Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeää palvelua itä helsinkiläisessä pitseriassa

Vierailija
13.06.2014 |

Töistä tullessani ajattelin hakea pitsaa hiukopalaksi metroaseman pitseriasta, hintaakin oli vaivaiset 6€, odotukset eivät olleet korkealla alunperinkään.

tilasin haluamani fantasiapitsan mukaan. Kotona sitten huomasin että pitsassani oli tonnikalaa, sekä yksi täyte puuttui. En siis ollut tilannut tonnikalaa, olen kala-allergikko.

kipitin pitsan kanssa takaisin ravintolaan, enkä saanut minkäänlaista pahoittelua, sanottiin vain että odota kohta tulee uusi. 

Noh kun vihdoin sain tilaamani pitsan, kysyin saanko ottaa limun hyvitykseksi, siihen tarjoilija sanoi "pieni", ja lähti takahuoneeseen. Oletin että saan ottaa pienen limun jääkaapista. No lähdin kävelemään tyytyväisenä kotia kohti, kunnes havahdun tarjoilijan juokševan perääni, ja kysyvän "miksi otit limun, se maksaa 1,80"

hän oli kuulema sanonut pieni hetki ja lähtenyt kysymään johtajalta, jolta oli tullut kieltävä vastaus. 

Ja niin tarjoilija riisti minulta yhden pienen sprite pullon. Voi jumalauta. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks otit ilman lupaa? Se on varastamista.

Vierailija
2/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näitä ulkomaalaisten pitämiä paikkoja.... Minä en ole niissä käynyt sen jälkeen kun olin bileissä joissa oli tällainen turkkilainen pizzayrittäjä, yhden siellä olevan naisen miesystävä, ja hän ylpeänä naureskeli miten oli joskus räkinyt pizzaan joka tuli vittumaiselle asiakkaalle, ja kerran laittoi valittavalle rouvalle munakarvojaan siihen uuteen pizzaan mausteeksi, minkä teki korvaukseksi viallisesta edellisestä :-o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kutsunut vielä poliisit! VARAS!!

Vierailija
4/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitin kun tarjoilija sanoi pieni, että saan ottaa pienen limun.

mielestäni pieni limu olisi ollut oiva korvaus moisesta ravaamisesta. 

Vierailija
5/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kun ei se ole sen tarjoilijan päätettävissä vaan pomon.

Vierailija
6/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on siis 5, unohtui mainita

Vierailija
7/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitsan hinta on 6 e, tekee siellä joku pimeästi töitä tai kierretään veroja. Ei kande ostaa kyseisistä paikoista pitsaa.

Btw, itähelsinkiläinen on yhdyssana.

Vierailija
8/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehmet on tullut puoli vuotta sitten sukuloimaan ja jäänyt vahingossa pitseriaan töihin eikä välttämättä ymmärrä suomea vielä täysin kun ap:n kaltainen tollo lataa sata sanaa minuutissa tulemaan. 

Ehkä kannattaisi tämäkin ottaa huomioon, ennen kuin pöllii limuja.

Vierailija
9/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa tilata pizza-online.fi, niin tulee 98% varmuudella oikeat täytteet.

Vierailija
10/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rastilan pizzeria?

Vierailija
11/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään veroja maksava pitseria ei tee lättyä alle 7e tästtähän on mediassakin ollut. Joten boikottiin vaan (tämänkin tapauksen takia). Ymmärrän ketutuksen, mu kiukuttaa aina jotenkin itähelsingissä, siellä vaan on niin tympeä ilmapiiri ihmisillä. Voisin olla muuten jopa niin ilkeä että ilmoittaisin ko. paikkaan elintarviketarkistajan.. Sanoisin, että meinasi henki lähteä (kun ole allergikko). Mun lapsella on 1-tyypin diabeetikko enkä koskaan uskalla ottaa yhdessäkään paikassa hanajuomia kun en voi vannoutua siitä että ymmärtävät joillekin sen olevan TODELLA tärkeää ettei siinä limussa sitä sokeria ole. mut nää on näitä..

Vierailija
12/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, oli puotilan pitseria säde

Vierailija
13/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taidakkaan tänään hakea pizzaa

Vierailija
14/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt pitserin nimi tai metroasema. Muuten leimaat kaikki pitseriat.

Vierailija
15/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:26"]

Ilmeisesti näitä ulkomaalaisten pitämiä paikkoja.... Minä en ole niissä käynyt sen jälkeen kun olin bileissä joissa oli tällainen turkkilainen pizzayrittäjä, yhden siellä olevan naisen miesystävä, ja hän ylpeänä naureskeli miten oli joskus räkinyt pizzaan joka tuli vittumaiselle asiakkaalle, ja kerran laittoi valittavalle rouvalle munakarvojaan siihen uuteen pizzaan mausteeksi, minkä teki korvaukseksi viallisesta edellisestä :-o

[/quote]

Anteeksi siitä, että pudotan maan pinnalle. olen ollut töissä monessa suomalaisessa ravintolassa ja jotkut älykääpiöt harrastaa tätä myös... Siis ihan paremmissalkin paikoissa. Ei ole mitenkään pizzapaikkojen "etuoikeus".

Vierailija
16/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:26"]

[/quote]

Anteeksi siitä, että pudotan maan pinnalle. olen ollut töissä monessa suomalaisessa ravintolassa ja jotkut älykääpiöt harrastaa tätä myös... Siis ihan paremmissalkin paikoissa. Ei ole mitenkään pizzapaikkojen "etuoikeus".

[/quote]

Joo, suomalaisia räkijöitä riittää kanssa, ihan ketjuravintoloista lähtein.

Vierailija
17/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:nen onko Pizzeria pitäjä Jämsästä?

Vierailija
18/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:14"]

Töistä tullessani ajattelin hakea pitsaa hiukopalaksi metroaseman pitseriasta, hintaakin oli vaivaiset 6€, odotukset eivät olleet korkealla alunperinkään.

tilasin haluamani fantasiapitsan mukaan. Kotona sitten huomasin että pitsassani oli tonnikalaa, sekä yksi täyte puuttui. En siis ollut tilannut tonnikalaa, olen kala-allergikko.

kipitin pitsan kanssa takaisin ravintolaan, enkä saanut minkäänlaista pahoittelua, sanottiin vain että odota kohta tulee uusi. 

Noh kun vihdoin sain tilaamani pitsan, kysyin saanko ottaa limun hyvitykseksi, siihen tarjoilija sanoi "pieni", ja lähti takahuoneeseen. Oletin että saan ottaa pienen limun jääkaapista. No lähdin kävelemään tyytyväisenä kotia kohti, kunnes havahdun tarjoilijan juokševan perääni, ja kysyvän "miksi otit limun, se maksaa 1,80"

hän oli kuulema sanonut pieni hetki ja lähtenyt kysymään johtajalta, jolta oli tullut kieltävä vastaus. 

Ja niin tarjoilija riisti minulta yhden pienen sprite pullon. Voi jumalauta. 

[/quote]Mitä sinä sanoa? Sinä ei tykkä minu pitsa sinä mene pois...minä olen pomo täällä minä tyrkkiläinen karvakäsi ählämi.

Vierailija
19/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa tehtiin tarkastus erään mamuravintolan keittiöön. Ruuasta löytyi seitsemän eri miehen siemennestettä. 

-Mies 29v-

Vierailija
20/24 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:34"]Jos pitsan hinta on 6 e, tekee siellä joku pimeästi töitä tai kierretään veroja. Ei kande ostaa kyseisistä paikoista pitsaa.

Btw, itähelsinkiläinen on yhdyssana.

[/quote]

Ja suomalaiset taas kitisemässä....