Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vanha ja ruma auto. Miksi ihmiset vinoilee?

Vierailija
20.06.2021 |

Minulla on melkein 30v vanha auto, volvon 850 farmari. Ostin tämän monta vuotta sitten, kun tarvitsin auton johon saan lasten lisäksi pari isoa koiraa, eläinten rehusäkkejä ja muuta helposti mahtumaan. Muuta arvoa ei taida olla kun käyttöarvo.

Eihän tämä ole mikään tyylikkyyden huipentuma. Ja kun asun maalla, enkä jaksa pestä tätä ”ikinä”, niin onhan tämä aika rujo. Mutta toimiva ja hyvä ajaa.

Miksi ihmisillä on tarve kuittailla minulle tästä? Olen monelle työkaverille autoni kanssa joku pieni vitsin aihe, toki eivät pahalla irvaile. Moni on ihmetellyt että miksi ihmeessä en hankkiudu tästä eroon, kun mahdollisuus olisi. Miksi vaihtaisin, kun tämä pelaa hyvin? Miksi se olisi tärkeää jotenkin päivitää autoa , jos vanha on ihan ok?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko irvailijat naisia?

Autosi on täysin OK.

t. mies

Vierailija
2/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hemmetin tyylikäs ja miehekkään näköinen auto, vinoilijoilla on päässä kusta. Vanhat autot muutenkin kunniaan, toisin kuin nämä nykyiset kalliit älyautot, joita ei pysty edes itse korjaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kannattaa avata Volvon ikkuna, ottaa esille rekisteriote ja maireasti hymyillen osoittaa kohtaa jossa lukee omistajan nimi.

Saa rahoitusyhtiön autoilla ajelevat velalliset hiljaiseksi.

Vierailija
4/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan autot on rumia mötiköitä. En ymmärrä miksi pitää tehdä niistä liian isoja ja tukevia. Vanhat autot on kauniita ja siroja.

Vierailija
5/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha ja ruma naama, miksi ihmiset vinoilee? Päivittäin kaupan kassat tuijottaa kuin olisin avaruusolio ja irvistelee.

Vierailija
6/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten paljon säästät kun et ole tehnyt maailman tyhmintä sijoitusta: ostanut uutta autoa.

Vierailija
7/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität niin paljon toisten mielipiteistä? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa toisten autot. Maalaiset on näköjään juntteja.

Vierailija
8/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on kulkuneuvo, ihan turha vaihtaa jos entinen toimii ja on sopiva käyttötarkoitukseensa

Vierailija
9/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan autot on rumia mötiköitä. En ymmärrä miksi pitää tehdä niistä liian isoja ja tukevia. Vanhat autot on kauniita ja siroja.

Ai Volvot siroja😄

Vierailija
10/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on tukevia ja kestäviä?  Törmäyksessä kori säilyttää muotonsa eikä moottori tule syliin niin helposti, kuin 80- ja 90-luvun autoissa.

Vierailija
11/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha auto, vanhat kengät, mitä muuta vanhaa

?

Kivekset? Munikset? Verhotanko...jne.

Vierailija
12/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololo trollolloo

Vierailija
13/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO vanhaa miesystävää? Niitä on treffipalstat täynnä? Käyppä kattoon ja varaa oma mätisäkkisi heti huomiseksi!

Vierailija
14/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niillä itsellään on alla rahoitusliikkeen omistama auto.

Vierailija
15/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uusi Jaguar. Ihmiset vinoilevat tai koittavat haastaa liikenteessä.

Vierailija
16/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tuo auto ja kukaan ei ole koskaan vinoillut. Suomessa on muutenkin Euroopan vanhin autokanta joten vanhat autot ovat tavallisia.

Vierailija
17/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on tukevia ja kestäviä?  Törmäyksessä kori säilyttää muotonsa eikä moottori tule syliin niin helposti, kuin 80- ja 90-luvun autoissa.

Ei se siinä volvossakaan syliin tulee vaan jyrää vastapuolen. Autojen rakenteet on tosiaan muuttuneet. Kori absorboi törmäysvoiman pienessäkin osumassa ja saattaa seurauksena päätyä lunastukseen. Matkustamo säilyy muodossaan mutta muut osat menee kasaan toisin kuin ennen.

Vierailija
18/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi? Vanhat on hienompia

Vierailija
19/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen autoni joskus toukokuussa ja syksyllä marraskuun lopulla. Aikaa kuluu ehkä 5min. yhteensä. Pahimmat kurat painepesurilla kelirikon jälkeen. Toiset vahaa ja imuroi katsastukseenkin pyhän lehmänsä.

Vierailija
20/30 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän vanhat volvot kauniita ole. Itselläkin vuoden 03 "ruumisarkku" farmari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi