Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee yli tästä hyväkskäytetyn ihmisen tunteesta?

Vierailija
14.06.2014 |

Olen kai käsittääksen aika fiksu, mukava, huumorintajuinen ja asioita ymmärtävä ihminen. Mietin usein muiden parasta ja kai välillä ohi itsenikin. En ajatellut, että myönän tätä edes itselleni, eikä ole edes niin iso asia, mutta mulle on.

Naimisissa oleva parin lapsen isä laittoi vaan viestin, ettei nyt kykene enää tähän ja toivottavasti ei jäänyt paha mieli. No ei jäänyt muusta kuin siitä, että oksettaa olla joku idiootin panopuu. Luulin olevani fiksumpi. Hävettää, nolottaa, tyhmää. Vastasin vain, että eipä se haittaa, mutta mietitkö joskus jatkossa sitten, että olisiko nelikymppisellä miehellä ehkä parempi harkintakyky, tunne-elämän tasapaino ja ymmärrys ylipäätään kuin parikymppisellä naisella. Todella, todella tyhmä olo. Enkä mitään muuta tyhmää edes tehnyt kuin annoin itseäni tolle. Hyi hitto mua oksettaa miehet nyt kaiken kaikkiaan!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mua ärsyttää kaikki nämä kommentit jotka syyttää AP:ta puolison varastamisesta. Se on 100% miehen syy.

Mutta AP:lle sen verran, että luulitko oikeasti että se olisi susta kiinnostunut?

Vierailija
22/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin ap. Seksiin perustuvassa suhteessa suhde on enemmän egoboostia ja itse haluaa ajatella, että on vallankahvassa siinä, mitä tulee suhteen jatkumiseen. On imartelevaa olla haluttu ja se voi olla syy olla tuollaisessa suhteessa, kun siitä ei muuten parisuhteeksi ole. Ja jos yllättäen sit toinen lopettaakin sen, se on kova kolaus itsetunnolle. Ja kuitenkin tulee pintaan nekin tunteet, joita on varjellut: mitä teen, kun toinen ei halunnutkaan minua eikä hyväksynytkään minua. Ja nuo tunteet huolimatta siitä, että tämä oli "vain seksiä". Hyvin ymmärrän.

Mutta maailmassa on muitakin miehiä sitten kun tästä tokenet, tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ajattelisit niin, että olet nyt kokemusta rikkaampi. Hyvä, että pääsit tuollaisesta ihmisestä nyt eroon. Ajatella, jos tuo olisi paljastunut vasta myöhemmin, kun olisit ehkä jo puuhannut avioliittoa ja kysellyt, että milloin jätät vaimosi.

Jos olet vielä nuori, kuten ymmärsin, niin arkistoi tämä elämänkoulun käytännön harjoittelu-osioon. Älä syytä itseäsi ja yritä olla katkeroitumatta. Pää pystyssä eteenpäin!

Vierailija
24/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no kyllä sinä nyt voit kuitenkin antaa itsellesi anteeksi tämän homman, luulen kyllä että useimmat (järkevät) vaimotkin ko. tilanteessa syyttäisi lähinnä sitä miestä. Onhan se fakta että mies se tässä on naimisissa ja huomattavasti vanhempi. Varmasti ei mitään peruuttamatonta pahaa ole tapahtunut ja lisäksi useimmiten pettäminen on vain seuraus isommista ongelmista- se ei oikeuta pettämistä mutta melko varmasti ko. parisuhteessa on ollut ongelmia paljon ennen kuin sinä tulit kuvioihin. Tod näk mies on myös pettänyt muidenkin kuin sinun kanssasi. 

Vierailija
25/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 09:49"]

Vitsi mua ärsyttää kaikki nämä kommentit jotka syyttää AP:ta puolison varastamisesta. Se on 100% miehen syy.

Mutta AP:lle sen verran, että luulitko oikeasti että se olisi susta kiinnostunut?

[/quote]

En, en tosissani koskaan. Mulle oikeastaan riitti se naiivi kuvitelma siitä, että ai vitsi kun olen upea ja ihana ku minä annan ja vaimo ei. Siis elän niin täysillä tässä nyt wou jee nussin vanhemman miehen kaa, oonpa hurja ja onpa tää villiä!

Kaikki noi lapselliset AJATUKSETKIN nolottaa mua. Siis ajatukset, joita en edes ääneen ole sanonut.

Ja tätä aiempi kommentti, en osaa sanoa mitään tohon, kenellä vastuu jos toitottaa jonkun olevan vain sitä seksiä. Että tekeekö se naisten yleisesti korkeampi tunteellisuudentaso meistä jotenkin sit syyntakeettomia tajuamaan, mitä oikeasti merkitsee VAIN SEKSIÄ. Koska niinku tässä yllä just sanoin, vaikkei siihen itse ihastumista liittyiskään niin jotain tunteita kuitenkin. Samoin liitin ja purin muun elämäni paineita tossa suhteessa ja halusin seksiä muka "nollaamaan aivot", voi vittu miten typerää. Siitähän se paha olo vaan kasvo. Ja jälkikäteen sen muistankin hyvin. Mutta enpä lopettanut ei, joku siinä koukutti.

ap

Vierailija
26/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 09:46"]

Miehet kai pitää tuota "tämä on sitten vain seksiä"- lausetta jonain vastuuvapautuslausekkeena, ja sitten naiset ovat jälkeenpäin että "en voi syyttää miestä kun se sanoi että tämä on vain seksiä", mutta kun kyllä ne miehet seksisuhteissakin yleensä käyttäytyy aika lailla niin kuin olisivat ihastuneita ja parisuhteessa, eihän ne naiset muuten suostuisi sitä seksiäkään antamaan jos mies oikeasti käyttäytyisi ikään kuin olisi jonkun prostituoidun seurassa. Eli kyllä se on miehen puolelta huijausta jos käytös on ikään kuin romanttisessa suhteessa, vaikka kuinka tolkuttaisi että tämä on vain seksiä koska harvemmin se suhde kuitenkaan pitää sisällään vain sitä seksiä.

[/quote]Mitenkäs nämä naisten "fuckbuddy"-suhteet? Moni nainen tälläkin foorumilla olevansa puhtaassa seksisuhteessa. Jos miehet ja naiset vaativat erilaisia asioita kiihottuakseen, niin se ei ole huijausta. Ehkä naisille seksisuhde vaatii enemmän kulisseja ja viihdytystä kuin miehelle, aivan kuten parisuhdekin. Eli ei ole huijausta. 

-Mies 29v-

Vierailija
27/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, 34 ja 35: onpa mukavaa kun tulee vähän tilannetta toiseltakin kantilta tarkastelevia kommentteja. Ja kun fiksunoloiset ihmiset kommentoi. On niin totta, että varmaan mulla yhdistyy nyt monet pettymyksen tunteet: en ole riittävän seksikäs ja upea ja oliko mussa jotain ulkonäöllistä vikaa kun lopetti, käyttäydyinkö lopulta liian lapsellisesti ja oliko joku yksi lause se viimeinen pisara lopettaa kaikki seinään, miten kukaan voi ihmistä kohdella näin (vaikka varoittikin alusta asti, että saattaa koska vaan häipyä, koska perhe), miten voin niin tyhmä olla etten noita varoituksia ottanut oikeasti tajuntaan.

Kun täällä lytättiin mut alimpaan paskaseen maanrakoon, aloin jo miettimään, että enkö oikeasti voi vähän miettiä myös miehen vastuuta tässä? Kahta naista kohdellaan ikään kuin väärin. Ja mä syytän kaikesta itseäni, ehkä vaimokin jos tietäisi. Ällöttävää. Mulla on sympatiat ja empatiat vaimon puolella.

Mies todellakin pannut muitakin. Juteltiinkin niistä sen entisistä panoista jopa. Hän siis semmoinen seksinharrastaja elämäntyyliltään. Täydellinen kaksoiselämä.

ap

Vierailija
28/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 09:46"]

Miehet kai pitää tuota "tämä on sitten vain seksiä"- lausetta jonain vastuuvapautuslausekkeena, ja sitten naiset ovat jälkeenpäin että "en voi syyttää miestä kun se sanoi että tämä on vain seksiä", mutta kun kyllä ne miehet seksisuhteissakin yleensä käyttäytyy aika lailla niin kuin olisivat ihastuneita ja parisuhteessa, eihän ne naiset muuten suostuisi sitä seksiäkään antamaan jos mies oikeasti käyttäytyisi ikään kuin olisi jonkun prostituoidun seurassa. Eli kyllä se on miehen puolelta huijausta jos käytös on ikään kuin romanttisessa suhteessa, vaikka kuinka tolkuttaisi että tämä on vain seksiä koska harvemmin se suhde kuitenkaan pitää sisällään vain sitä seksiä.

[/quote]Mitenkäs nämä naisten "fuckbuddy"-suhteet? Moni nainen tälläkin foorumilla olevansa puhtaassa seksisuhteessa. Jos miehet ja naiset vaativat erilaisia asioita kiihottuakseen, niin se ei ole huijausta. Ehkä naisille seksisuhde vaatii enemmän kulisseja ja viihdytystä kuin miehelle, aivan kuten parisuhdekin. Eli ei ole huijausta. 

-Mies 29v-

[/quote]

No siis toki on niitäkin seksisuhteita, joissa molemmat ovat ns. tasavertaisia, mutta kyllä esim. tässä aloittajan tapauksessa on toisella selvästi enemmän valtaa. Kai se on ihan biologinen juttu, että seksin harrastaminen "kiinnyttää" naisen mieheen, ja miehen helpompi harrastaa seksiä ilman tunteita. 

Lisäksi uskon, että moni mies aistii ja vaistoaa sen milloin nainen haluaisi suhteelta muutakin ja on siinä mielessä haavoittuvainen, mutta koska ajattelevat vain alapäällään niin käyttävät tuota "tämä on vain seksiä"- lausetta voidakseen jatkaa suhdetta, vaikka tietävät että se seksi vahingoittaa naista. Ja käyttäytyvät romanttisesti, koska tietävät, että tämän tyyppinen nainen ei muutoin suostuisi seksiinkään.

Tämä siis pätee vain näihin tapauksiin joissa mies tietää itsekin toimivansa väärin mutta yrittää päästä eroon vastuusta teknisten seikkojen vuoksi, en siis väitä että kaikki miehet ovat tunteettomia sikoja ja naiset viattomia enkeleitä.

Vierailija
29/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olotila kestää aikansa, varmaan tavallaan kuitenkin pidit siitä miehestä vaikka varattu olikin. Toisaalta taas hyvä puoli on se, ettei tarvitse tällaisen kanssa stressata tulevaisuudesta ym. kun tietää jo valmiiksi, että sen elämä on muualla.

Onhan se inhottavaa, kun ajattelee sen vaimoa ja lapsia. Itse en voisi tuollaisen miehen kanssa kuitenkaan mitään vakavampaa kuvitellakaan, loppuisi viimeistään silloin kun itse tapaa vakavasti otettavan kumppanin. Mies kuitenkin itse tietää olevansa varattu, joten vastuu omista hälmöilyistään on loppupeleissä vain ja ainoastaan hänen. Saattaahan se olla, että vaimo voi silti olla tietoinen miehensä pettämisestä, et välttämättä ollut ensimmäinen. Löytyiköhän uusi panopuu tilalle tms. mene ja tiedä.

Koita unohtaa koko tyyppi. Mikäli vielä tulisi toisiin ajatuksiin, pysy erossa. Kyllä se sinun olotilakin aikanaan helpottaa, usko pois. Äläkä ihmeessä mene soittelemaan vaimolle tms. mikäli numeron tms. sattuisit tietämäänkin.

Vierailija
30/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:04"]

Hän siis semmoinen seksinharrastaja elämäntyyliltään. Täydellinen kaksoiselämä.

ap

[/quote]

Voin lukea miehen ajatukset:

- Vitsi. Mä oon Matti "Danger" Pöllänen. Elän vaarallista elämää. Aamulla kun mä vien roskat roskiin niin jo illalla saatankin vähän sekstailla jonkun nuoren chiksin kanssa. Ne pitää mua aika kovana äijänä ku mulla on talossa tammilattia ja autoki on melkein Audi. Seuraavana aamuna mä vien taas roskat roskiin eikä kukaan arvaa mitään. Sit mä meen mun tappavan tylsään duuniin ja kattelen siis harjoittelijoiden tissejä ja perseitä ja aattelen ehkä vähän Miley Cyrusia. Vaik sehä on mulle jo liian vanha, hee-heee. Sit mä vien taas roskat. Kukaan ei arvaa mitään, vähiten ne roskat. Mä niin tajuun Chiikkiä. Mitähän ihme luomia mulla on selässä. Kolesteroli kuulemma vähän koholla. Kuolenkohan mä yksin. Mä oon Matti "Danger" Pöllänen.

Vierailija
31/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:31"]

Toi olotila kestää aikansa, varmaan tavallaan kuitenkin pidit siitä miehestä vaikka varattu olikin. Toisaalta taas hyvä puoli on se, ettei tarvitse tällaisen kanssa stressata tulevaisuudesta ym. kun tietää jo valmiiksi, että sen elämä on muualla.

Onhan se inhottavaa, kun ajattelee sen vaimoa ja lapsia. Itse en voisi tuollaisen miehen kanssa kuitenkaan mitään vakavampaa kuvitellakaan, loppuisi viimeistään silloin kun itse tapaa vakavasti otettavan kumppanin. Mies kuitenkin itse tietää olevansa varattu, joten vastuu omista hälmöilyistään on loppupeleissä vain ja ainoastaan hänen. Saattaahan se olla, että vaimo voi silti olla tietoinen miehensä pettämisestä, et välttämättä ollut ensimmäinen. Löytyiköhän uusi panopuu tilalle tms. mene ja tiedä.

Koita unohtaa koko tyyppi. Mikäli vielä tulisi toisiin ajatuksiin, pysy erossa. Kyllä se sinun olotilakin aikanaan helpottaa, usko pois. Äläkä ihmeessä mene soittelemaan vaimolle tms. mikäli numeron tms. sattuisit tietämäänkin.

[/quote]

Saattoi löytyä uusi. En edes jotenkin ota itteeni, koska periaatteessa ymmärrän. Olen niin sekopäinen luonteeltanikin, että kummakos tuo jos alkaa epäilemään mun luotettavuutta tai muuta.

En koskaan, valehtelematta, edes leikkinyt ajatuksella mistään meidän yhdessäolosta. Nyt vähän naurahdin jopa kun oikein yritin ajatella. Ei ei, se oli kyllä vain seksiä, mutta seksissäkin voi kai sitten kiintyä johonkin tunnetasolla. Kai siihen haluttuna olemiseen ja muihin kiihottaviin puoliin, mitä just siinä seksissä saa, eikä aina muiden kanssa. Ja kun sekottuu vielä muu tunne-elämä, niin onhan toi vaarallinen yhdistelmä.

Mua on oikeasti helpottanut nämä jotkut kommentit. Tai auttaneet rauhottamaan mieltä, että elämä jatkuu ja mitään peruuttamatonta vahinkoa ei kenellekään ole sattunut (pidettiin esimerkiksi huolta taudeista ja muutenkin ehkäisy kunnossa). Mieshän siis on tosiaan varmastikin panemassa jo uutta, jatkaa ehkäpä tätä kunnes tulee joku kämmi.

Voisinkin sanoa minkälainen henkilö kyseessä. Mutta ei ole ihan perus jamppa, ei sitä kiinnosta mitenkään "leijua" panoillaan, ei kai edes mielessään. Ei kerro kenellekään. Se vaan haluaa seksiä. Samalla tunneköyhä, mutta järkevä ja ajattelevainen kuitenkin. Ehkä vähän narsisti, vaikkei kunnolla ulospäin. Joskus tuntuu, että miehet (kuten tämäkin), vain sanovat asioita kuin repliikkeinä, joiden tietävät sopivan tilanteeseen. Sen enempää miettimättä, säästyy vaan vaikeilta naisten tunnereaktioilta kun puhua pälisee oikein.

Kyllä tää elämä tästä eteenpäin menee. Ehkä akuutti shokkivitutusahdistus on nyt ohi. Kirjotinpa mielenkiintosesti yöllä, oli parisen promillea veressä.

ap

Vierailija
32/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se narahtaa jossain vaiheessa... tulee sukupuolitauti tai joku raskaaksi. Olisi mielenkiintoista olla "kärpäsenä katossa" sillä hetkellä. Tsemppiä sulle ap. tuollaisia miehiä on pilvin pimein, valitettavasti.

40

Vierailija
33/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v.varattu mies/20v. nainen. Kun katsotaan tällaista asetelmaa vastuun näkökulmasta, niin ehdottomasti vastuu on miehellä. Asetelma on valtavan epätasavertainen. Vanhempi mies voi helposti tuottaa nuorelle naiselle väärän turvallisuuden tunteen kokemuksen. Nainen uskoo, että mies tahtoo hyvää. Naista viehättää se, että vanhempi mies haluaa häntä. Nuorella naisella on vielä ruusuiset ajatukset välittämisestä. Seksi saattaa sekoittua rakkauteen. 

Lyhyesti summa summarum: tässä tapauksessa nelikymppinen mies hyväksikäyttää nuorta naista, hänen avuttomuuttaan, naiiviuttaan. Todella tuomittava teko varatulta vanhemmalta mieheltä. 

Aloittajalle: Nyt eteenpäin elämässä pää pystyssä nämä opit mukana. Älä sorru enää varattuihin miehiin. Kun mies on selkärangaton oman edun tavoittelija, hän ei ajattele naisen parasta, ei ei. Vain oma tyydytys on hänelle tärkeää. Hän luikkiin pakoo ennemmin tai myöhemmin ja varmasti heti, jos suhteesta alkaa koitua hänelle vahinkoa. 

Vierailija
34/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:32"]

- Vitsi. Mä oon Matti "Danger" Pöllänen. Elän vaarallista elämää. Aamulla kun mä vien roskat roskiin niin jo illalla saatankin vähän sekstailla jonkun nuoren chiksin kanssa. Ne pitää mua aika kovana äijänä ku mulla on talossa tammilattia ja autoki on melkein Audi. Seuraavana aamuna mä vien taas roskat roskiin eikä kukaan arvaa mitään. Sit mä meen mun tappavan tylsään duuniin ja kattelen siis harjoittelijoiden tissejä ja perseitä ja aattelen ehkä vähän Miley Cyrusia. Vaik sehä on mulle jo liian vanha, hee-heee. Sit mä vien taas roskat. Kukaan ei arvaa mitään, vähiten ne roskat. Mä niin tajuun Chiikkiä. Mitähän ihme luomia mulla on selässä. Kolesteroli kuulemma vähän koholla. Kuolenkohan mä yksin. Mä oon Matti "Danger" Pöllänen.

[/quote]

Pelastit päiväni XD

Jonkun täytyy tehdä elokuva Matti "Danger" Pölläsestä, ja Vaarallisesta suhteesta (perustuu tositapahtumiin).

Vierailija
35/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:09"]40v.varattu mies/20v. nainen. Kun katsotaan tällaista asetelmaa vastuun näkökulmasta, niin ehdottomasti vastuu on miehellä. Asetelma on valtavan epätasavertainen. Vanhempi mies voi helposti tuottaa nuorelle naiselle väärän turvallisuuden tunteen kokemuksen. Nainen uskoo, että mies tahtoo hyvää. Naista viehättää se, että vanhempi mies haluaa häntä. Nuorella naisella on vielä ruusuiset ajatukset välittämisestä. Seksi saattaa sekoittua rakkauteen. 

Lyhyesti summa summarum: tässä tapauksessa nelikymppinen mies hyväksikäyttää nuorta naista, hänen avuttomuuttaan, naiiviuttaan. Todella tuomittava teko varatulta vanhemmalta mieheltä. 

Aloittajalle: Nyt eteenpäin elämässä pää pystyssä nämä opit mukana. Älä sorru enää varattuihin miehiin. Kun mies on selkärangaton oman edun tavoittelija, hän ei ajattele naisen parasta, ei ei. Vain oma tyydytys on hänelle tärkeää. Hän luikkiin pakoo ennemmin tai myöhemmin ja varmasti heti, jos suhteesta alkaa koitua hänelle vahinkoa. 

[/quote]

En tiedä tosta hyväksikäytöstä tässä tapauksessa, eihän kukaan pakottanut mihinkään.

Parikymppisenä mun mielestä kolmekymppisetkin miehet oliva ihan liian vanhoja edes seksikumppaneiksi, puhumattakaan nelikymppisistä, yäk.

Vierailija
36/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:32"]

[/quote]

Pelastit päiväni XD

Jonkun täytyy tehdä elokuva Matti "Danger" Pölläsestä, ja Vaarallisesta suhteesta (perustuu tositapahtumiin).

[/quote]

Nyt repes kyllä täällä ap:kin nauramaan. :) Huumorin kautta ja kokemuksista oppien ja viisastuen elämässä eteenpäin! Tehtyä ei tekemättömäksi saa, mutta lähetän syvät anteekspyynnöt mielessäni vaimolle ja perheelle. Kunpa teidän itsekäs isä ymmärtäis viisastua vielä. Samaa toivon itsellenikin.

ap

Vierailija
37/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki ruman tempun - sehän on selvää. Tilanteessa on myös myönteisiä puolia. Teidän suhde olisi kuitenkin mennyt karille ennemmin tai myöhemmin. Hyvä, että näin pian. Pitkän suhteen jälkeen sinun morkkiksesi olisi vielä pahempi kuin nyt.

Toisekseen onko sellainen mies nyt missään mielessä tavoittelemisen arvoinen, joka pettää vaimoaan? Jos te teoriassa olisittekin päätyneet pitempään suhteeseen - mies olisi jättänyt perheensä sinun vuoksesi- kuinka kauan tuollainen pettäjämies olisi sitten ollut sinulle uskollinen? Aina olisit saanut pelätä pahinta, koska kaiken kaikkiaan hait alunperinkin suhteesta pönkitystä huonolle itsetunnollesi. Sinun itsetuntosi ei olisi kestänyt sen miehen kanssa.

Tiedän, että rikkinäisenä on tosi haavoittunut olo. Mutta sinä selviät tästä kyllä. Suurimpia haasteitasi tulee todennäköisesti  olemaan se, että pysyt tiukkana etkä sorru enää, jos mies vielä palaa "rikospaikalle". Yleensä hänenkaltaiset toimivat täysin vastuuttomasti, itsekkäästi ja muiden tunteista välittämättä. Hän saattaa kyllä lopettaa suhteen, jos se sillä hetkellä tuntuu hänestä vaivaannuttavalta, mutta yleensä tällaiset impulsiiviset tapaukset yrittävät  saada uusintoja myöhemmin. Pysy jämäkkänä ja muista, että sinulla on kaikki arvokas - nuoruus, kauneus ja naivi turmeltumattomuus tallella. Itseäsi puolta vanhemmalla miehellä taas parasta ennen päiväys mennyt jo ajat sitten. Siellä on  painolastia ja tiukat sidokset joka suuntaan,"pallo jalassa", ongelmia, asuntolainoja jne.

Ota tämä arvokkaana opetuksena elämänkoulussa ja nauti vapaudestasi!

Vierailija
38/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 lisää vielä. Ollessasi suhteessa tähän varattuun mieheen, hän on koko ajan pettänyt sinua ja vaimoaan vuorotellen. Kenties ringissä on vielä muitakin? Hyvä että pääsit siitä pois!

Vierailija
39/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voinu tuntea itsensä hyväksikäytetyksi ja fiksuna lopettanut suhteen.

Vierailija
40/52 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin tämän niin, että ensisijaisesti ap:ta nolottaa tapahtunut, se ei sovi hänen ihanneminäkuvaansa tai jotain. Ja että tämä oli nyt jotenkin peruuttamaton moka. Mutta ajattele, ap,, jos joku ystäväsi kertoisi sinulle kun olette esim 4-kymppisiä, että hänellä oli parikymppisenä lyhyt suhde varatun miehen kanssa. Et varmaan pitäisi häntä moraalittomana luuserina. Tuollaista sattuu elämässä ja usein ekat suhteet ovat jotenkin hankalia tai epätasapainoisia. Koska parikymppisenä vasta harjoitellaan elämää. Moraalisesti (vaimoon liittyen) miehellä on 99% vastuu tapahtuneesta, hän on varattu, sinä et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän