Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton kaunis naapuri!!!!

Vierailija
13.06.2014 |

Vituttaa niin paljon! Asutaan rivarissa ja naapurissa asuu 23-vuotias perheenäiti! Meillä on molemmilla 1v 3kk ikäiset lapset ja naapurin lapsi on sosiaalinen, iloinen, suloinen ja osannut kävellä jo lähes puoli vuotta. Minun ei osaa vieläkään kunnolla kävellä ja kukaan ei ikinä häntä kehu, mutta ei ihme kun huomion vie joku muu...

Naapurini on laiha ja minä olen paksu. Yritin laihduttaa, mutta eihän se läskiltä onnistu. Naapurini on myös ollut 8v yhdessä miehensä kanssa ja naimisissa kun minun mieheni ei edes tajua kosia!

Itse jouduin jo töihin kun ei ollut rahaa olla kotona, mutta naapurini onnellisena saa olla kotona lapsensa kanssa kun hänen miehensä tienaa sen verran kun ns normaalissa perheessä tienaa molemmat vanhemmat yhteensä.

Vittu...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:32"]Saatanan hyvä ketju! :>

[/quote]

Eikös? ;) ap

Vierailija
42/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:52"]Itseäni ahdstaisi ihan hirveästi jos olisin 23 vuotiaana perustanut perheen ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Nyt 31 vuotiaana olen kolmannessa vakavassa suhteessa. Vasta tämän nykyisen

miehen kanssa menimme kihloihin, naimisiin ja odotamme ensimmäistämme. Koulut on käyty, ammattiin on valmistuttu ja on vakituinen työpaikka minne palata. On matkusteltu, koettu ja eletty, opittu ja nautittu sekä yksinolosta että opittu erilaisista parisuhteista. On kasvettu aikuisiksi ja sitten vasta tavattu nykyisen mieheni kanssa. Silti molemmat olimme lapsettomia, naimattomia mutta tunsimme jo itsemme ja mitä elämältä (sekä kumppanilta) odotamme ja haluamme. Silti koen olevani vielä nuori, elämännälkäinen ja vihdoinkin valmis äidiksi ja rajoittamaan omia menemisiäni mieheni kanssa. Olen onnellinen.

[/quot

Säälittävä vanha lehmä :D

[/quote]

Kertoo jotain sinusta tämä kommentti. Ikää on varmaan jopa 19v? Kasva aikuiseksi.

[/quote]

Haista p..... toinen vanha lehmä :D

[/quote]

Onko minun onni ja tyytyväisyys omiin valintoihini jotenkin Sinulta pois? Oletko jotenkin kateellinen vai mistä vihasi johtuu? Oletko kenties itse perustanut perheen 20 vuotiaana, eronnut ja nyt olet sinkku- yh ja katkera? En ymmärrä muuten haistatteluasi.

[/quote]

Et sinä ihan niin kypsä taida olla mitä kuvittelet :D tuon ikäinen ihan paskana täällä :D säälin tulevaa lastasi!

[/quote]

Kyllä on tämä ihminen vajaa tyyppi. Olenko paskana kun vastaan kommenteihisi? Hah. Keneköhän lapsia tässä pitäisi sääliä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään seurustelu aloitetaan todella nuorena, joten hyvin voi olla parikymppisenä jo varma kenen kanssa haluaa olla.. Lapsia ei toki kannata heti tehdä, mutta nopealla matikalla lasken, että ap:n naapuri on ollut miehensä kanssa yhdessä reilut kuusi vuotta ennen ensimmäistä lasta ja matkustelleet, hankkineet ammatit ja muuta. Kyllä itsekin olen kateellinen ja ymmärrän sinua ap todella hyvin!

Vierailija
44/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä nyt niin valtavan hyvin mene, jos asuvat rivarissa.

Vierailija
45/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt saatana kopioimasta niitä kilometrin mittaisia viestejä!

Vierailija
46/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:45"]

Ei niillä nyt niin valtavan hyvin mene, jos asuvat rivarissa.

[/quote]

Ai siitäkö se onkin kiinni? Vanhempani asuvat rivitalossa josta naapurit pyysivät ja saivat juuri 900 000e joten eiköhän se ole ihan alueesta ja asunnosta kiinni.

Vierailija
47/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:47"]Lakatkaa nyt saatana kopioimasta niitä kilometrin mittaisia viestejä!

[/quote]

Samaa oisin tullu sanomaan, ärr!

Vierailija
48/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:45"]Ei niillä nyt niin valtavan hyvin mene, jos asuvat rivarissa.

[/quote[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:45"]Ei niillä nyt niin valtavan hyvin mene, jos asuvat rivarissa.

[/quote[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:45"]Ei niillä nyt niin valtavan hyvin mene, jos asuvat rivarissa.

[/quote]

Aloittavat omakotitalon rakentamisen heti kun löytävät tontin... Naapurini isä tietää noista paljon kun on heidän oman kotinsa rakentanut. Halusivat ennen kodin rakennuttamista tietää vain mihin asettuvat ja lapsiluvun tehdä selväksi ja nyt on asiat kunnossa! Ap

Vierailija
49/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi juma :DD ettekö tajua että Ap kertoo itsestään muka naapurina.

Piti tulla vaan lesoileen :DD lukekaa helvetti nuo viestit, ei kukaan kirjoita toisesta noim. Varsinkin tuo viimeinen viesti, ei helvetti miten noloa

Vierailija
50/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:03"]Miksi yrittää kaivaa ongelmia jonkun muun elämästä. Tyydy siihen mitä sinulla on tai TEE omalle elämällesi jotain.

[/quote]

Miten saan itsestäni kauniin? Tai miten taion lapseni söpöksi ja sosiaaliseksi? Kerro niin ehkä voin sitten elää omaa elämääni! Ap

[/quote]Sinun lapsesi on sinulle rakkain ja ihanin. Kehu lastasi ja rakasta. Sekä itseäsi.

Vierailija
51/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:11"]Kyllä siinä ihminen muuttuu niin paljon 10 vuodessa, että harva on enää toisen kanssa edes samalla aaltopituudella 30 vuotiaana kun 20 vuotiaana. Siinä kasvetaan yhdessä aikuiseksi ja yhtäkkiä huomataan, ettei tunnetakkaan enää toista ja toinen tuntuukin lähinnä hyvältä ystävältä. Kun vanhempana tapaa, suhteet yleensä kestää jopa lopun elämää kun molemmat on kypsyneet aikuiseksi ja tuntee jo itsensä ja tietää mitä haluaa.

Kaikki ystäväni ovat eronneet nyt 30 vuotiaana jotka ovat aloittaneet parisuhteen 20 vuotiaana ja perustaneet heti perheen. Nyt ovat yksinhuoltajia ja sinkkumarkkinoilla tai uusioperheissä. Toki osa voi onnistuakkin mutta nykyään valitettavasti suurinosa ei tyydy yhteen parisuhdekokemukseen elämässään.

Olisin itsekkin voinut perustaa perheen ensimmäisen poikaystäväni kanssa 20 vuotiaana jonka kanssa olimmekin sitten 5 vuotta. Mietimme, menemmekö naimisiin vai eroammeko ja onneksi päätin erota. Mies tuntui lähinnä ystävältä ja kasvoimme yhdessä aikuiseksi mutta olimme muuttuneet niin paljon viidessä vuodessa. 

[/quote]

Minun täytyy nyt kertoa tähän väliin meistä. Eli aloimme seurustella kun oltiin 17 ja 18. Nyt yli 12 vuotta takana ja ihanalta tuntuu. Ei ole vielä(kään) lapsia hankittu. Jonain päivänä. Mitään en kadu. Ehkä tilanne olisi eri, jos olisimme nuorina tehneet lapsia, kun emme olleet valmiita. Myös suurin osa vanhoista kavereista on todella pitkässä suhteessa. Vain yksi teki nuorena lapsen miehensä kanssa, mutta erosi sitten.

Vierailija
52/52 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:48"]No voi juma :DD ettekö tajua että Ap kertoo itsestään muka naapurina.

Piti tulla vaan lesoileen :DD lukekaa helvetti nuo viestit, ei kukaan kirjoita toisesta noim. Varsinkin tuo viimeinen viesti, ei helvetti miten noloa

[/quote]

En kyllä kerro :D jos olisin naapurini niin olisin tällä hetkellä panemassa komeaa miestäni, enkä istuisi tällä palstalla.

Tässä pointti oli vaan se vituttaako muita nuoret, hyväkuntoiset ja onnelliset ihmiset ja ilmeisesti kyllä eli en ole mitenkään epänormaali jos tunnen kateutta. Yritän kyllä kaverina olla naapurini kanssa sen takia, että lapset saavat toisistaan pihalla seuraa kun meidän pihassa ei montaa 1-3v ole.

Sille en voi mitään, että tunnen katkeruutta naapurini lapsen ollessa kaikkien mielestä suloisempi kuin meidän lapsemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä