Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, että mä vihaan näitä helteitä

Vierailija
21.06.2021 |

-30c pakkanen ei tunnu missään mutta tämä +30c on ihan kamalaa.

T. Hoikka nainen

Kommentit (216)

Vierailija
101/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sais vedettyä jonkun kupolin ton aurigon eteen, ei tarvii paistaa. Vituttaa jo aamusta kun ensi säteet alkaa porottaa.

Vierailija
102/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut helteitä ja auringon paahdetta.

Kaikki muut säät menee pakkasineen ja räntäsateineen. Olenkin aina sanonut, kun joku jaksaa mainita, ettei saa valittaa, kun kerrankin on lämmintä, että en valita muista keleistä, joten on minullakin oikeus valittaa jostakin. Ja se joku on helle. Eihän sitä pääse mihinkään edes pakoon, kun se tunkeutuu joka paikkaan.

Tuntuu, että koko kroppa on tulessa ja elimistö aivan kihajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fyysinen kunto eikä liikaa painoa niin hyvin kestää kuumat ja kylmät.

Ja toki tottuu kun jokapäivä fillarilla ajelee yms. myös pakkasella.

Voi kuule, tulehan tekemään tuonne suoraan auringonpaisteeseen 8 h työpäiviä!! Pakkasen kestää oikein hyvin, koska liike pitää lämpimänä ja villakerroksilla ja tuulen pitävillä vaatteilla saa lisälämpöä, mutta nämä helteet on todella, todella syvältä!! Jo +20 ja aurinko on liikaa, saati sitten +30 ja aurinko.

T. Normaalipainoinen, terve ja hyväkuntoinen

No itse en kestä pakkasia, limakalvot kuivuu, henki salpautuu ja on vaikea hengittää. Mutta onneksi sä oot OiKeAsSa

🤣

Nyt kun naurultani kykenen... Juu, tuttuja talviongelmia itsellenikin, mutta limakalvoja kosteuttavat lääkkeet auttaa, ilmankostutin auttaa, hengitystä avaava lääke auttaa, ihon kuivumiseen voiteet, myös pakkasella pitää muistaa juoda, ulkoillessa pakkasella hengitysteiden eteen villahuivi löyhästi jne.

Että lääkäriin tai edes apteekkiin mars mars.

Siis millasen ilmankostuttimen saa ulos mukaan? Wau en tienny että tollasia on. Mikset sä sitten käytä ilmanviilennintä ulkotöissä helteillä vaan kitiset täällä kun joku aivoton? Mee lääkäriin!

Hei ihan oikeasti nyt. 🙄 Taito se on tuo väärinymmärryskin.

Räkänaurut toisten ongelmista ok, jos ongelmat on erilaisia kuin omat? 

Vierailija
104/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteen vihaajille ei mikään riitä. Jos heillä oikein HUONO tuuri käy, saavat nauttia itselleen sopivista säistä vain noin 10kk vuodesta.

Sinäkin vihaisit hellettä, jos se esim. aiheuttaisi sulla terveysongelmia.

Vierailija
105/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteen vihaajille ei mikään riitä. Jos heillä oikein HUONO tuuri käy, saavat nauttia itselleen sopivista säistä vain noin 10kk vuodesta.

Miksi pakkasia ei saa samasta syystä vihata? Tietenkään terveysongelmat ei oo kiva millään kelillä!

Asunnon viilennys, työt ja moni muu asia on myös sellaisia mihin voi itse vaikuttaa. Kun nyt kerran tämmöiselle kylmälle linjalle lähdetään.

Vierailija
106/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on paljon huonosti voivia tyyppejä. Vahingonilosta kihisevät että "kohta helteet loppuu ja kiäh kiäh saatte hytistä". mahtaa olla elämä ankeaa.

Väärinymmärtäminen on taito sekin. Enemmän täällä pilkataan hellettä inhoavia ja suolletaan mm. laihdutusvinkkejä ymv. typeriä neuvoja.

Vierailija
107/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnassa ainakin 33 lämpöä.

Ei jaksa mitään..

Sisällä yleensä viileää, mutta nyt on kuuma myös sisällä.

😑🥵

Vierailija
108/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana helle 😍

Vierailija
109/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinna on kyllä kaunis kaupungi.

Vierailija
110/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pakkasia ei saa samasta syystä vihata? Tietenkään terveysongelmat ei oo kiva millään kelillä!

Asunnon viilennys, työt ja moni muu asia on myös sellaisia mihin voi itse vaikuttaa. Kun nyt kerran tämmöiselle kylmälle linjalle lähdetään.

Kuka on sanonut, ettei saisi? Ei noihin asioihin voi monikaan vaikuttaa.

Vierailija
111/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden, jotka ovat ennen koronaa harrastaneet matkailua etelänmaihin, oikeus valittaa helteistä on evätty.

Vierailija
112/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin lämpöhalvauksem vuoksi sairaalaan. Täällä vasta kuuma onkin :(

Vierailija
113/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään koska naiset vähissä vaatteissa. Kiva istua puistossa jätskiä syöden ja silmäillä kauniita naisia 🤗

M34

Tuo ajattelu on juuri yksi osasyy siihen miksi helle ja kesäkelit ahdistavat monia naisia. Onko ikinä tullut mieleesi, että naiset eivät halua tulla arvostelluksi ja makutuomaroiduksi liikkuessaan kesällä julkisilla paikoilla?

Miks ei sitten pukeuduta niin että muodot ei näy? Hölmöä ja arvostelee ne naiset myös miehiä, jotka sitten eivät välitä siitä.

Vierailija
114/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa vaan pukeutumiskysymys jos on kuuma :) Tarjoan teille tätä samaa patenttivastausta, jonka itse saan kun talvipakkasilla sormenpäät on siniset topparukkasista ja lapasista huolimatta ja kun koko kroppaa pakottaa kylmyydestä.

Vierailija
115/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin viileää ja sateista kesää..

Ei sitten!

Vierailija
116/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näiden helteen ylistäjien itsekkyyttä, jotka toivoo, että nää kestäis kauan. Eikö ne yhtään välitä, miten moni ihminen ja eläin näistä kärsii. Vanhukset, vauvat, sairaat, metsän eläimet lemmikkieläimet. Tämä aiheuttaa aivan kohtuuttoman kärsimyksen jopa kuoleman monlille. Ja sitten nämä yhdet valopäät hehkuttaa, ettäkun on niin ihanaa. Ite en ainakaan yhtään osaa näistä nauttia, kun näkee ympärillä niin monia, jotka näistä kärsii.

Ei se ole itsekkyyttä jos tykkää helteistä ja kertoo sen. Itsekkyyttä olisi kyvykäs päättämään helteistä ja päättäisi että nyt on pelkkää hellettä. Toivon että nämä helteet jatkuvat läpi vuoden.

Vierailija
117/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaa vaan pukeutumiskysymys jos on kuuma :) Tarjoan teille tätä samaa patenttivastausta, jonka itse saan kun talvipakkasilla sormenpäät on siniset topparukkasista ja lapasista huolimatta ja kun koko kroppaa pakottaa kylmyydestä.

Oletko tyhmä? Helteeseen ei auta pukeutuminen (tai sen vähentäminen), mutta kylmyyteen ainakin itsellä todellakin auttaa. Mulla ei ole nimittäin ikinä kylmä vaikka olisi järkyttävästi pakkasta.

Vierailija
118/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaa vaan pukeutumiskysymys jos on kuuma :)

Termodynamiikan toinen pääsääntö: entropian kasvu.

Vierailija
119/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Helteeseen ei auta pukeutuminen (tai sen vähentäminen), mutta kylmyyteen ainakin itsellä todellakin auttaa. Mulla ei ole nimittäin ikinä kylmä vaikka olisi järkyttävästi pakkasta.

Onko sun vaikeaa ymmärtää, että jollain toisella on kylmä pukeutumisesta huolimatta, tai muuten vain ongelmia pakkasen kanssa? Että ihmiset on erilaisia? Elä ja anna elää. Voit olla varma ettei nää helteet kestä kauaa, kylmää ilmaa on luvassa taas kohta ne 10kk.

Vierailija
120/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 46-vuotias ja eka kertaa helle ahdistaa. Ei ole ylipainoa. Ruoka ei maistu, vaikka on nälkä, vesi ei maistu, eikä oikein muukaan juotava. Hikoilen eniten kasvoista ja päänahasta, joten olo on sotkuinen, kun jatkuva hikinoro on kaulalla, niskassa ja kasvoissa. Tänään nukuin kuumimman ajan, muuhun ei voimat riittäneet. Syön suklaata ja suolakurkkuja ja siemailen energiajuomaa, kannattaa muidenkin huonolla ruokahalulla kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme