"testasin" ystäviäni ja tajusin kamalan asian!
Huomasin jokin aika sitten, että se olen yleensä aina minä joka kyselee ystäviltä kuulumisia. Päätin sitten olla kysymättä keneltäkään ja katsoa, milloin ystävät itse ottavat yhteyttä.. 4kk mennyt, 1 ystävä pitänyt yhteyttä, muista ei ole kuulunut MITÄÄN. Vaikka toisiaan tapaavat ja käyvät ulkona jne, minua ei kukaan näytä enää edes muistavan.. Tekee aika surulliseksi kun tämän tajusi ;(
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:13"]
Ihmiset ovat itsekkäitä paskiaisia, yksinkertaista.
Jättäisivät varmaan kuolemaankin, jos se heitä jollain kympillä hyödyttäisi.
[/quote]
Tai elämä menee eteen päin toisilla. Ei voi raahata elämässään matkassa niitä satoja ihmisiä, joita on elämänsä aikana tuntenut.
Varsinkaan näitä nyyhkyttäjiä ja takertujia, jotka pillittää ja laskee kertoja, monta kertaa heihin on pidetty yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:00"]Mulla on vain kaksi kaveria, joiden kanssa pidetään yhteyttä puolin ja toisin. Täytyy silti sanoa, että perheeni (mies, sisko, äiti ja isä) on ainoita ihmisiä, joihin luotan ja joiden tiedän aidosti olevan tukenani ja turvanani aina. Kaverit tulee ja menee elämäntilanteen mukaan, vaikka sillä hetkellä saattaisivat tuntua läheisiltä. Kaverisuhteiden varaan ei kuitenkaan voi elämäänsä rakentaa.
[/quote]
Mulla on vähän niin. On niin paljon kaikkea, ettei ehdi. Illat perheen kanssa on lyhyitä.
mä tein mieheni pyynnöstä samanlaisen muka hyvälle ystävälleni. Kun muutin vieraalle paikkakunnalle työn perässä, oli lapsuuden luokkakaveri ainoa, joka asui samassa kaupungissa. ystäväni kohteli minua tosi huonosti, teki ohareita ja petti lupauksia liikaa. Kun oli kaikki hyvin, meillä oli tosi mukavaa. Ystäväni on myös hyvin kaunis, pitkä ja laiha, kun hänen kanssaan oli kaupungilla, pääsin mukaan aina kivoihin juttuihin.
Tutustuin muihin ihmisiin, tapasin mieheni ja yhteydenotto väheni vähenemistään, myös ystävä meni naimisiin ja sai ison liudan lapsia.
Mutta ohareita järjesteli edelleen, syyt oli tuli muuta tekemistä tai vst. joten mies kun taas kerran kuuli voivottelua, sanoi nyt lopetat yhteydenpidon. Kun hänellä on asiaa, vastaa, älä ota itse yhteyttä.
Sain pari vuotta joulukortin, sen jälkeen ei mitään. Tästä on jo vuosia aikaa, yli 5 v ja se oli 1 elämäni parhaista päätöksistä.
Dermocil tilauksissa saa tilaaja vain pieniä näytteitä. Tilaamme niitä porukalla jotta postimaksut ovat ilmaiset.
Lisäksi tuotteet ovat äärimmäisen edullisia, eli niistä ei etua tilaajalle juurikaan ole.
Ihanaa? Että muillakin tuntuu olevan samanlaisia ongelmia ystävien/kavereiden suhteen. Kaverin kanssa sovittiin pari kuukautta sitten, että ottaa yhteyttä kun vois lenkille lähteä, no ei oo vielä kuulunut mitään ja nyt pari päivää sitten kyselin kuulumisia tekstarilla ja ei oo vielä vastannut mitään.. Tuntuu siltä kun en oo fb.ssä niin kaikki kaverisuhteet menee sen takia pilalle kun sieltä pitäis aina lukea kuulemiset ja tekstarit on niin vanhanaikaiset. Välillä tuntuu tosi yksinäiseltä kun ei oo ketään kenen kanssa jakaa asioita.. On mulla yksi ystävä, asuu eri paikkakunnalla joten harvoin nähdään. Nyt oon vauvan kanssa kotona ja välillä aika tuntuu todella pitkältä kun vaan odottelen miestä kotiin, että pääsee puhumaan aikuisen kanssa, huoh! No vuoden päästä takaisin työelämään niin pääsee taas puhumaan "aikuisten" asioita. Nytkin mulla muutama kaveri jotka on kotona lasten kanssa, mutta se on aina minä kun otan yhteyttä, ois niin kiva kun joskus joku ottais yhteyttä niin tietäisi olevansa haluttua seuraa, eikä välttämätöntä pahaa.. Sekava kirjoitus, mutta mä niin ymmärrän tollaset "testit" oikeasti mun mielestä kaveri/ystävä suhteet ovat molemminpuoleisia ei yksipuolisia! Eli te jotka ette ole ottaneet yhteyttä kavereihinne, tehkää se jo tänään, miksi odottaa?
Heh, mä taas poistui fb:stä juuri siksi, että pääsin eroon niistä pinnallisista ja turhista kaverisuhteista. Siellä kysellään kuulumisia yms, mutta oikeassa elämässä ei sitten kiinnostakaan, vain netissä.
Nyt elän ihmisten kanssa, joille on oikea ihminen, en pelkkä nettipersoona.
Tein kerran saman testin, kaveri soitti kerran kun olin menossa nukkumaan, joten en vastannut. Ei soittanut uudelleen. Tästä on aikaa 3-4 vuotta.