Uskaltaisitko vartalosi puolesta mennä sänkyyn paljon nuoremman kanssa
Kommentit (46)
Kroppani on useimmista paikoista ihan hyvä ja niistä muista paikoista en stressaa, vaan mitä todennäköisimmin saisin miehen ajattelemaan ihan muita asioita. Olen leikitellyt tällä "20 vuotta nuorempi mies sängyssä" asialla ennenkin ja ei se paha ole ollenkaan. Kolmen lapsen 41 vuotias äiti olen.
Täältä joku otti yhteyttä mature_lover@luukku.com osoitteen kautta ja ajatteli etten halua mitään lisätietoja hänestä ennen tapaamista julkisella paikalla. Joo, hieman tarvitaan seksissä tunnetta ja luottamusta, miten se syntyy? Suht. helposti ja nopeasti kun on avoin ja rehellinen. Ei tietenkään pidä tuntemattomille hörheille kun mulle kertoa aluksi nimeään, numeroaan ja osoitettaan - se on selvää ja siihen itsekin kannustan. Mutta hiukan pitää osaa kertoa ja "keskustella" ennen kuin tämä liikahtaa. Kiitos yhteydenottajalle kiinnostuksesta. "41 vuotias äiti", en ole hakemasi nuori (35v) mutta muita avuja/ominaisuuksia löytyy. Oon mm. pitkä ja hyvää seuraa;)
Uskaltaisin toki. En vain taida kelvata - en edes omanikäisille
Viestiä uskaltaa laittaa. Keskustellaan asiasta -> mature_lover
Loppuviimeeksi kyse on samasta ilmiöstä kuin esim. täällä vauva.fi sivulla nimettömänä pahan olon purkamisena kun ei osata käsitellä asioita niin kuin terveet. Syytetään ja halveerataan kaikkia muita kun itse ollaan niin täydellisiä. Sama kaikissa näissä, oikeasti kun otatte asian kontekstista ja mietitte uudelleen rauhassa, voi mielipiteet lientyä ja jopa muuttua. Eli niille vähemmän lahjakkaille: AJATTELETTE hetken. Narsistien perus ominaisuus on juuri ajattelemattomuus. Täällä ne pystyvät saamaan hyvää oloa todella keinotekoisesti, mutta eivät he sitä AJATTELE. Yleistäen kun koko tämän domainin keskustelut ottaa tarkasteluun niin onhan se kieltämättä päätöntä menoa. Itse käväisin kun olin vuosia kuullut tarinaa tästä oudosta paikasta. Nyt sain tarpeekseni ja poistun sinne mistä tulin - eli omieni pariin. Ja hei Narsisti ystäväiseni ennen kuin päästätte päänne työstämään tästäkin tekstistä vaikka mitä vääryyksiä ja saatatte jopa konkreettisesti siellä kodin turvassa suuttua, muistakaa tämä tehkää te samoin: Menkää omienne luo ja jättäkää tämä netissä päteminen hulluille. Otan kuitenkin takaisin, unohtakaa ja jääkää, pysyypä muut paikat paremmassa mielenterveyden tilassa. Tähän kun tökkäsis vielä oman nimen, niin pääsis hengestään. Ei muuta kuin kireitä siimoja! (oksettaa tämä meno konkreettisesti, huh ihmiset juoskaa)