Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan kertonut exälle,

Vierailija
21.06.2021 |

Jatka tarinaa miten haluat.

että hänen sänkypuuhansa eivät oikein saaneet leimahtamaan. En kertonut, koska uskon että vika ei ollut hänessä vaan siinä etten lopulta ollut riittävän kiinnostunut. Uskon, että kyse on kemioista, joita ei voi opettaa tai väkisin hankkia mitenkään. Jos olisinkin avannut sanaisen arkkuni homma olisi taatusti mennyt vain huonommaksi. Toisen sänkytaitojen arvosteleminen ei ole hedelmällistä. Kehuminen johtaa päinvastoin eteenpäin. Toivottavasti hän on löytänyt jonkun innokkaan opettajan itselleen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin miettinyt eroa yli puolitoista vuotta. Tästä syystä en koko aikana purkanut muuttokuormaa täysin. Exä kuvitteli minun olevan vain saamaton ja laiska. Exä kuvittelee vielä tänäkin päivänä olleensa eron alulle laittaja. Antaa luulla, jos se häntä helpottaa.

Vierailija
2/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli käyttökelpoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että panin hänen veljeään suhteemme aikana.

Vierailija
4/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, etten oikeasti ollut ollenkaan kiintynyt häneen (en kykene, nyt käyn terapiassa). Osasin ja osaan yhä näytellä elämää. MInun oli ja on yhä vaikeaa kokea aitoja tunteita. En myöskään kertonut sitä, että hänen ylimielinen ja keskenkasvuinen käytös ällötti minua. Ehkä siksikin en osannut tai halunnut kiintyä. Eli vikaa oli kyllä molemmissa.

Vierailija
5/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen pienikokoisuutensa häiritsi minua. Eksä siis mies.

Hän laittoi poikki ja hyvä kun laittoi.

Vierailija
6/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen mielipiteensä olivat aika typeriä ja lapsellisia. Onneksi ei tarvi enää kuunnella.

Vierailija
7/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän oli harjoitustyttöystävä, jolla pääsin neitsyydestä ja sain itsevarmuutta ja kokemusta olla naisten kanssa. Sen jälkeen olen pärjännyt oikein hyvin.

Vierailija
8/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän oli harjoitustyttöystävä, jolla pääsin neitsyydestä ja sain itsevarmuutta ja kokemusta olla naisten kanssa. Sen jälkeen olen pärjännyt oikein hyvin.

Olinkohan se minä? Sinä olit minulle juuri sama, harjoituspoikaystävä. En tietenkään näyttänyt sitä, saati kertonut. Sama mulla, sen jälkeen olen pärjännyt hyvin. Toivottavasti löysit mua paremman opettajan, olit kyllä todellakin opetuksen tarpeessa.

Vierailija
9/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinkohan se minä? Sinä olit minulle juuri sama, harjoituspoikaystävä. En tietenkään näyttänyt sitä, saati kertonut. Sama mulla, sen jälkeen olen pärjännyt hyvin. Toivottavasti löysit mua paremman opettajan, olit kyllä todellakin opetuksen tarpeessa.

Tämä on todellista tasa-arvoa. Paitsi jokainenhan me tiedämme, ettei tämä harjoitustyttöystävästä kirjoittanut ole koskaan oikeasti ollut naisen kanssa.

Vierailija
10/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun ja hänen isoveljensä välillä oli sutinaa...

Vierailija
11/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että petin häntä.

Vierailija
12/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en koskaan syttynyt hänestä.

Vierailija
13/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uneksin eroottisessa mielessä hänen äidistään. Siinä vasta MILF.

Vierailija
14/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen lihominen ja parran kasvatus tekivät hänestä kuvottavan näköisen.

Vierailija
15/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tätäkö se on kun nainen ikäänkuin tahallaan tuntuu käyvän hermoille. Hän ei itse halua olla se surkimus joka lähtee, vaan ajaa miehen pois jotta voi leikkiä jätettyä poloista.

Vierailija
16/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tätäkö se on kun nainen ikäänkuin tahallaan tuntuu käyvän hermoille. Hän ei itse halua olla se surkimus joka lähtee, vaan ajaa miehen pois jotta voi leikkiä jätettyä poloista.

Miehet tekee täysin samaa. 

Vierailija
17/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että kävin hermoille, luonnettani hän kehui. Eiköhän hän ihan muista syistä tehnyt ratkaisunsa, melko varmasti ulkonäköni takia. Tuli selvästi sieltä rivien välistä etten vastannut ihannetta.

Vierailija
18/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en koskaan saanut hänen kanssaan.

Vierailija
19/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin neitsyt ennen häntä. Ei tullut puheeksi

Vierailija
20/38 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänkään syttynyt sinusta eikä taidoistasi. Ei teistä paria tullutkaan.

Hänen rakastajansa on sinua 29 vuotta nuorempi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän