Arvostelkaa mittani!
Rinnanympärys (tissien päältä) 110cm
Vyötärö 84cm
Lantio 116cm
Reisi paksuimmasta kohdasta 63cm
Pituus 166cm
Paino 74kg
Sana on vapaa!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:44"]Reidet kuulostaa ihan järkyiltä ja vyötärö kans. Oon saman pitunen, mut reidet lihaksikkaat ja ympärys 45cm ja vyötärö 60cm timmillä mahalla.
[/quote]
Järkytytkö jos minun kokoiseni nainen kävelee kadulla vastaan? Vaikeuttaisiko se elämääsi? Vai olisiko kyse siitä, että inhosi kumpuaa jatkuvassa kieltäymyksessä elämisestä? Rentoudutko koskaan vai oletko aina treenaamassa / laihduttamassa?
[/quote]
En järkyty :) Ehkä siinä vaiheessa hätkähtäisin, jos jonkun mahan ympärys ois sama pituuden kanssa. Sinä kysyit mielipidettä, ja minä kerroin mielipiteeni, vai oliko vain sinua isompien naisten vastaukset sallittuja?
15
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:44"]Reidet kuulostaa ihan järkyiltä ja vyötärö kans. Oon saman pitunen, mut reidet lihaksikkaat ja ympärys 45cm ja vyötärö 60cm timmillä mahalla.
[/quote]
Järkytytkö jos minun kokoiseni nainen kävelee kadulla vastaan? Vaikeuttaisiko se elämääsi? Vai olisiko kyse siitä, että inhosi kumpuaa jatkuvassa kieltäymyksessä elämisestä? Rentoudutko koskaan vai oletko aina treenaamassa / laihduttamassa?
[/quote]
En järkyty :) Ehkä siinä vaiheessa hätkähtäisin, jos jonkun mahan ympärys ois sama pituuden kanssa. Sinä kysyit mielipidettä, ja minä kerroin mielipiteeni, vai oliko vain sinua isompien naisten vastaukset sallittuja?
15
[/quote]
Ei toki, kaikilla on sananvapaus! Kyselin vaan vastakysymyksiä. Miksi muuten oletat, että vain isommat naiset pitäisivät mittojani hyväksyttävinä? Hoikkuus ei ole kaikkien tavoite.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:44"]Reidet kuulostaa ihan järkyiltä ja vyötärö kans. Oon saman pitunen, mut reidet lihaksikkaat ja ympärys 45cm ja vyötärö 60cm timmillä mahalla.
[/quote]
[/quote]
15
[/quote]
Ei toki, kaikilla on sananvapaus! Kyselin vaan vastakysymyksiä. Miksi muuten oletat, että vain isommat naiset pitäisivät mittojani hyväksyttävinä? Hoikkuus ei ole kaikkien tavoite.
[/quote]
Nääh, en minä oleta vain isompien naisten pitävän mittojasi hyväksyttävänä, mutta kun vedit kieltämyksestä kumpuavan inhon esiin :) Ei minun tarvitse kieltää itseältäni mitään, tänäänkin ostin hyvällä omatunnolla sipsejä ja niille dipin.
15
Ap kiittää ja kumartaa sen minkä maha antaa myöten. Lähden nyt katsomaan yhden bändin keikkaa mutta palaan linjoille myöhemmin jos joku vielä haluaa antaa kriittisen arvionsa.
Olet pyöreähkö, mutta et lihava. Keskivartaloa kannattaa seurata, sen lihavuus rasittaa elimiä eniten. Vyötäröstä jos saat nipistettyä vähän, niin a'vot!
Miksi et muuten tavoittele sitä 68 kg:n painoa, jos silloin olit tyytyväisimmilläsi?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:46"]Olet pyöreähkö, mutta et lihava. Keskivartaloa kannattaa seurata, sen lihavuus rasittaa elimiä eniten. Vyötäröstä jos saat nipistettyä vähän, niin a'vot!
Miksi et muuten tavoittele sitä 68 kg:n painoa, jos silloin olit tyytyväisimmilläsi?
[/quote]
En aktiivisesti tavoittele mitään erityistä painoa, vaan annan kehoni kertoa missä mitoissa voin parhaimmin. Voin erinomaisesti tämänkokoisena, mutta olen tottunut hiukan alempaan painoon.
Toivon että painoni alkaisi hiljakseen pudota ja jos se putoaa sinne 68 kg tietämille niin jee, jos ei niin en siitä ota pulttia. En siis aktiivisesti laihduta, vaan koitan syödä terveellisesti.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:19"]Annatko mulle pimperoa?
[/quote]
En.
[/quote]
Mutta miksi? Punkeropimpero on parasta mitä on, ja lopuksi nesteet isoille hinkeille.
[/quote]
Jos et osaa kirjoittaa sivistyneesti, ole hyvä ja poistu.
[/quote]
Enpä taida kuitenkaan. Jään seuraamaan.