Himottaa ja mies työmatkalla
Jatkuva kiima. Olen masturboinut tänään kolme kertaa. Mikä neuvoksi?
Kommentit (15)
Koputa mun ovelleni
t. naapurin Jamppa
Kirjoittele jotain kiihottavaa tähän ketjuun, lupaan vastata.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:12"]Kirjoittele jotain kiihottavaa tähän ketjuun, lupaan vastata.
[/quote] Millaista rajua seksiä haluaisit? Kerro yksityiskohdallisesti.
T. Nainen jonka mies myös matkalla
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:05"]
Jatkuva kiima. Olen masturboinut tänään kolme kertaa. Mikä neuvoksi?
[/quote]
Älä ainakaan täältä neuvoja kysele. On kuulemma sairaus haluta seksiä! Niin minua täällä neuvottiin viimeksi ollessani samalla asialla. ;)
Sekstaile miehesi kanssa puhelimen avulla. Soita hänelle, tekstiviestittele tai mitä me käytetään , Whatsappia.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:12"]Kirjoittele jotain kiihottavaa tähän ketjuun, lupaan vastata.
[/quote]
Haluaisin riuhtaista mekkosi yltäsi, se repeytyisi enkä välittäisi siitä lainkaan. Painaisin sinut vatsallesi sänkyyn, ottaisin lujan otteen niskastasi ja repisin pikkuhoususi sivuun, niistä kuuluisi ratkeamisen ääni. Työntyisin sinuun kovaa ja määrätietoisesti, vaikka et olisi aivan vielä valmis, kostuisit kyllä ensityöntöjen aikana. Pannessani sinua nautinnon ja kivun sekaisin työnnöin pidän sinua paikoillasi, et voi liikkua. En kestä kauaa, pillusi on liian tiukka, ja muutaman minuutin rajujen työntöjen jälkeen laukean syvälle, syvälle pilluusi. Jään sisääsi vielä hetkeksi ennen kuin lopulta vetäydyn odottamaan pian koittavaa seuraavaa, pidempää kierrosta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:12"]Kirjoittele jotain kiihottavaa tähän ketjuun, lupaan vastata.
[/quote]
Haluaisin riuhtaista mekkosi yltäsi, se repeytyisi enkä välittäisi siitä lainkaan. Painaisin sinut vatsallesi sänkyyn, ottaisin lujan otteen niskastasi ja repisin pikkuhoususi sivuun, niistä kuuluisi ratkeamisen ääni. Työntyisin sinuun kovaa ja määrätietoisesti, vaikka et olisi aivan vielä valmis, kostuisit kyllä ensityöntöjen aikana. Pannessani sinua nautinnon ja kivun sekaisin työnnöin pidän sinua paikoillasi, et voi liikkua. En kestä kauaa, pillusi on liian tiukka, ja muutaman minuutin rajujen työntöjen jälkeen laukean syvälle, syvälle pilluusi. Jään sisääsi vielä hetkeksi ennen kuin lopulta vetäydyn odottamaan pian koittavaa seuraavaa, pidempää kierrosta.
[/quote] Ah, lisää
kokeilin neljännen kerran. ei helpottanut.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:06"]kokeilin neljännen kerran. ei helpottanut.
[/quote]
Kerro tarkemmin, miten teit sen.
Masturboi neljäs kerta.