Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin wt-olo tän kulmakoruarven takia

Vierailija
13.06.2014 |

On ollut niin kauan kulmakoru, ettei tota saa piiloon millään. Vai saisiko? Nolottaa nykyisissä työtehtävissä ja muutenkin aina.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT/

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:40"]

Wt sitä wt tätä, rauhoittukaa jo ja laittakaa elämäarvot kuntoon.

[/quote]

No juurikin näin. Taitaa joka keskustelupalstalla olla jokin inside-hokema, ilmeisesti on eräänlainen sosiaalinen meemi ja elelee palstallansa jotain vuoden verran kerrallaan. Täällä se on tuo wt.

Eli tarkoittanee White Trash. Mikäs siitä nyt on suurimman mörön tehnyt? 8*)

Periaatteessahan tuossa on vähän luokkavihainen, rasistinenkin sävy... 8*/

Itse olen mies ja luen tätä palstaa aina kun on joutoaikaa ja haluaa nöstaa ns. aivot narikkaan. Eli aina kesäloman alussa... Mutta on hieno palsta! Monentasoista kirjoittajaa. On mukavaa lukea ketjuja joissa ei välillä (useinmiten) ole päätä eikä häntää sisällön puolesta, mutta täysillä ollaan mukana JA monet kirjoittavat ajatuksella sekä taiten ilmaisten. Ihailtavaa ja viihdyttävää, kiitoksia omasta ja muiden turistien puolesta! Lämmintä kesää kaikille! 8*)

Kulma-arvetkit varmaan hoituvat ja jälkeenpäin vain hymyilyttävät. Asioilla on tapana järjestyä.

/OT

Vierailija
22/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt maailmanloppu ole tietenkään, ei kukaan tietenkään huomauta tms. Mutta itseä harmittaa. Ja totta se, että paremmalta näyttää joku koru kuin omituinen kahden reiän arpi. Ennen kyllä uhosin, etten ala muiden takia pois ottamaan, mutta nyt toiset ajatukset ja toivoisin kulmasta pois noi hirveän näköiset reiät ja painaumat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi muuten tarkemmin tietää näistä täyteaineista ja erikoismeikkivoiteista tai muista. Jos kokeilisi ennen mitään leikkausta. Oikeasti, hävettää joka ikinen päivä.

ap

Vierailija
24/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en ymmärrä miten se nyt niin paljon voi hävettää, tuskin kukaan siihen ihan oikeasti kiinnittää niin paljon huomiota ja pitää sua wt:nä, tämä palstako on sut saanut niin uskomaan? Luulisi, että liike-elämässä enemmän merkitystä olisi ammattitaidollasi kuin parilla pisteellä naamassa.

Ja joo, mullakin on kaksi lävistysarpea huulen alapuolella. En itse edes huomaa niitä peiliin katsoessani, ja muistan ne oikeastaan vaan kun ajoittain joku ne huomatessaan kysyy onko mulla ollut lävistyksiä, johon vastaan että joskus 16-vuotiaana joo, ja se keskustelu on sitten siinä, ilman mitään roskasakki-implikaatioita.

Vierailija
25/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:25"]

Sori, mutta en ymmärrä miten se nyt niin paljon voi hävettää, tuskin kukaan siihen ihan oikeasti kiinnittää niin paljon huomiota ja pitää sua wt:nä, tämä palstako on sut saanut niin uskomaan? Luulisi, että liike-elämässä enemmän merkitystä olisi ammattitaidollasi kuin parilla pisteellä naamassa.

Ja joo, mullakin on kaksi lävistysarpea huulen alapuolella. En itse edes huomaa niitä peiliin katsoessani, ja muistan ne oikeastaan vaan kun ajoittain joku ne huomatessaan kysyy onko mulla ollut lävistyksiä, johon vastaan että joskus 16-vuotiaana joo, ja se keskustelu on sitten siinä, ilman mitään roskasakki-implikaatioita.

[/quote]

Ei tämä palsta. En kehtais kyllä edes sanoa selailevani tätä välillä. Ihan itse tuskani oon keksinyt kun harmittaa, eikä ole ehkä noin pienesti näkyvästä arvesta kyse. Ihan selvästi näkyy ja ärsyttää. Ei saa tavallisilla meikeillä piiloon.

ap

Vierailija
26/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pitkä otsis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme