Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka haluaa pitää huolta ja suojella naistaan

Vierailija
14.06.2014 |

on pelkkä narsisti, joka etsii helppoja uhreja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen henkivartijoita te kaipaatte?Heikko ja sellaisena pysyttelevä nainen on häpeäksi sukupuolellemme. Tehkää oman etunne eteen edes jotain itse.

Vierailija
2/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suojelen miestäni ja mies minua. We got each other's backs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Henk koht rakastan sitä, että mieheni suojelee minua ja kohtelee minua kuin prinsessaa. Mutta faktahan on se, että ei Suomi olisi tasa-arvon ja vakauden maa, ilman vahvoja naisia!

Ja toki vaihdan itse lamppuni yms mutta oletan että mies edea tarjoutuu. Tai aamuisin minä saan aina nukkua pitkään ja hän vie koiran ulos ja kattaa aamiaisen pöytään.

Vierailija
4/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:42"]Hmm. Henk koht rakastan sitä, että mieheni suojelee minua ja kohtelee minua kuin prinsessaa. Mutta faktahan on se, että ei Suomi olisi tasa-arvon ja vakauden maa, ilman vahvoja naisia!

Ja toki vaihdan itse lamppuni yms mutta oletan että mies edea tarjoutuu. Tai aamuisin minä saan aina nukkua pitkään ja hän vie koiran ulos ja kattaa aamiaisen pöytään.

[/quote]

Ja mitäs sinä teet miehesi puolesta?

Vierailija
5/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:42"]Hmm. Henk koht rakastan sitä, että mieheni suojelee minua ja kohtelee minua kuin prinsessaa. Mutta faktahan on se, että ei Suomi olisi tasa-arvon ja vakauden maa, ilman vahvoja naisia!

[/quote]

Ja mitäs sinä teet miehesi puolesta?

[/quote] Erilaisia yllätyksiä. Lempiruokaa töiden jälkeen, varaan tennisvuoron, annan hyvän suihinoton. Välillä kannan kyllä huonoa omaatuntoa siitä, että minun tulisi tehdä enemän asioita hänelle sillä mieheni on uskomaton tapaus.

Vierailija
6/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro

Vierailija
7/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En siedä tuollaisia "mää olen vahva ja suojelen sua" -tyyppejä.

Vierailija
8/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ette muka tykkää. Odottakaa vaan sitten kun tulee tilanne, jossa se nössömiehenne on aivan kädetön kun ei siltä löydy kokoa eikä asennetta puolustaa teitä!

t. metrohyökkäyksen uhri

Vierailija
9/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat ominaisuudet miehessä käänettään aina huonoiksi.

Only in AV.

Vierailija
10/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä noita löytyy? Ehdottomasti pidän miehestä joka haluaa suojella ( ei kontrolloida) naistaan ja samalla on naisen puolella muutenkin.