Jos sinulla olisi aikakone, mitä tekisit?
Kommentit (11)
En mitään. Olen lukenut tarpeeksi scifiä tietääkseni, että niin on paras.
Myisin sen tietysti ja hyvään hintaan. Vaikka nuille persuille. Tarjoutuisin ohjelmoimaan ajan ja suunnan valmiiksi ja lataamaan koneeseen ohjelman, joka estää paluun
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen lukenut tarpeeksi scifiä tietääkseni, että niin on paras.
Entä jos matka suuntautuisi kauas tulevaisuuteen?
Matkustaisin pari viikkoa taakse päin. Tarkistaisin Euro-Jackpot-numerot ja muuttuisin miljonääriksi. Parin viikon aikamatka menneisyyteen ei kuitenkaan muuten muuttaisi elämääni mitenkään.
Pahinta on ehkä se että en tiedä.
En tiedä mitä opiskelisin tai mitä tekisin eri tavalla esim pariutumisen suhteen.
1919 tuli tarjolle Coca Colan ensimmäiset osakkeet. Yhden osakkeen olisi saanut $40 hintaan, sen jälkeen on tullut lukuisia osakkeen jakaantumisia.
Tuo yhden osakkeen ostaminen eli $40 sijoitus on nyt arvoltaan puoli miljoonaa.
Eli sinne voisi aikamatkustaa ja ostaa Coca-Colan osakkeita jonkun isovanhemman nimiin, nykyajassa olisit sitten perinyt ne ja eläisit niiden osinkotuotoilla.
Se on uskomatonta mitä 100v voi tehdä osakemarkkinoilla, kannattaa sijoittaa ja joku jälkipolvesi saattaa nauttia suurista perinnöistäsi vastaavan esimerkin kaltaisesti.
Menisin viitisen vuotta taaksepäin ja pelastaisin rakkauteni. Samalla sijoittaisin rahojani paremmin kun tietäisin mitä tapahtuu.
Matkustaisin 50-100 vuotta eteenpäin. Olis kiva nähdä miten maa makaa silloin. Entiset on jo nähty, en menis menneisyyteen.
Menisin pari kk taaksepäin ja ostaisin viilennyslaitteen.
Emmä varmaan mitään kummosta, liian iso riski, että kaikki muuttuu ja en itse ikinä syntyisi tai olisi muita vaikutuksia.
Tekisi mieli vaan matkustaa matalalla profiililla kaukaisessa menneisyydessä, mutta tuskin onnistuisi, en puhu vanhaa enkkua tai mitään italiaa sun muuta.