Suojeleeko teidän miehet teitä?
En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡
Kommentit (84)
Jep! Se on ihanaa. Aina suojatielläkin menee niin, että auto osuisi häneen. ( olen raskaana)
Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.
Mitä se käsi siinä vyötäröllä kertoo? Sitä, ettei miehesi luota sinuun vai sitä, ettei luota kavereihinsa?
Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.
[/quote] hmmmm meillä ei ainakaan ole näin. Käyn ihan missä haluan, mutta mieheni haluaa hakea minut aina tai viedä. En voisi kuvitellakaan tilannetta jossa tulin yöllä baarista ja mieheni ei tulisi hakemaan.
Mieheni on varmaan oppinut sen kotoaan, sillä hänen äitinsä ei ikinä suostuisi ottamaan bussia kuin hätätapauksessa..
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:54"]
Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D
[/quote]
Voitko vielä kertoa, mistä pitäisi olla kateellinen?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:54"]Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D
[/quote]
[/quote] Nokun väkisin tulee mieleen, että ne ukot joilla ei ole suojelusviettiä ovat muutenkin " suomalaisia".. Siis että eivät osta kukkia, eivät maksa ravintolassa, eivät kehu, eivät osta lahjoja..
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:45"]
En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡
[/quote]
Olet säälittävä
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]Nr 7, miksi et käytä taksia?
[/quote] Miksi ihmeessä maksaisin taksista 30€, jos mieheni haluaa hakea? Ihan typerää olisi.
Hah! Ei tosiaan. Pidän itse huolta itsestäni. Välillä kyllä huolehdin miehestä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:54"]Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D
[/quote]
[/quote] Nokun väkisin tulee mieleen, että ne ukot joilla ei ole suojelusviettiä ovat muutenkin " suomalaisia".. Siis että eivät osta kukkia, eivät maksa ravintolassa, eivät kehu, eivät osta lahjoja..
[/quote]
Mun miehellä on suojeluvietti, hän suojelee lapsiamme. Minä sen sijaan olen aikuinen nainen, enkä tarvitse suojelua. Mun mielestä olisi aika noloa, jos mies tulisi pullistelemaan esim. sellaiseen tilanteeseen, jossa olen miespuolisten kavereiden seurassa. Miltä sen pitäisi mua suojella? Kerro nyt tämä vielä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]
Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.
[/quote]
Oletko tyhmä? Suojelunhalu on täysin eri asia, kuin sairaalloiseksi mennyt mustasukkaisuus. Voi sitä paitsi todellakin (alueesta riippuen) olla fiksua olla menemättä illalla yksin vaikkapa jollekin metsäiselle pururadalle.
Nää muut mammat on tottuneet siihen, ettei mies huomaa edes jos tyttöystävä vaikka katoaa illan aikana joten kyllähän se vituttaa varmasti.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:59"]Hah! Ei tosiaan. Pidän itse huolta itsestäni. Välillä kyllä huolehdin miehestä.
[/quote]
Ja lisään vielä, että elättää minut lähes täysin ja tuo kyllä kukkia. Pankkikorttini velottaa miehen tiliä. Eli ei käy kateeksi naista, jonka mies tietää ettei nainen pysty itse huolehtimaan itsestään ja pitämään turvassa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]
[/quote]
Oletko tyhmä? Suojelunhalu on täysin eri asia, kuin sairaalloiseksi mennyt mustasukkaisuus. Voi sitä paitsi todellakin (alueesta riippuen) olla fiksua olla menemättä illalla yksin vaikkapa jollekin metsäiselle pururadalle.
[/quote]
Jos pururata sijaitsee sellaisessa paikassa, ettei sinne kannata pimeällä mennä, nainen saa toki itsekin käyttää harkintakykyään ja olla menemättä. Ei tarvitse odottaa, että joku mies tulee sanomaan, ettei päästä naista lähtemään sinne.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:02"]
Nää muut mammat on tottuneet siihen, ettei mies huomaa edes jos tyttöystävä vaikka katoaa illan aikana joten kyllähän se vituttaa varmasti.
[/quote]
Tää mamma on tottunut olemaan aikuinen ihminen, joka kykenee vastaamaan itsestään (esim. ajattelemaan järjellä, kannattaako johonkin tiettyyn paikkaan mennä tiettyyn aikaan). En alkaisi suhteeseen, jossa mies kuvittelee olevansa vastuussa mun päätöksistä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:00"]
[/quote]
Aina kun joku aloittaa viestinsä kysymällä "Oletko tyhmä?", tiedän kirjoittajalla olevan niin vähän elämänkokemusta ja ymmärrystä, ettei hänen viestiään kannata sen enempää lukea.
Tää on varmasti provo, tai sitten olet hyvin nuori.