Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsiisti poikaystävä

Vierailija
13.06.2014 |

En tiijä onko muilla samanlaisia poikaystäviä mut siis on pistänyt silmään tää poikaystäväni epäsiisteys. Ja nyt oon ruvennuki kunnolla miettimään että miten mä voisin sille hienosti sanoa , ollaan taas majailtu vuorostamme hänen kotonaan.

Ongelma siis tämä että se ei siivoa ollenkaan. Likaset lautaset jätetään missä vaan on tilaa. Välillä kuukaudenki ne lojuu haisemas . Roskia pöydillä , lattioilla ym. Ei mitää järjestystä.

Mä oon nyt kaks kertaa tääl siivonnu kun ajattelin et mukavampi olla kun siistiä. Eli ei oo kukaa pakottanu siivoamaan. Silti tuntuu turhalta kun kaikki roskat taas mis sattuu ym ym lautasia ja mukeja laseja ottaa uusia ja taas kaikki jää levälleen.

tottakai se saa täällä sotkea niin paljon kun haluaa mut se että luulis silleki olevan kivempi tääl olla.

tänää ehdotin et tiskataan yhdessä ja siivotaan. No mä siivosin jo vähän yksin mut sit ku sanoin et tiskataanko yhdessä se vaan tokas tiskaa sä ja siivoo.. sanoin et ei käy kun haluun et tehää yhdessä . Se myös sano ettei haittaa vaik ei tiskattas et onhan noi joskus tuol kuukaudenki.

Ei täs muuten mitää mut miten tommosen kaa voi muuttaa yhteen .. kyse ei ole mistään teinipojasta vaan miehestä jolla ikää 29.

Ei varmaa kukaa osaa auttaa mut ois kiva kuulla muilta et onks miehet oikeesti noin epäsiistejä ym . Saisinko toho miehee ryhtii .?? Ja miten ??? En tiijä mitä elämä tämmösen kaa ois..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois vaan. Turhaan hukkaat elämääsi tuollaiseen surkimukseen, joka pitää sinua vain ilmaisena palvelijanaan. Varmaan nuo jutut tulevat myös ihan kaikissa muissa asioissa esiin mm. itsensä huolehtimisessa ja peseytymisessä, ruokailutavoissa, pukeutumisessa, kaikessa. Kaikki on varmasti samaa hällä väliä -asennetta. Hän löytää luultavasti nopeasti uuden huolehtijan itselleen, koska ei osaa ilmankan elää. Rakkautta tässä suhteessa on miehen puolelta hyvin vähän, äitiä hän tarvitsee ja joskus reikää, ei mitään muuta.

Vierailija
2/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:14"]

Eroa ja etsi parempi.[/quote]

= JSSAP [Jätä Se Sika, Ansaitset Parempaa]

Älä herrajesta vaan jää paapomaan tuollasta pentua!! Omilleen oppimaan HUSH! ja sillä välin sinä löydät sinua arvostavan, kunnollisen poikaystävän.

Tsemppiä!!

[/quote]

Ai jaa, mä oon aina luullu et JSSAP on Jätä Se Sika AP :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kuusi vuotta JUURI tuollaisen miehen kanssa, on jopa samanikäinenkin! ollaan siis nyt useita vuosia asuttu yhdessä ja ollaan kihloissa, minä siivoan aivan kaiken, jos olen esim. mökillä äitin kanssa viikon niin kyllä on sikolätti odottamassa.

Hän ei tee yhtään mitään, ei edes vie roskapusseja jätekatokseen tai laita omia roskia roskapussiin, joudun nekin keräilemään pöydiltä... Jopa räkäpapereita! Siitä ollaan kyllä useasti keskusteltu et jos voisi edes ne räkäpaperit laittaa roskiin kun on epähygieenistä, mutta ei mene perille ei...

Minä imuroin, tiskaan, pyyhin pinnat, pesen lattiat, ikkunat ja peilit, pesen kylppärit, vaihdan lakanat, pesen pyykit, viikkaan, järjestelen jnejne. Joten jos jaksat tulevaisuutta siivoojana niin ala vaan sen kanssa asumaan, jos et niin RUN!!! :D T: kokemuksen omaava

Vierailija
4/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 09:31"]Olen ollut kuusi vuotta JUURI tuollaisen miehen kanssa, on jopa samanikäinenkin! ollaan siis nyt useita vuosia asuttu yhdessä ja ollaan kihloissa, minä siivoan aivan kaiken, jos olen esim. mökillä äitin kanssa viikon niin kyllä on sikolätti odottamassa.

Hän ei tee yhtään mitään, ei edes vie roskapusseja jätekatokseen tai laita omia roskia roskapussiin, joudun nekin keräilemään pöydiltä... Jopa räkäpapereita! Siitä ollaan kyllä useasti keskusteltu et jos voisi edes ne räkäpaperit laittaa roskiin kun on epähygieenistä, mutta ei mene perille ei...

Minä imuroin, tiskaan, pyyhin pinnat, pesen lattiat, ikkunat ja peilit, pesen kylppärit, vaihdan lakanat, pesen pyykit, viikkaan, järjestelen jnejne. Joten jos jaksat tulevaisuutta siivoojana niin ala vaan sen kanssa asumaan, jos et niin RUN!!! :D T: kokemuksen omaava

[/quote]

Mä kyl tykkään siivota eli se ei oo pakko pullaa. Omassa kodissa imuroin päivittäin ja lattiat pesen joka toinen päivä mut jos nyt asuisin tuon miehen kanssa niin toki toivoisin saavani apua myös. Mulla on kaiken kukkuraks koht 4 vuotias vanha tyttö joka on tosi reipas ja siisti. Siivoaa ja viikkaa vaatteita .laittaa ne omaan kaappiin. Imuroi myö. Siis en ole pakottanu tytärtäni näin toimimaa ja aina se saa osallistua jos vaan itse haluaa. Mut jos nyt kävis niin että muutettais tuon miehenkaa niin en haluis lapseni näkevän tuollasta esimerkkiä että vaa laiskotellaan ja jos vähän pyyetää apua ni sanotaan ei jaksa ei huvita tai en tykkää siivota. Ku se semmonen perus siisteys on jees

Vierailija
5/23 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä elämänkokemuksella lemppaisin ellei muuta tapojaan. En alkaisi läävässä elämään nekä kenenkään sotkuja siivoamaan. Siihen kun ryhdyt, saat tehdä sitä aina.

Vierailija
6/23 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:54"]Tällä elämänkokemuksella lemppaisin ellei muuta tapojaan. En alkaisi läävässä elämään nekä kenenkään sotkuja siivoamaan. Siihen kun ryhdyt, saat tehdä sitä aina.

[/quote]

sitä mä pelkäänki. mä joskus omassa kodissani huomauttelen et hei älä jätä sitä juustoa sinne lämpiämää tai pistä ne roskat pois ettei jää sinne sohvalle lojuu ja millon mitäki.. joskus vihjasin sille et näinkö sä teet ku asutaan yhdessäkin niin se sano nauro ja tokas että kyllä mä muutan tapojani.

Mitä vakavaa keskustelua en ole asiasta käyny hänen kanssaan kun ei ole mun asia miten se elää tääl omassa kodissaan mut silti ootan vaa kovasti ku huomen mennää mun kotii. Ei tarvi stressata läävän keskel

Vierailija
7/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei myt pysty muuttalaan tapojaan niin miten se onnistuis myöhemminkää ku asutaa yhessä? En todellakaa haluu orjaks

Vierailija
8/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP !

Vierailija
9/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuskinpa mies muuttaa tapojaan. Kyllä on kauheaa, jos tiskijäkin kerätään kuukauden verran. Mitähän kaikkia pöpöjä likaisiin astioihin onkaan siinä ajassa kertynyt.

Kyllä jättäisin tuollaisen miehen. Ei tule tapojaan muuttamaan jos yhdessä tiskaaminenkin on nyt ylivoimaista hänelle. Ajattele, jos teillä on myöhemmin vaikka kaksi lasta, sitten joudut siivoamaan kolmen ihmisen jälkiä ja uuvut totaalisesti!

Vierailija
10/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojan elkeet. Tuskin muuttuu muuksi, etenkin kun jo tuossa vaiheessa vain sinulla teettäisi. Ei missään nimessä aviomies- tai isäainesta. Eroa ja etsi parempi.

Vierailija
11/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:14"]

Eroa ja etsi parempi.[/quote]

= JSSAP [Jätä Se Sika, Ansaitset Parempaa]

Älä herrajesta vaan jää paapomaan tuollasta pentua!! Omilleen oppimaan HUSH! ja sillä välin sinä löydät sinua arvostavan, kunnollisen poikaystävän.

Tsemppiä!!

Vierailija
12/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten tiskasin , sen mielest ois kerenny huomennaki.. huh huh.. pakko huomen puhuu vakavasti täst asiasta sen kanssa ja jos ei tosiaan muutu se o moro ap

Vierailija
13/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa muihin ongelmiin jotka syvemmällä. entinen miesystävä omasi vakavan masennuksen ja tuo oli yksi oire

Vierailija
14/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies myös jotenkin yksinkertainen/tyhmä? Ei vaikuta normaaliälyisen touhulle.

Vierailija
15/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: JÄTÄ. Maailmassa on 2.5 mrd siistiä miestä

Vierailija
16/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:58"]Viittaa muihin ongelmiin jotka syvemmällä. entinen miesystävä omasi vakavan masennuksen ja tuo oli yksi oire

[/quote]

voi olla joo. En osaa sanoa. Joskus se on maininnu että sen ei oo ikinä tarvinnu siivota kun sen äiti huolehti kodista ja teki muutenkin kaiken. Se muutti suomeen opiskelemaan ja tää on sen toinen koti missä asuu yksin. Sen siivoomattomuus ei oo ainut ongelma. Vaan passuttaa muutenkin mielellään. Teen sille aamusin kahvin ja leivät . Sit pesen sen pyykit mitkä se on tuonut mun kotii ku sen oma pyykki tupa on jossain iha toises rakennukses ja on kuulema kallis eikä oikee jaksais sinne sit mennä. Näin toimitaan mun kotona siis. Tääl ku ollaa ni en tee sen kahveja ihan joka kerta.

Vierailija
17/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaikuta masentuneelta mut enemmänki laiskalta ku kaikkeen se sanoo että en jaksa. Oon opettanu sitä tekemää ruokaaki ku eihän se koskaa semmost ollu ite tehny. Mut muuten ihan ilonen mukava tapaus. En vaa tosin tiedä kauan jaksan tämmöstä. Tosin ei tarvis jaksaakkaan.

Ei auta ku huomen puhua sen kaa vakavasti näistä asioista

Vierailija
18/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin samassa tilanteessa.. Ollaan reilu 2v seurusteltu ja kummatkin asutaan omissa kodeissa, mutta yhdessä ollaan useimmiten jommankumman luona. Mä itse oon todella neuroottinen siivouksen suhteen(siivousfriikki) ja on todella vaikeaa kun ensimmäisenä poikaystävän luo mennessä on pakko alkaa siivoamaan, koska hän voi elää sikolätissä ties kuinka pitkään. Mä siivoan poikaystävän luona aina kun meen sinne, koska en voi elää sotkussa ja voi kuule ne riidat mitkä tästä ollaan saatu aikaiseksi kertomasi avunannon kanssa.. Mutta jotain positiivistakin tässä on, poikaystäväni on viimeisen kevään aikana oppinut siivoamaan lattioilta vaatteet ja laitttamman astiat astianpesukoneeseen. Tottakai lukemattomien pirttihirmu riitojen jälkeen. Olen itsekin lukemattomat kerrat miettinyt eroa erilaisuutemme takia (siisteys on minulle siis todella todella tärkeää) ja sitä millaista elämämme tulee olemaan tulevaisuudessa esim. Lapsien saamisen jälkeen, mutta viimeisien kuukausien aikana poikaystäväni on näyttänyt pystyvänsä muuttamaan käytöstään hieman, joten annan sinullekin toivoa!

Vierailija
19/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin samassa tilanteessa.. Ollaan reilu 2v seurusteltu ja kummatkin asutaan omissa kodeissa, mutta yhdessä ollaan useimmiten jommankumman luona. Mä itse oon todella neuroottinen siivouksen suhteen(siivousfriikki) ja on todella vaikeaa kun ensimmäisenä poikaystävän luo mennessä on pakko alkaa siivoamaan, koska hän voi elää sikolätissä ties kuinka pitkään. Mä siivoan poikaystävän luona aina kun meen sinne, koska en voi elää sotkussa ja voi kuule ne riidat mitkä tästä ollaan saatu aikaiseksi kertomasi avunannon kanssa.. Mutta jotain positiivistakin tässä on, poikaystäväni on viimeisen kevään aikana oppinut siivoamaan lattioilta vaatteet ja laitttamman astiat astianpesukoneeseen. Tottakai lukemattomien pirttihirmu riitojen jälkeen. Olen itsekin lukemattomat kerrat miettinyt eroa erilaisuutemme takia (siisteys on minulle siis todella todella tärkeää) ja sitä millaista elämämme tulee olemaan tulevaisuudessa esim. Lapsien saamisen jälkeen, mutta viimeisien kuukausien aikana poikaystäväni on näyttänyt pystyvänsä muuttamaan käytöstään hieman, joten annan sinullekin toivoa!

Vierailija
20/23 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 01:49"]Oon niin samassa tilanteessa.. Ollaan reilu 2v seurusteltu ja kummatkin asutaan omissa kodeissa, mutta yhdessä ollaan useimmiten jommankumman luona. Mä itse oon todella neuroottinen siivouksen suhteen(siivousfriikki) ja on todella vaikeaa kun ensimmäisenä poikaystävän luo mennessä on pakko alkaa siivoamaan, koska hän voi elää sikolätissä ties kuinka pitkään. Mä siivoan poikaystävän luona aina kun meen sinne, koska en voi elää sotkussa ja voi kuule ne riidat mitkä tästä ollaan saatu aikaiseksi kertomasi avunannon kanssa.. Mutta jotain positiivistakin tässä on, poikaystäväni on viimeisen kevään aikana oppinut siivoamaan lattioilta vaatteet ja laitttamman astiat astianpesukoneeseen. Tottakai lukemattomien pirttihirmu riitojen jälkeen. Olen itsekin lukemattomat kerrat miettinyt eroa erilaisuutemme takia (siisteys on minulle siis todella todella tärkeää) ja sitä millaista elämämme tulee olemaan tulevaisuudessa esim. Lapsien saamisen jälkeen, mutta viimeisien kuukausien aikana poikaystäväni on näyttänyt pystyvänsä muuttamaan käytöstään hieman, joten annan sinullekin toivoa!

[/quote]

Hienoa kuulla et teillä on tapahtunut edistystä. :) nyt on sit meilläkin hitusen enemmän toivoa ku tietää että joku jossain ollu vastaavas tilantees ja asiat alkanu menee parempaa suuntaa.