Törkeää palvelua itä helsinkiläisessä pitseriassa
Töistä tullessani ajattelin hakea pitsaa hiukopalaksi metroaseman pitseriasta, hintaakin oli vaivaiset 6€, odotukset eivät olleet korkealla alunperinkään.
tilasin haluamani fantasiapitsan mukaan. Kotona sitten huomasin että pitsassani oli tonnikalaa, sekä yksi täyte puuttui. En siis ollut tilannut tonnikalaa, olen kala-allergikko.
kipitin pitsan kanssa takaisin ravintolaan, enkä saanut minkäänlaista pahoittelua, sanottiin vain että odota kohta tulee uusi.
Noh kun vihdoin sain tilaamani pitsan, kysyin saanko ottaa limun hyvitykseksi, siihen tarjoilija sanoi "pieni", ja lähti takahuoneeseen. Oletin että saan ottaa pienen limun jääkaapista. No lähdin kävelemään tyytyväisenä kotia kohti, kunnes havahdun tarjoilijan juokševan perääni, ja kysyvän "miksi otit limun, se maksaa 1,80"
hän oli kuulema sanonut pieni hetki ja lähtenyt kysymään johtajalta, jolta oli tullut kieltävä vastaus.
Ja niin tarjoilija riisti minulta yhden pienen sprite pullon. Voi jumalauta.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:14"]
Töistä tullessani ajattelin hakea pitsaa hiukopalaksi metroaseman pitseriasta, hintaakin oli vaivaiset 6€, odotukset eivät olleet korkealla alunperinkään.
tilasin haluamani fantasiapitsan mukaan. Kotona sitten huomasin että pitsassani oli tonnikalaa, sekä yksi täyte puuttui. En siis ollut tilannut tonnikalaa, olen kala-allergikko.
kipitin pitsan kanssa takaisin ravintolaan, enkä saanut minkäänlaista pahoittelua, sanottiin vain että odota kohta tulee uusi.
Noh kun vihdoin sain tilaamani pitsan, kysyin saanko ottaa limun hyvitykseksi, siihen tarjoilija sanoi "pieni", ja lähti takahuoneeseen. Oletin että saan ottaa pienen limun jääkaapista. No lähdin kävelemään tyytyväisenä kotia kohti, kunnes havahdun tarjoilijan juokševan perääni, ja kysyvän "miksi otit limun, se maksaa 1,80"
hän oli kuulema sanonut pieni hetki ja lähtenyt kysymään johtajalta, jolta oli tullut kieltävä vastaus.
Ja niin tarjoilija riisti minulta yhden pienen sprite pullon. Voi jumalauta.
[/quote]Mitä sinä sanoa? Sinä ei tykkä minu pitsa sinä mene pois...minä olen pomo täällä minä tyrkkiläinen karvakäsi ählämi.
[/quote]
No en olisi sinunakaan ylpeä. Kyllä ne ulkomaalaiset pizzerianpitäjät on paljon parempia ihmisiä, mutta kuka jaksaa edes kuunnella säälttävien suomalaisten paskanpuhumista ja rasismia. Luuletko oikeasti olevasi parempi kuin nämä "karvakädet"?
Törkeää suomen kieltä Vauva lehden av palstan otsikossa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:23"]
Yksikään veroja maksava pitseria ei tee lättyä alle 7e tästtähän on mediassakin ollut. Joten boikottiin vaan (tämänkin tapauksen takia). Ymmärrän ketutuksen, mu kiukuttaa aina jotenkin itähelsingissä, siellä vaan on niin tympeä ilmapiiri ihmisillä. Voisin olla muuten jopa niin ilkeä että ilmoittaisin ko. paikkaan elintarviketarkistajan.. Sanoisin, että meinasi henki lähteä (kun ole allergikko). Mun lapsella on 1-tyypin diabeetikko enkä koskaan uskalla ottaa yhdessäkään paikassa hanajuomia kun en voi vannoutua siitä että ymmärtävät joillekin sen olevan TODELLA tärkeää ettei siinä limussa sitä sokeria ole. mut nää on näitä..
[/quote]
ykköstyypin diabeetikko ei sokeriliemeen kuole...sokerit toki nousee, mutta nehän voi hyvin hoitaa ylim.inskalla. Noin pienellä taitaa olla pumppu, joten dont't worry :)
terveisin
diabeteshoitaja
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:26"]käsitin kun tarjoilija sanoi pieni, että saan ottaa pienen limun.
mielestäni pieni limu olisi ollut oiva korvaus moisesta ravaamisesta.
[/quote]
Jos pizzat on jo noin halpoja, tuskin mitään limsoja tulee kaupan päälle. Tuollaiset asiakkaat on jo niin nähty, hitto että ärsyttää. Tarjoilijan kuului pahoitella mutta vieläkö pitäisi limsoja alkaa tarjoilemaan. Meilläkin päin sun tyyliset asiakkaat on niin nähty ja aina koittavat pantata ilmaisia juomia, odotusalennuksia yms paskaa. Ihan oikeasti ottaa päähän koska en edes muista montako kertaa suomalaiset idiootit on tullut työpaikalleni pizzeriaan solvaamaan ulkomaalaisia tao kusettamaan/vaatimaan jotain ihme alennuksia. Menkää.itseenne.