkin just sillon. Muutun hirviöks. ap.

[/quote]

Siis ootko sä Camilla?

Vierailija
32/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni kyllä ulkopuoliseksikin kun mun mies ja hänen ex-puoliso ostaavat yhdessä lahjan tälle tytölle kun ovat kumminkin sen kummeja. Ruusunko minä sitten vaan antasin ? Niin no en mene sillä siisti. ap.

Vierailija
34/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mummosta on tehty se laulukin "mummo ja moukarinheitto". Ilmeisesti edesmenneestä Itä-Saksasta tämä miehen suku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi