Kuukautissuojasi? Miksi juuri se?
Itse käytän pelkkiä tamponeja, lisäsuojana tarvittaessa pikkuhousunsuoja. Ja minulla on todella runsaat alkupäivät.
En vaan käsitä ihmisiä, jotka pystyvät kulkemaan verinen, haiseva side housuissaan! Lisäksi saan siteistä ihottuman, jos joskus on pakko sellainen lisäsuojaksi laittaa, matkoilla tms.
Kuppi menee vielä kokeiluun.
Jos tykkäät siteistä, kerro vielä suosikkimerkkisi.
Kommentit (66)
Yleensä Libresse yösiteitä (paksuja) ja Rainbow yösiteitä, siis päivisin myös. Joudun asettelemaan alkupäivinä kaksi sidettä peräkkäin, että suojaa hyvin, niin runsaat. On kaikista helpoimmat käyttää. Mitään tamponeja tai kuppeja en suostu käyttämään, kun pitäisi ronkkia alapäätä ja ei vaan tunnu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:40"]
Missä olette töissä, jos vessat on epämääräisiä likaisia koppeja eikä mahdollisuutta pestä käsiä ennen ja jälkeen?
[/quote]
mulla tuli mieleen raksalla.
Terveisin
ennen raksalla töissä ollut mimmi
Kuukuppi mullakin käytössä. Olen vasta reilu puolisen vuotta käyttänyt, mutta en vaihtaisi enää takaisin siteisiin ja tamponeihin. Mahtava keksintö :) Harjoittelulle kannattaa tosiaan antaa aikaa. Mä käytin alussa varmistuksena sidettä tai pikkuhousunsuojaa alushousuissa, mut nykyään ei oo sillekään oikein tarvetta.
Ällöttää myös itseä haisevat siteet, hyhhyh.. Synnytyksen jälkeen kun niitä oli pakko käyttää pitkän aikaa, tuntuivat kaiken lisäksi jotenkin hiersivät ja "hautoivat" :(
Hormonikierukan takia siteillä mennään. :) t. 16v
Käytän lunettea ja parina ekana päivänä pikkuhousunsuojaa. Paras keksintö tuo kuppi, ei tartte pelätä niitä päiviä (eikä tuhlata omaisuuksia tamponeihin). Vielä kun saisi lääkäriltä pätevämpiä kipulääkkeitä, mutta taitavat vaan tunkea hormooneja jos menee valittamaan.