Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klitoriksen rakenne ja naisen orgasmi viimein ymmärretty tieteessä

Vierailija
13.06.2014 |

Ja asiasta on pidetty  ihan uskomattoman vähän ääntä mediassa, vaikka tuloksiin on päästy jo 2005-2009! En ole ikinä halunnut uskoa, että naisia suuresti ja laajasti sorrettaisiin nykymaailmassa, mutta pakko kai se on uskoa, kun mediahypetys tämän kokoluokan asiasta on tämä nähty. Jos joku tekisi tämänkokoisen löydön miehistä, voisi varata lentolippunsa Tukholmaan.

Selkokieliset lyhynnelmät asiasta: http://blog.museumofsex.com/the-internal-clitoris/

http://www.skepticink.com/incredulous/2013/08/12/the-clitoris-revealed-and-how-io9-got-it-wrong/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briifaa vähän

Vierailija
2/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:31"]

Briifaa vähän

[/quote]

Klitoriksesta suurin osa on ihon alla ja sen haarat kiertää virtsaputken ja vaginan, loppu on vaginan ja peräsuolen välissä. Koko laitos turpoaa ja erektoituu kuin penis. G-piste onkin kohta, jossa klitoriksen sisällä oleva osa on pinnassa. Kaikilla ei G-pisteestä ole mitään iloa, koska klitoriksen koko ja kudoskerroksen paksuus sen päällä vaihtelee. Ei olekaan erillisiä klitoris- ja vaginaorgasmeja, koska "vaginaorgasmi" onkin klitoriksen sisäisen osan stimulaation tuottama orgasmi. Klitoriksen ansiota on myös se, että yhdyntä voi tuntua niin hyvältä, vaikka itse emättimen on oltava tunnoton jotta lapset voisivat syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, tyylikkään muotoinen.

Vierailija
4/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ainakin tiennyt tästä jo vuosia. Selittää, miksi yhdyntä tuntuu hyvältä, vaikkei emättimessä ole juurikaan hermopäätteitä ja miksi seksi tuntuu paremmalta, kun rakko on melko täysi. Selittää myös erot naisten välillä, mitä seksin nautinnollisuuteen tulee. Emättimen ja sisäisen klitoriksen välisen kudoksen määrä kun vaihtelee. Pitäisi kyllä olla yleistietoa kaikille.

Vierailija
5/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama millä nimellä klitoris- ja emätinorkkuja nimittää, mutta ne tuntuu erilaiselle, siksi on hyvä että niillä on eri nimet, koska ne syntyvät myös erilailla.

Vierailija
6/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit. Mun mielestä tää selittää nyt kaiken. Osan naisista seksielämä paranee alatiesynnytyksestä niin paljon, koska turha mömmökerros klitoriksen ja vaginan väliltä ohenee. Päättelen että näin käy, koska niinhän häppäritkin muuttuu vähemmän "lihaisiksi". Mulla on kahden euron kolikon kokoiseksi turpoava ja puoli pillua tukkiva, no kidding, g-piste , enkä oo voinut ymmärtää miten tuollaisesta tarttee muka keskustella onko tota olemassa - mutta siis muilla se on samanlainen, vain syvemmällä tai pienempi. Ja jos Heusalan Naisen seksuaalisuus on oikeassa ja klitoriksen kehittyminen on johtanut siihen että naiset ovat alkaneet kilpailuttaa uroksia jotta parhaat siittiöt voittaisivat kisan, niin tämän takia miehet ovat sitten aloittaneet naisten seksuaalisen alistamisen, jonka törkein esimerkki nykyaikana on naisten ympärileikkaus.

Heureka.

Vierailija
7/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:49"]

No minä olen ainakin tiennyt tästä jo vuosia. Selittää, miksi yhdyntä tuntuu hyvältä, vaikkei emättimessä ole juurikaan hermopäätteitä ja miksi seksi tuntuu paremmalta, kun rakko on melko täysi. Selittää myös erot naisten välillä, mitä seksin nautinnollisuuteen tulee. Emättimen ja sisäisen klitoriksen välisen kudoksen määrä kun vaihtelee. Pitäisi kyllä olla yleistietoa kaikille.

[/quote]

Mäkin oon tiennyt että klitoriksesta on suurin osa ihon alla, mutta enpä kyllä ole törmännyt näin yksityiskohtaiseen selitykseen aiheesta, ikinä.