Olenko turhaan mustasukkainen miehen kavereista?
Miehellä on aika paljon naispuoleisia kavereita, joita esim. näkee samassa kaveriporukassa, seuraa somessa ja juttelee snapchatissa. Yksi naispuolinen kaveri on myös sellainen, jonka kanssa puhuvat puhelimessa ja ilmeisesti näkevat joskus kahdestaankin, eivät kuitenkaan koskaan ole olleet muuten kuin kaverillisesti. Myönnän että olen käynyt kyyläämässä ketä mies seuraa somessa, ja sinne ilmestyy aika usein uusia naisia, joihin ilmeisesti tutustunut laajan kaveripiirinsä kautta.
Olen sanonut miehelle tuosta, että tuntuu oudolta kun mies soittelee toisen naisen kanssa (vaikka varmaan ovatkin vain kavereita, tulee vaan sellainen olo niinkuin mies pitäisi kiikarissa muitakin), ja että myös snapchattailee paljon muiden kanssa. Mies on sanonut, että olen mustasukkainen ja pelkään että joku toinen nainen voittaa minut.
Olenko turhaan mustis? Vai onko tuo ihan normaalia että on oikeasti niin paljon naispuoleisiakin kavereita kenen kanssa pitää yhteyttä vaikka seurustelee? Ajatukseni on ristiriitaiset, kun ei minun ystävieni poikaystävätkään juurikaan puhu muille naisille, vaan ovat aina vaan omien tyttöystävien kanssa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en itse haluaisi elää tuollaisen kanssa. Olisin myös mustasukkainen. Minulle sopii hyvin tuo oma mies, jolla ei kyllä ole muita naispuolisia ystäviä, kuin kavereiden puolisot.
kyllä te ämmät olette sekopäitä. sinä et omista miestäsi
Mitäs vit
tua se sua haittaa? Vai pitäisikö sinulla olla optio kaikkien miesten "ystävyyteen"?
Ei munkaan miehellä ole naiskavereita, ja jos nyt jostain alkaisi ilmestymään uusia tyttökavereita, niin se olisi so long.
Ap vaikuttaa kyllä aika nuorelta. Nuorena on eri asia olla kaveria kaikkien kanssa, muta toki myös säätöjä on sitten enemmän, kun mahiksia varmasti tulee kun joku tytöistä kaipaakin vaikka eron jälkeen olkapäätä, ja sitten ehkä vähän muutakin. Houkutuksia siis piisaa.
Itse ratkaisin seurusteluhommat nuorena niin, että en seurustellut kenenkään kanssa, tällöin ei ollut myöskään mitään syytä olla kenestäkään mustis. Vasta yli kolmevitosena tapasin mieheni, ja hän olikin sitten ihan sopivasti oppinut elämässään kaikkea, ja naiskaverikokeilutkin oli jäänyt jo kauas taa näiden naisten pariuduttua ja lopetettua yhteydenpidon mieheeni.
Muutama on eronnut ja alkanut kyselemään mieheltäni sitten että käytäiskös kaljalla, mutta mies on kohteliaasti kieltäytynyt kutsusta. Miksi ihmeessä hän haluaisi kaljoille jonkun tuntemattoman exkaverin kanssa, joka lopetti yhteydenpidon siksi 10 vuodeksi kun oli yhdessä miehensä kanssa?
Kaikista vähiten elämässäni haluan täysin tarpeetonta draamaa, ja helpointa sitä on välttää sillä että ottaa sopivan puolison, ja että ei seurustele mustasukkaisena väkisin nuorena, vaan odottelee ihan rauhassa sitä omaa kypsymistä, ja että ne miehet tekee aloittelijanvirheet muiden kanssa, jolloin osaavat jo hanskata elämän paremmin sitten myöhemmin.
Kuulostat kyllä todella epäkypsältä ja dramaattiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en itse haluaisi elää tuollaisen kanssa. Olisin myös mustasukkainen. Minulle sopii hyvin tuo oma mies, jolla ei kyllä ole muita naispuolisia ystäviä, kuin kavereiden puolisot.
Sanoinko omistavani? Jos tämä ei miehelle sovi, niin senkus lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla miespuolisia ystäviä?
On kyllä yksi, ketä nään usein ihan kahdestaankin. Ei tosin soitella ikinä mutta en muutenkaan soittele kavereiden kanssa vaan laitan viestiä, miehellä taas tapana soittaa enemmän.
Ja snapchatissa kyllä minullakin miespuoleisia hyvän päivän tuttuja, mutta heitä en oikeastaan nää juuri koskaan, ollaan vaan jääty snäpissä kavereiksi. Paitsi yksi sellainen, ketä olen nyt kesällä nähnyt pari kertaa.
- Ap
Hommaa lisää niitä kaverimiehiä ja ala viestittelemään aktiivisesti. Katso kuinka miehesi suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vit
tua se sua haittaa? Vai pitäisikö sinulla olla optio kaikkien miesten "ystävyyteen"?
Ei munkaan miehellä ole naiskavereita, ja jos nyt jostain alkaisi ilmestymään uusia tyttökavereita, niin se olisi so long.
Ap vaikuttaa kyllä aika nuorelta. Nuorena on eri asia olla kaveria kaikkien kanssa, muta toki myös säätöjä on sitten enemmän, kun mahiksia varmasti tulee kun joku tytöistä kaipaakin vaikka eron jälkeen olkapäätä, ja sitten ehkä vähän muutakin. Houkutuksia siis piisaa.
Itse ratkaisin seurusteluhommat nuorena niin, että en seurustellut kenenkään kanssa, tällöin ei ollut myöskään mitään syytä olla kenestäkään mustis. Vasta yli kolmevitosena tapasin mieheni, ja hän olikin sitten ihan sopivasti oppinut elämässään kaikkea, ja naiskaverikokeilutkin oli jäänyt jo kauas taa näiden naisten pariuduttua ja lopetettua yhteydenpidon mieheeni.
Muutama on eronnut ja alkanut kyselemään mieheltäni sitten että käytäiskös kaljalla, mutta mies on kohteliaasti kieltäytynyt kutsusta. Miksi ihmeessä hän haluaisi kaljoille jonkun tuntemattoman exkaverin kanssa, joka lopetti yhteydenpidon siksi 10 vuodeksi kun oli yhdessä miehensä kanssa?
Kaikista vähiten elämässäni haluan täysin tarpeetonta draamaa, ja helpointa sitä on välttää sillä että ottaa sopivan puolison, ja että ei seurustele mustasukkaisena väkisin nuorena, vaan odottelee ihan rauhassa sitä omaa kypsymistä, ja että ne miehet tekee aloittelijanvirheet muiden kanssa, jolloin osaavat jo hanskata elämän paremmin sitten myöhemmin.
Ja sinä just sellaiselta kuulostelijalta joiden kanssa en olisi tekemisissä vaikka maksettaisiin.
Ehkä sitten en sano enää miehelle tuosta, miten minua häiritsee muiden naisten viestit, soittelut, somessa seuraaminen jne.. Kai minäkin voin sitten jutella ja tavata erästä joskus tinderissä tutustumaani miestä, jonka kanssa snäppäillään ja on kysynyt mukaan esim. rannalle ja terassille.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten en sano enää miehelle tuosta, miten minua häiritsee muiden naisten viestit, soittelut, somessa seuraaminen jne.. Kai minäkin voin sitten jutella ja tavata erästä joskus tinderissä tutustumaani miestä, jonka kanssa snäppäillään ja on kysynyt mukaan esim. rannalle ja terassille.
- Ap
Todellakin voit, anna mennä vaan! Molemmilla samat säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vit
Ja sinä just sellaiselta kuulostelijalta joiden kanssa en olisi tekemisissä vaikka maksettaisiin.
Et varmaan olisikaan, mutta miehesi voisi minulle maksaa tekemisistäni 👯
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen olisi ikävää.
Muutenkin laaja kaveripiiti pitää jättää, kun ryhtyy suhteeseen. Suhteen pitää olla ykkönen
Et kai oikeasti ole tosissasi🙉
Nainen
mies oikeasti himoitsee kaikkia naiskavereitaan
ei välttämättä tee mitään mutta himoaa silti
Vierailija kirjoitti:
- Ap
eli trollihan se siellä. mitä saatte näistä provoistanne? kerro?
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin laaja kaveripiiti pitää jättää, kun ryhtyy suhteeseen. Suhteen pitää olla ykkönen
Ei kavereita jättää tarvitse,mutta heitä voi tavata yhdessä silloin tällöin,ei mitään jokaviikkoista säännöllistä tapaamista tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
mies oikeasti himoitsee kaikkia naiskavereitaan
ei välttämättä tee mitään mutta himoaa silti
montako päivää olet elänyt miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, en minäkään tuollaista katselisi. En suoraan sanottuna usko miehen ja naisen kaveruuteen. Ehkä sitten jos naiskaverit ovat varattuja pitkässä suhteessa tai/ja huomattavan epäviehättäviä, voisin uskoa ettei miehellä olisi mitään taka-ajatuksia, mutta muussa tapauksessa en.
Mitä jos se epäviehättävä lehmä on sittenkin miehesi elämän rakkaus? Mikä sinä sitten olet?
Siinä tapauksessa ihmettelen mitä hän tekee minun kanssani. Olisi rehellinen ja menisi sen rakkautensa luo.
Tämähän siinä on se ongelma. Kun ei tuollaiset halua olla rehellisiä, koska silloin joutuisi hakemaan seuraa tosissaan.
Koska sinä olet olemassa, niin miehelläsi on näin halutessaan helpompaa saada muilta. Tolleen kärjistetysti.
Jos sä et olisi siinä, niin useamman naisen pyörittäminen ei olisikaan pelkkää kivaa ekstrasäpinää, vaan joutuis oikeesti tekeen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kavereita jättää tarvitse,mutta heitä voi tavata yhdessä silloin tällöin,ei mitään jokaviikkoista säännöllistä tapaamista tarvitse olla.
Hyvä mitta kaveruudelle on juuri se, että kaverin kanssa voi jutella jutut vaikka oma kumppani vois olla läsnä.
APn tilanne kuulostaa ihan samalta ku itsellä oli eksän kanssa. Kaikki naiset olivat vaan kavereita ja olen turhaan huolissani. No ylläri pylläri selvisi että kyseessä ei todellakaan ole mitkään kaverit.
Vain nainen voi kuvitella, että mies olisi pelkkä kaveri.
Ex-vaimo karkotti multa kaikki kaverit (siis kaikki miehiä). Sitten kun erottiin, niin mulla ei ollutkaan enää kuin yksi kaveri. Kyllä vitutti.