Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsiisti poikaystävä

Vierailija
13.06.2014 |

En tiijä onko muilla samanlaisia poikaystäviä mut siis on pistänyt silmään tää poikaystäväni epäsiisteys. Ja nyt oon ruvennuki kunnolla miettimään että miten mä voisin sille hienosti sanoa , ollaan taas majailtu vuorostamme hänen kotonaan.

Ongelma siis tämä että se ei siivoa ollenkaan. Likaset lautaset jätetään missä vaan on tilaa. Välillä kuukaudenki ne lojuu haisemas . Roskia pöydillä , lattioilla ym. Ei mitää järjestystä.

Mä oon nyt kaks kertaa tääl siivonnu kun ajattelin et mukavampi olla kun siistiä. Eli ei oo kukaa pakottanu siivoamaan. Silti tuntuu turhalta kun kaikki roskat taas mis sattuu ym ym lautasia ja mukeja laseja ottaa uusia ja taas kaikki jää levälleen.

tottakai se saa täällä sotkea niin paljon kun haluaa mut se että luulis silleki olevan kivempi tääl olla.

tänää ehdotin et tiskataan yhdessä ja siivotaan. No mä siivosin jo vähän yksin mut sit ku sanoin et tiskataanko yhdessä se vaan tokas tiskaa sä ja siivoo.. sanoin et ei käy kun haluun et tehää yhdessä . Se myös sano ettei haittaa vaik ei tiskattas et onhan noi joskus tuol kuukaudenki.

Ei täs muuten mitää mut miten tommosen kaa voi muuttaa yhteen .. kyse ei ole mistään teinipojasta vaan miehestä jolla ikää 29.

Ei varmaa kukaa osaa auttaa mut ois kiva kuulla muilta et onks miehet oikeesti noin epäsiistejä ym . Saisinko toho miehee ryhtii .?? Ja miten ??? En tiijä mitä elämä tämmösen kaa ois..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää muuksi muutu. Odottaa vaan, että sä paapot ja siivoat, kuten hänen äitinsäkin on aina tehnyt. Turhia lupauksia tulee. Kyllä täytyisi miehellä olla oma-aloitteisuutta kodin ylläpitämiseen. Ei kaiken tarvitse olla jatkuvasti tiptop, mutta ei nyt kuitenkaa kämpän pidä näyttää kaatopaikalta!

Vierailija
22/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä ehkä pieni asia, mut mulle toi vois olla syy päättää suhde. Haluan asua perussiistissä kodissa, ja jos mies ei sitä halua tai kykene perusjutuista huolehtimaan/välittämään, emme koskaan tulisi asumaan yhdessä. Miksi jatkaisin suhdetta ihmiseen, kenen kanssa en näe sujuvaa tulevaisuutta normiarjessa ja perheenä saman katon alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 02:05"]Jonkun mielestä ehkä pieni asia, mut mulle toi vois olla syy päättää suhde. Haluan asua perussiistissä kodissa, ja jos mies ei sitä halua tai kykene perusjutuista huolehtimaan/välittämään, emme koskaan tulisi asumaan yhdessä. Miksi jatkaisin suhdetta ihmiseen, kenen kanssa en näe sujuvaa tulevaisuutta normiarjessa ja perheenä saman katon alla?

[/quote]

Ei semmoiseen suhteeseen kannata jäädä ja olettaa, että toinen muuttuu ja alkaa huolehtimaan kodistaan. Pääsee helpommalla elämässä, kun ei ota riesakseen tuollaista sottapyttyä.