En koskaan kertonut exälle,
Jatka tarinaa miten haluat.
että hänen sänkypuuhansa eivät oikein saaneet leimahtamaan. En kertonut, koska uskon että vika ei ollut hänessä vaan siinä etten lopulta ollut riittävän kiinnostunut. Uskon, että kyse on kemioista, joita ei voi opettaa tai väkisin hankkia mitenkään. Jos olisinkin avannut sanaisen arkkuni homma olisi taatusti mennyt vain huonommaksi. Toisen sänkytaitojen arvosteleminen ei ole hedelmällistä. Kehuminen johtaa päinvastoin eteenpäin. Toivottavasti hän on löytänyt jonkun innokkaan opettajan itselleen.
Kommentit (38)
En koskaan rakastanut häntä. Minulla oli vain selvittämättömiä ongelmia oman narsismini kanssa ja halusin olla jotain paremman näköinen ja leikkiä marttyyriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hän oli harjoitustyttöystävä, jolla pääsin neitsyydestä ja sain itsevarmuutta ja kokemusta olla naisten kanssa. Sen jälkeen olen pärjännyt oikein hyvin.
Olinkohan se minä? Sinä olit minulle juuri sama, harjoituspoikaystävä. En tietenkään näyttänyt sitä, saati kertonut. Sama mulla, sen jälkeen olen pärjännyt hyvin. Toivottavasti löysit mua paremman opettajan, olit kyllä todellakin opetuksen tarpeessa.
Et ollut sitten sinä, koska tämä minun tapaukseni ei edes huomannut neitsyyttäni ennen kuin kerroin siitä jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hän oli harjoitustyttöystävä, jolla pääsin neitsyydestä ja sain itsevarmuutta ja kokemusta olla naisten kanssa. Sen jälkeen olen pärjännyt oikein hyvin.
Olinkohan se minä? Sinä olit minulle juuri sama, harjoituspoikaystävä. En tietenkään näyttänyt sitä, saati kertonut. Sama mulla, sen jälkeen olen pärjännyt hyvin. Toivottavasti löysit mua paremman opettajan, olit kyllä todellakin opetuksen tarpeessa.
Tämä on todellista tasa-arvoa. Paitsi jokainenhan me tiedämme, ettei tämä harjoitustyttöystävästä kirjoittanut ole koskaan oikeasti ollut naisen kanssa.
Te ette tiedä mitään muuta kuin sen, että käytätte aina tuota samaa lapsellista taktiikkaa kun loukkaannutte miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hänen pienikokoisuutensa häiritsi minua. Eksä siis mies.
Hän laittoi poikki ja hyvä kun laittoi.
Ahaa, tätäkö se on kun nainen ikäänkuin tahallaan tuntuu käyvän hermoille. Hän ei itse halua olla se surkimus joka lähtee, vaan ajaa miehen pois jotta voi leikkiä jätettyä poloista.
En usko että kävin hermoille, luonnettani hän kehui. Eiköhän hän ihan muista syistä tehnyt ratkaisunsa, melko varmasti ulkonäköni takia. Tuli selvästi sieltä rivien välistä etten vastannut ihannetta.
Naiset kyllä sanovat juuri noissa sivulauseissa yllättävän suoraan mikä mättää miehen ulkonäössä, vaikka ovat olevinaan niin kaunosieluisia ja hyvä luonne on tärkeintä ja niin edelleen. Naamari lipsuu aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Että olen aseksuaali.
Hämmentävää, sillä hän oli seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen ja meillä harrastettiin seksiä vähän väliä...
Mielenkiintoista. Yleensä aseksuaalit tällä palstalla kertovat, ettei seksi kerta kaikkiaan tule kyseeseen koska se tuntuu vastenmieliseltä kun sitä oikeaa halua ei ole. Miten sinä ratkaisit tämän?
Että katkaisin suhteen koska tulin siihen tulokseen, että hän on paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hänen pienikokoisuutensa häiritsi minua. Eksä siis mies.
Hän laittoi poikki ja hyvä kun laittoi.
Ahaa, tätäkö se on kun nainen ikäänkuin tahallaan tuntuu käyvän hermoille. Hän ei itse halua olla se surkimus joka lähtee, vaan ajaa miehen pois jotta voi leikkiä jätettyä poloista.
En usko että kävin hermoille, luonnettani hän kehui. Eiköhän hän ihan muista syistä tehnyt ratkaisunsa, melko varmasti ulkonäköni takia. Tuli selvästi sieltä rivien välistä etten vastannut ihannetta.
Naiset kyllä sanovat juuri noissa sivulauseissa yllättävän suoraan mikä mättää miehen ulkonäössä, vaikka ovat olevinaan niin kaunosieluisia ja hyvä luonne on tärkeintä ja niin edelleen. Naamari lipsuu aina välillä.
Olen kyllä sataprosenttisen varma että minulta ei lipsunut yhtään mitään. Tai jos lipsui niin vasta sen jälkeen kun mies oli vihjaissut ikävään sävyyn painostani, rintojeni koosta ja yleensäkin ulkonäöstäni. Vasta sen jälkeen minua alkoi hänen kokonsa häiritsemään, siihen saakka oli ollut pinkit lasit silmillä.
Että olisin toivonut hänen olevan aikuisempi kumppani jonka ei tarvitse kysyä kaikkea vielä keski-iässä vanhemmilta ja kiukutella ja tiuskia pikkuasioista.
Uniapneakorinoissaan mies näytti ja kuulosti rannalle ajautuneelta ryhävalaalta. Mies lihoi rajusti, sileäksi ajetun pään sijaan mies antoi sivuhiuksien kasvaa kaljun kehykseksi ja naamaan ilmestyi partapehko ja viikset. Vaatteina käytti niitä harvoja rytkyjä, jotka sai vielä vedettyä päälle. Seisokki muuttui entistä epävarmemmaksi. Mielipiteet taantuivat persujen äärioikealle.
että rakastin häntä täydestä sydämestä ja toivon hänelle edelleen pelkkää hyvää.
Yllätyitkö? Joskus ihminen voi olla käytöksellään elämänsä osa-aluetta suurempi.
Että viimeisinä vuosina otin unilääkkeen ennen seksiä ettei inhoni näkyisi.
Sitten vain levitin jalat ja ynähtelin.
Puoliksi unten mailla.
Kun olin valmistellut eron heitin sen
nynnyn ulos.
Kyllä se tiesi hyvin että vihasin sitä.
Että hän ei ollut tarpeeksi miehekäs. Hänessä ei ollut miestä.
Että harjoitin jatkuvasti itsesensuuria hänen perhettään ja ystäviään tavatessani, koska arvelin heidän pitävän minua muuten huonona naisena. Kaikki olivat kotoisin samalta pikkupaikkakunnalta ja olivat minun mielestäni jämähtäneet asenteiltaan, puheenparreltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan jonnekin vuosikymmenten taa.
Että pidin sairaana hänen perheessään vallinnutta vaikenemisen kulttuuria ja sitä, miten hän suorastaan palvoi isäänsä. Että koin hänen arvostavan perhettään ja omaisuuttaan enemmän kuin minua.
Että minulla olisi pitänyt olla selkärankaa päättää suhteemme vuosia aikaisemmin, kun hän kerran loukkasi minua pahasti. En unohtanut sitä koskaan ja suhteemme lopulta kaatui saman teeman ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Että hän ei ollut tarpeeksi miehekäs. Hänessä ei ollut miestä.
Mitä tämä tarkoittaa avattuna?
Vierailija kirjoitti:
että rakastin häntä täydestä sydämestä ja toivon hänelle edelleen pelkkää hyvää.
Yllätyitkö? Joskus ihminen voi olla käytöksellään elämänsä osa-aluetta suurempi.
Minä en yllättynyt, tunnen samalla tavoin omasta exästäni. Kahdestakin sellaisesta.
Että olen aseksuaali.
Hämmentävää, sillä hän oli seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen ja meillä harrastettiin seksiä vähän väliä...