Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ei onnistu - lääkärin mukaan olen terve

Vierailija
05.07.2014 |

Osaako joku antaa vinkkejä mikä mahtaa olla vikana kun syön n. 1000 miinuskaloria päivässä, sen pitäisi tehdä viikossa yksi kilo vähemmän. Syön säännöllisesti, terveellisesti, hyviä rasvoja. Ei kovia rasvoja, viljaa, sokeria, ylimääräisiä hiilareita. Lasken ruoat kalorilaskuriin, punnitsen annokset ja lasken mukaan myös esimerkiksi paistorasvan, jos sellaista käytän. Lasken myös kahvit, kahvimaidon, eli ihan kaiken, joten itsensä huijaamisesta ei ole kyse. Motivaatio on todella kova ja liikun päivittäin n. tunnin.

Olen nyt 2 kuukautta tehnyt näin ja huima painonpudotukseni käsittää yhden kilon. Kyllä, yhden kilon. Se parin ekan viikon aikana ja nyt 8 viikon aikana mitään ei ole tapahtunut, ei grammaakaan. Tavoitteeni on 10 kiloa pois, eikä paino putoa millään. Ennen olen kyllä saanut painon alas vain pienentämällä annoksia, jos huomasin painon nousseen vaivihkaa. Nyt teen helvetisti töitä, eikä paino putoa. Voitte varmaan uskoa miten motivoivaa tämä on.

Minulla on ehkäisykapseli ollut vähän aikaa ja sitä ennen minipillerit pari vuotta. En ole muilta kuullut, ettei painonpudotus onnistuisi. Lihonnut kapselin tai pillerien kanssa en ole.

Kokeilin myös nostaa kaloreita, mutta ei tulosta. Kokeilin normaalia kalorimäärää kerran viikkoon, eli ns. herkkupäivää, eikä tulosta. Kokeilin syödä viikon pelkkää ananasta ja raejuustoa. Ei tulosta. Olen nostanut vedenjuonnin määrää, laskenut sitä, ei tulosta. Kävin lopulta lääkärissä otattamassa verikokeet ja muut, olen terve. Ei ole siis mitään vajaatoimintoja tms. eikä muutenkaan puutoksia. Lääkäri ei osannut sanoa mitään syyksi miksei paino putoa.

Vaaka ei ole rikki ja olen punninnut varmuudeksi myös kaverin vaa'alla, ja molemmat näyttävät samaa masentavaa lukua.

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä