Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko vartalosi puolesta mennä sänkyyn paljon nuoremman kanssa

Vierailija
15.06.2014 |

tai jonkun tosi hyvännäköisen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos nuorempi osoittaisi haluavansa minua. Aviomieheni kun ei halua, koska liian lättänä perse.

Vierailija
22/46 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No mieheni on 13v nuorempi, joten joo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen 24v niin kehtaisin mutta nuoremmat miehet eivät juuri kiinnosta...

Vierailija
24/46 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä n. 26-vuotiaana olisin kehdannut, mutta sitten lihoin ja vaikka laihduin, niin nyt tissit roikkuvat kuin rukkaset. Siinä se suurin ero nuorempiin naisiin sitten varmaan onkin.

Mutta joo siis en uskaltaisi.

Vierailija
25/46 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Edes oman mieheni. Superläski.

Vierailija
26/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nuoremman? 6-vuotiasta en ehkä vuoteeseeni veisi...

Vierailija
27/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei todellakaan kiinnosta seksi paljon nuoremman kanssa, mutta toki vartaloni puolesta voisin sen tehdä. Olen jo 55v., mutta vartaloni on hämmästyttävän kaunis. Aivan ihme geenit minulla on. 

Vierailija
28/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän keskustelu ketjun läpi. Ja aika paljon netissä kirjoitetaan että jos nuorempi osoittaisi kiinnostusta niin kyllä minä silloin. Oletteko ajatellut että me nuoremmat jotka vanhemmista pidämme alkaisimme kyselemään ympäriinsä etsien sinua, voi herranjumala tuossa ylempänä puhun juuri lahnoista. Sama vika kun tuossa ei tehdä yhtään mitään asian eteen. Paitsi tietenkin nimettömänä valitetaan netissä ettei mies anna, jos et perkele saa edes nuorta pokattua niin ei sitä sun miestäkään nappaa - sorry. Eli nyt mature naiset, opettelette ottamaan muutaman minuutin per seksisessio suihin ilman että tuntuu että pyytäisi jotain kultaa kalliimpaa, mikä siinäkin oikein on, ei se paljon vaadi. Itse kun nuolen hetken naista niin kyllä kelpaa, mulle se ei ole mikään riesa ihan nastaa puuhaa sekin, kuuluu seksiin.

Jos ajattelette vain länkytän nimettömyyden suojassa kiukkua pihalle kun joku mummeli ei ole antanut niin ajatelkaapa uudelleen. Ottakaa yhteyttä jos haluatte 35 vuotiaan MIEHEN käymään -> mature_lover@luukku.com 

Vierailija
29/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että millainen vartalo on, että tunteesta se enemmän on kiinni minkä näköisen ja ikäisen kanssa sinne sänkyyn haluaa mennä. Ja, jos on halua niin on kyllä uskallustakin vai etkö ap ole koskaan halunnut ketään. Noin niin kuin ihan oikeasti?!

Vierailija
30/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku jos oisin, niin maksimissaan 8 vuotta nuoremman jätkän kanssa voisin mennä sänkyyn. Sitä nuoremmat on sakkolihaa.

Vierailija
31/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai jonkun tosi hyvännäköisen?

Nytkö jo esineellistetään itseään?

Unioni, missä lienet?

Vierailija
32/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Oman miehenkin kanssa tekee tiukkaa...

N28

Vierailija
33/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-kymppinen mies nyt nussii vaikka lammasta

Vierailija
34/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin pari viikkoa sitten. Mutta kyllä aika kauan mietin, ennen kuin tämän miehen matkaan lähdin.

Vierailija
35/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen, joka valitsee mennä sänkyyn itseään vanhemman kanssa, ymmärrä, ettei vaatteiden alta paljastu todennäköisesti viimeisen päälle timmi kroppa. Jos siis joku nuorempi mies haluaa kanssani seksiä, on vastuu tässä asiassa hänellä. Olen ollut useammankin 5-8 vuotta nuoremman miehen kanssa (olen itse nyt 34-vuotias), eikä aihe ole koskaan tullut mitenkään esille. Uskon, että miehet miettivät ja tuijottelevat sängyssä naisen vartalon muhkuroita paljon vähemmän, kuin mitä naiset kuvittelevat. Tärkeintä on, että nainen on innokas. Nämä eivät toki ole mitenkään toisensa poissulkevia, mutta luulen, että hieman rupsahtanut seksipeto on mieluisampi kumppani kuin tiukkavartaloinen lahna.

Vierailija
36/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja 25 kiloa ylipainoinen. Menin sänkyyn 23-v hottiksen kanssa ja poika kävi ihan kuumana muhun . Se on se asenne mikä on seksikäs, silloin ihminenkin on  :)

Tää on tosi hyvä kiteytys!! Juuri noin oot lihava, laiha, eri paria joka paikka ja kiloja tuhdisti. Ei vaikkuta seksin laatuun mitenkään, heti vaikuttaa kun jompi kumpi huomaa toisen häpeävän jotain tai jännäävän. Pidetään kättä masun edessä - menee orkut noissa sekseissä ohi. 

mature_lover@luukku.com

Vierailija
37/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos nuorempi osoittaisi haluavansa minua. Aviomieheni kun ei halua, koska liian lättänä perse.

Onko miehesi sanonut noin? Sanot siinä tilanteessa jotain napakasti takasin:) Lähetä kuva niin kerron oletko 35 -vuotiaan mielestä hottis vai tavis? Kunhan kiusaan, jos miehesi ei anna pitkään aikaan niin tuot kotiin jonkun ja naitte keittiönpöydällä. Se on sua kohtaan henkistä väkivalta, sitä ei tarvitse sietää! (mature_lover@luukku.com)

Vierailija
38/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, eihän se ole esineellistämistä jos haluaa seksikkään partnerin. Koita ensi kerralla kun saat seksiä katsella itseäsi ilman peilejä. Enempi sitä toiseen keskittyy. Ja osa esineistä on susi rumia osa ei:)

Vierailija
39/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä pidän hyvännäköisenä ja on vanhempi. Kehtaan hyvin harvoin ja silloinkin vain pimeässä.

Vierailija
40/46 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon nuoremmasta on kyse? Joka päivä menen sänkyyn 5v nuoremman kanssa. Ja kehtaisin kyllä kokeilla vieläkin nuorempaa;D

n 55v 4 lasta ja kroppa ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi