Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reuna- ja pensasleikkuri, todella kätevä vehje!

Vierailija
15.06.2014 |

Ostin tuollaisen halpisversion honkkarilta, ja olen yllättäynyt miten hyvä se on. FB:n puutarhasivulla joku suositteli, ja en ollut koskaan edes tiennyt mikä tuollainen on.

Olisin ostanut kalliimman merkkivehkeen, ja kävin Terrasta kysymässä, myyjä sanoi että heillä ei ole enää sitä valikoimassa kun niitä joitakin vuosia oli, eikä ne oikein menneet kaupaksi.

Mä olin ihmeissäni, olisivat vähän mainostaneet että miten helppokäyttöinen ja kevyt se on, ja miten sitä käytetään, minäkin olisin sitä tarvinnut jos vuosia sitten. Musta tuntuu että olen joskus jossan lehtimainoksessa sellaista nähnyt mainostettavan, mutta se on näyttänyt joltain ihan kummalliselta painavalta mötikältä jolle en ole oikein keksinyt käyttöä.

K-Raudassa olisi kai sitä kallista versiota ollut, mutta menee niin aikaisin kiinni, että en tahdo ehtiä sinne ostoksille, joten tyydyin honkkarin halpaversioon, vielä kun siihen saisi jatkovarren, niin olisin tosi tyytyväinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ja hinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.k-rauta.fi/pages/product.aspx?p=PENSASSAKSET%20BOSCH%20ISIO%203%20-%202%20TER%C3%84LL%C3%84&c=Muut%20puutarhakoneet&category=Krauta49565(Rautakesko%20Finland%20Catalog)&cat=K-Rauta%20Finland%20VCatalog&pid=000000000501083578(Rautakesko%20Finland%20Catalog)&PageSize=10&SolNam=Ty%C3%B6kalut%20ja%20pienrauta

Tuossa on tuo kalliimpi, en löytänyt mistään kuvaa tuosta minkä ostin, Power Craft ja maksoi 24,90€.

ap

Vierailija
4/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se honkkarin vehje myös akkukäyttöinen? Kiitti vinkistä!!!

Vierailija
5/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on, 3-5h kestää ladata, ja ainakin puoli tuntia kestää tehdä hommia, ohjeen mukaan kauemmankin, mutta eipä kukaan varmaan kerralla sitä käytä kovin pitkään kun sillä saa niin nopsasti valmista.

Vierailija
6/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaruohot saa tuolla maata myöden pois, laattojen välissä kasvavat rehut laatan reunaa myöden, terassin rappusten juuresta ihan rappusiin asti kaikki pois, puisten kukkapenkin reunusten alta sai sinne kasvaneen ruohon pois, tulee kyllä pihasta tosi siisti :) Ja jostain puskan ympäriltäkin tai vaikka kiven ympäriltä saa heinän pois paljon paremmin kuin trimmerillä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme