G: Missä olet saanut mielestäsi erinomaista palvelua? :)
Voin aloittaa.
Etsin rakkaan isäni hautajaisiin mekkoa ja päädyin Turun Indiskaan. Yritin olla huomaamaton, mutta heti tuli myyjä iloisesti moikkaamaan ja kysymään tarvitsenko apua. Sopersin jotain mustasta mekosta ja myyjä nappasi minulle monta mekkoa mukaan sovitukseen. Auttoi kädestä pitäen. Sovituskopissa kyyneleet virtasivat, myyjä meni hämmilleen ja oitis halasi minua. Hyssytteli ja silitti selkää. Sanoi, ettei mitään kiirettä. Sain ostettua kauniin mustan mekon, olen ikuisesti kiitollinen erittäin hyvästä asiakaspalvelusta :)
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:40"]Ja käsi pystyyn kuinka moni mainostaa täällä itseään mukamas henkilönä kuka on hyvää palvelua saanut? LOL teitä...
[/quote]
Sinun logiikallasi siis ne, jotka kirjoittivat tämän ketjun negatiiviseen versioon "missä olet saanut niin huonoa asiakaspalvelua ettet ikinä enää mene kyseiseen liikkeeseen" ovat aspoja jotka kertovat keksittyjä tarinoita kilpailevista yrityksistä, ettei asiakkaat menisi sinne? Luuletko tosiaan, ettei ihmisillä olisi muka yhtään hyviä asiakaspalvelukokemuksia joita haluaisi jakaa? Tottahan se on, että kun saat jossain hyvää asiakaspalvelua, kerrot siitä ehkä yhdelle tai kahdelle ihmiselle, mutta huonoa palvelua saadessasi kerrot siitä kymmenelle ihmiselle.
Mielestäni tämä ketju on ihana hyvän mielen ketju, jossa kerrankin ollaan liikkeellä positiivisella mielellä, eikä sillä av:lle ah niin tyypillisellä kateellisella, negatiivisella ja vittuilevalla asenteella.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:27"]up
[/quote]
International Bar, New York City. Suosittelen kaikille.
Tampereella Koskikeskuksen JC. Ihania myyjiä, jotka aina tarjoavat apua, mutta eivät tuputa, jos sanoo että katselen vain. Ymmärtää puhetta (eli jos sanon että etsin vaaleansinisiä farkkuja hintaluokassa max70e, eivät he ala tuputtamaan mitään tummia 230e farkkuja koska "nää on tosi kivat ja näyttäs varmasti hyvältä sun päälläs!"), on silmää vaatekoolle, eli osaa aika hyvin arvioida silmillään oikean farkkujen koon, eivätkä ala nuoleskelemaan asiakasta tarjoamalla kolme kokoa liian pieniä. Jos sieltä joku tätä lukee, niin kiitos kaunis ihan jokaiselle myyjälle ♡
Tampereella useassa dna kaupassa olen saanut ihan huippua asiakaspalvelua. Puhelimien ostot, huollot, liittymäasiat ja kaikki on aina sujunut ilman ongelmia. Olin välissä muutaman kuukauden saunalahden asiakas, mutta palasin takaisin dnalle ihan vain sen toimivamman asiakaspalvelun takia (sama liittymä maksoi saman verran molemmilla, joten valitsin mielummin dnan).
Studio Tiiu, kampaamo siis. Kävin ostamassa shampoota, ja myyjä iloisesti esitteli toivomiani tuotteita, kertoi niiden käytöstä selkeästi ja ymmärrettävästi, kuinka paljon, kuinka usein jne. Kertoi myös omia kokemuksiaan kyseisistä tuotteista, ei siis pelkkää purkin kyljestä ulkoa opeteltuja tekstejä.
Gigantissa olen myös saanut aina hyvää palvelua! Johtuneeko siitä, että olen aina ennakkoon ottanut selvää tuotteesta jota olen ostamassa, eli en ole ollut mitenkään "höynäytettävissä" ("jaa tollasen meinasit? Mutta eikö tää 500e kalliimpi tuote oliskin paljon kivempi?" No ei, koska se ei vastaa mun tarpeita, vaan tää vastaa.). Olen myös aina saanut kaikki hakemani tuotteet gigantista siihen hintaan, jolla niitä halvimmillaan myydään (kamerani maksoi gigantissa 389e, näytin netistä erään kamerakaupan myyvän sitä hintaan 309e, sain kameran gigantista hintaan 309e ja muistikortin kaupan päälle.). Lisäksi myyjät tuntevat hyvin myymänsä tuotteet, jos jotain kysyttävää on ollut, olen aina saanut siihen vastauksen.
Mä olen saanut kaikissa pk-seudun Indiskoissa hyvää palvelua.
No Ärrän myyjä kertoi mun olevan hänen elämänsä tärkein henkilö! Toivottavasti vain sillä hetkellä...
Joensuun cubuksessa! Se yksi vaalea hiuksinen naismyyjä on aivan mahtava! Joka kerta tekee parhaansa ja on kyllä palkkansa ansainnut, hymyilevä ja mukava asiakaspalvelija. Kerran etsin tietynlaista paitaa itselleni juhliin niin sanoi että heille taisi juuri tulla sellaisia ja haki mulle varastosta just sellaisen mitä olin ajatellut vaikka niitä ei heillä vielä myymälän puolella ollut. Toisen kerran katsoi vaan mua päälipuolin ja löi farkut käteen ja olin ihan varma etten mahdu niihin vaan mahduin kuitenkin.. Sekä monta muuta hyvää kokemusta :) Jollekkin ei ehkä ihmeellisiä asioita mutta mulle kyllä :) käyn aina ensimmäisenä katsomassa tuolta cubuksesta vaatteita ennen kuin menen muihin kauppoihin.
Hyvinkään Halosella olen usein asioinut ja siellä pitkä vaalea tyttö on aina aidon iloisesti auttanut parhaansa mukaan ja kiinnostuneesti ja jutellut samalla niitä näitä. Ihanaa huomata miten jotkut
nauttivat asiakaspalvelusta vielä, harvassa ovat. Kiitos sinne suuntaan siis!
Jyväskylässä Intersportissa (kauppakeskuksessa) tummatukkainen naismyyjä. Todella huomaavainen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelija. En tiedä, onko alkuperältään suomalainen, kuulosti vähän virolaiselta. Nimi alkoi A:lla. Muistin kiittää hyvästä palvelusta.
Vuosaaren terveyskeskuksen labrassa. Siellä on aina niin iloiset ja avuliaat näytteenottajat.
Kelan toimistossa Turussa. Olen joutunut asioimaan siellä vaikeiden asioiden vuoksi ja saamani hyvä palvelu on ollut hyvin lohdullista.
Usein pienissä putiikeissa saa ihan mielettömän hyvää asiakaspalvelua, ja mielummin sitten ostaakin sen vähän kalliimmam tuotteen sieltä kuin vaikka cittarista, jossa palvelu on huonompaa :)
Itse kysymykseen vastaamatta, ihana keskustelualoitus! Tulee lukijallekin hyvä mieli kun kirjoitetaan positiivisista asioista. :)
Turun sukupuolitautien poliklinikalla. Muutenkin ikävä tilanne mennä sinne, mutta todella ystävällinen henkilökunta helpottaa tilannetta huomattavasti.
Dna asiakaspalvelu, siis puhelimitse. Olen soitellut puhelinliittymistä sekä Welhosta, aina saanut aivan loistavaa palvelua.
Ja käsi pystyyn kuinka moni mainostaa täällä itseään mukamas henkilönä kuka on hyvää palvelua saanut? LOL teitä...
Helsingin kierrätyskeskuksen Itäkeskuksen lähellä olevassa toimipisteessä. Siellä on ihanan ystävällisiä ihmisiä töissä!
Riihimäellä kampaamo Entraamossa, muille en enää uskalla mennäkkään.
Hyvinkään Willan Changessa. Ihanat myyjät :)
Jumbon Only...vihaan farkkujen ostamista,mutta avulias myyjä teki siitä jopa mukavaa..ensin etsi sopivia vaihtoehtoja ja toi sitten tarvittaessa koppiin uutta kokoa tai hiukan eri mallia. Ja hymyn kanssa :)
up