Veikkauksia päivän matsien tuloksista.
Noniin, kertokaas mielipiteitä miten matsit päättyvät? Tänään siis Kolumbia-Kreikka, Uruguay-Costa Rica, Englanti - Italia ja Norsunluurannikko - Japani.
Kommentit (10)
Joku voittaa :)
En mä nyt ala paukuttaa omia arvauksiani.
Eilen voitin pitkävedossa 687€.
Futiksesta en tuoda juuri mitään. Ihan vaan fiilisken pohjalta.
Toivon hyvää menestystä kaikille afrikkalaisille joukkueille.
Minä tein eilen tilin tulosvedossa Hollannin voitolla joten en takuulla jaa vihjeitäni muillekin... Oon siis se jonka mies tietää futiksesta ja lätkästä kaiken mutta ei juuri koskaan saa jalostettua tietojaan pelivoitoiks. Mä taas meen tunteella, todennäkösyydellä ja matematiikan faktoilla. Mies räpätti koko illan ennen peliä ettei Hollanti voi voittaa kun Huntelaar ei pelaa. Mä taas tein brittivedonlyöntifirman taulukon perusteella laskelman, että Hollanti voittaa 2-1, luin pari artikkelia van Gaalista ja lisäsin lukemat 3-1:een ja ajattelin että riskillä mennään kuitenkin ja lisäsin Hollannille kaks maalia. Nyt mies mököttää eikä oo puhunu mulle koko päivänä. Sama juttu joka kerta kun on futis tai kiekkokisat. Meidän avioliitto varmaankin joskus päättyy pelikriisiin josta mies ei pääse yli....
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:17"]Minä tein eilen tilin tulosvedossa Hollannin voitolla joten en takuulla jaa vihjeitäni muillekin... Oon siis se jonka mies tietää futiksesta ja lätkästä kaiken mutta ei juuri koskaan saa jalostettua tietojaan pelivoitoiks. Mä taas meen tunteella, todennäkösyydellä ja matematiikan faktoilla. Mies räpätti koko illan ennen peliä ettei Hollanti voi voittaa kun Huntelaar ei pelaa. Mä taas tein brittivedonlyöntifirman taulukon perusteella laskelman, että Hollanti voittaa 2-1, luin pari artikkelia van Gaalista ja lisäsin lukemat 3-1:een ja ajattelin että riskillä mennään kuitenkin ja lisäsin Hollannille kaks maalia. Nyt mies mököttää eikä oo puhunu mulle koko päivänä. Sama juttu joka kerta kun on futis tai kiekkokisat. Meidän avioliitto varmaankin joskus päättyy pelikriisiin josta mies ei pääse yli....
[/quote] Sä vedit hyvin! Mä olin tosi varma Hollannin voitosta ( viime mm- kisat, eivät ole hävinneet tänä vuonna lainkaan) . Mutts en uskonut niin kovaa voittoa!
Mä en ota kauheasti riskejä. Nyt jos olen veikannut näiden 4 ottelun voittajat oikein, niin napsahtaisi 700€.
Toivon että Italia - Englanti matsissa tehdään paljon maaleja, kuten ennakkotiedoissa joukkueet lupailivat, koska haluan pysyä hereillä siihen asti kun kotimaani Japani aloittaa voittamaan Norsunluurannikkoa. Italia todennäköisesti vie aikaisemman ottelun.
Argh! Eikö oikeesti naisten keskuudesta löydy futis faneja!
Italia voittaa Englannin. Menee yö peliä katsellessa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:09"]Italia voittaa Englannin. Menee yö peliä katsellessa.
[/quote] toivotaan, että voittaa! Laitoin kaikkiin matseihin vedot, mutta en ole todellakaan niin kartalla esim Uruguayn tasosta..