Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on kolmenkympin kriisi

Vierailija
22.08.2006 |

tekis mieli laittaa kaikki vaihtoon, ukko, työpaikka, kämppä. kaikki kyrpii niin pahasti. lapset nyt voisin pitää, mutta paskaaks väliä millään muulla. ei vaan jaksais kattoa tuota ukkoa enää yhtään. haluais asua ilman mitään miehiä, olla sinkku, ilman että kukaan haluaa seksiä vähän väliä. vituttaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistan fiiliksen... ohi se menee.

Vierailija
2/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

seksin ruikutus on raivostuttavaa. mitä jos antaisit miehelles luvan käydä vieraissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pihalle. kato kun sillä ei ollu mitään semmoista niin ei voi mullakaan olla, täysin kuviteltuja juttuja. mistäköhän mä saisin rohkeutta tehdä jotakin muutoksia sen sijaan että mä iltaisin nukkumaan mennessä unelmoin niistä. -ap

Vierailija
4/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla nyt sitten lähempänä 40-v synttäreitä. Ihan samat ajatukset mullakin ja en tiedä miten tässä jaksaa rämpiä eteenpäin.

Vinkki:listasta mies, lapset, työ, asunto helpointa on ehkä vaihtaa

kuitenkin asuntoa. Uudet harrastukset tai opiskelu voi tietysti piristää jos nihin jää aikaa.

Vierailija
5/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsiahan en siis halua vaihtaa, ne on ainoat mitä mä haluan pitää. harrastuksiin ei oo aikaa, mitä nyt hädin tuskin ehdin lenkillä käymään pari kertaa viikossa. helpointa olis vaihtaa työpaikkaa, mutta kun en pääse minnekään muualle. jumalaton vitutus. -ap

Vierailija
6/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus haluaisin päästä kyllä omistani edes lomalle.

Mulle helpointa on vaihtaa asuntoa, toista työtä on tosi hankala kaupungissani löytää.Olisiko elämä parempaa sinkkuna, toisessa maassa, uuden rakkaan kainalossa? Kuitenkin sitä jatkaa jos asiat on kuitenkin enemmän hyvin kuin huonosti. Ehkä tietty persoonallisuustyyppi kaipaa säpinää ja kriisejä enemmän kuin muut jotta tuntisi elävänsä enemmän.

t.9

Vierailija
7/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt enää mieheni saamattomuutta, ja pistin miehen vaihtoon, samalla vaihtu kämppä ja työpaikaakin vaihdoin.

Ja seksi alkoi maistua entistä paremmalta, niin että exä ei sillon pysynyt enää perässä.

Enkä kadu, elämä maistuu nyt huomattavasti paremmalta!

Vierailija
8/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmissäni. mutta lasten vuoks ei haluais erotakaan, ne on niin iskän lapsia että nehän sais hirveet traumat jos joutuis elämään äidin kanssa suurimman osan ajasta. jotenkin vaan tuntuu että mun mielenterveydelle olis parasta olla ilman miestä. -ap

Vierailija
9/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vakava parisuhdekriisi. Siihen voi tietysti hakea apua jos on motivaatiota.

Vierailija
10/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä se tuntuu helpotukselta. tälläkö tavalla tää nyt sitten ilmenee että mä en ollu seurustellu kenenkään muun miehen kanssa ennenkun löysin tän ja ruvettiin seurustelemaan. -ap

Vierailija:

vaan vakava parisuhdekriisi. Siihen voi tietysti hakea apua jos on motivaatiota.

Vierailija
11/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskele silti hetki, älä polta siltoja takanas.

Vierailija
12/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tällä hetkellä se tuntuu helpotukselta. tälläkö tavalla tää nyt sitten ilmenee että mä en ollu seurustellu kenenkään muun miehen kanssa ennenkun löysin tän ja ruvettiin seurustelemaan. -ap

Vierailija:

Ei se välttämättä siitä oo kiini että et oo ikinä kenenkaan muun kanssa seurustellut. Minä olin seurustellut monen muun kanssa ennen miestäni, ja viettänyt aika railakastakin sinkku elämää, ja luulin että se estäisi tällaiset kriisit. Ei todellakaan! Sieltä se elämän kriisi silti tuli ja kaikki meni uusiks....

Vierailija
13/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa paskaa kaikkien muidenkin kanssa. ja nyt rupee olemaan semmoisessa iässä että rupee pikkuhiljaa (ois varmaan kannattanu ajatella jo vuosia sitten) ajattelemaan että tätäkö mä haluan koko loppuikäni, kattella tuota samaa naamaa seuraavat viiskytä vuotta. tätäkö tää mun elämä nyt sitten on? ei vois enää paljon huonommin mennä. -ap

Vierailija:

Ei se välttämättä siitä oo kiini että et oo ikinä kenenkaan muun kanssa seurustellut. Minä olin seurustellut monen muun kanssa ennen miestäni, ja viettänyt aika railakastakin sinkku elämää, ja luulin että se estäisi tällaiset kriisit. Ei todellakaan! Sieltä se elämän kriisi silti tuli ja kaikki meni uusiks....

Vierailija
14/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suahan vituttaa koko elämäs, ei sun ikäs!

pureskele silti hetki, älä polta siltoja takanas.

Vierailija
15/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oikeesti ansaitsee jonkun joka ei oo yhtä kamala ihminen kun minä. -ap

Vierailija:

kerrohan ap vähän tuosta teidä suhteesta, miksi se vituttaa?

Vierailija
16/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hmmmmm...

Vierailija
17/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hei kuule, nyt eka oma itsetunto kuntoon.

Vierailija
18/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro vähän tarkemmin tuosta rakastamisesta. mitä siis et tunne häntä kohtaan ja mitä tunnet?

Vierailija
19/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä kohtaan tunnen vaan inhotusta, mutta sitäkin on pakko harrastaa. sanoin jokunen kuukausi sitten kun keskusteltiin niistä seksiasioista että jos vaan jaksaa odottaa niin saattaa yllättyä. ja nykyään mies aina jaksaa muistuttaa siitä ja että se oli ihan täyttä paskapuhetta. no, eipä ainakaan rupea kiihottamaan kun toinen taas jankkaa noita vanhoja juttuja. tuosta nyt ei kukaan saanu mitään selvää.

siis ihan hyvä mieshän tuo on, mutta en mä rakasta sitä. ja jo se että mä pystyn myöntämään tän itselleni on kestäny vuosia. en mä edes ymmärrä miks se on kestäny mua kaikki nää vuodet, kun se vois saada jonkun niin paljon paremman.

mä en tiedä enää mistään mitään, mä oon ihan hukassa. -ap

Vierailija:

kerro vähän tarkemmin tuosta rakastamisesta. mitä siis et tunne häntä kohtaan ja mitä tunnet?

Vierailija
20/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulle tuli olo, että sulla on " liikaa" energiaa jota et saa työnnettyä minnekään, onko näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi