Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatytöt, tähtitytöt yms. bikinimisut

Vierailija
13.06.2014 |

Annatteko miestenne rauhassa katsella iltalehden iltatyttöjä, seiskan tähtityttöjä yms. ilman että vedätte asiasta hernettä nokkaan ja kiellätte toiminnan? Onko mielestänne ok että mies selailee netistä kauniita naisvartaloita? Mun avomies katselee kauniita naisia netistä hyvinkin avoimesti ja näyttää kuvia välilllä mullekin jos kuvasta on jotain erityisempää kommentoitavaa. Tämä on minusta ok, kauniita ihmisiä on kiva katsella ja katson mielelläni itsekin nättejä tyttöjä vaikka ihan täyshetero olenkin. Eilen sitten kuitenkin keskustelu kääntyi siihen, että mitä jos minä katson komeita miehiä netistä. Eipä ollutkaan miehelle mieluista. Heti tuli esille se että no hän ei kelpaa ja haluaisin että hän on timmimpi. Olen monesti sanonut miehelle että hänellä on ihana vartalo... Miksi tämä ei toimi nyt toisinpäin? Miksi mulle on ok että mies katsoo paljon mua kauniimpia naisia mutta jos minä vähän vilkuilen jotain Mcconaugheyn rantakuvaa teenkin väärin? Mies yritti selittää että kuuluu miesten maailmaan naisten vilkuilu... naiset ilmeisesti ei sitten kiinnostu hyvännäköisistä miehistä. Hän ei halua että hänen nainen käyttäytyy miesmäisesti. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi on huonompi itsetunto kuin sinulla.

Vierailija
2/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä on. Oma mieheni ei ymmärrä tätä ollenkaan; katselee naisia ja tissejä, muttei mitään vakavaa eikä edes pidä näkemästään, ei edes ole kovin seksuaalinen tyyppi jne jne... Minä en pidä tästä. Mutta saisin kuulemma vaikka runkata miesten kuville hänen silmiensä edess jos tahtoisin.

silti, jos millään lailla osoitan oikeasti edes kerran että OK, ehkäpä etsin sitten komeiden miesten kuvia netistä, niin heti on ruikuttamassa.

sanoo että miehet nyt vaan kiihottuu naisista ja hänen on pakko miettiä muita naisia koska Se on miehen perusluonne! Sanon että saanko minäkin haaveilla romanttisista illoista jonkun ihanan filmitähden kanssa koska sehän on miten sitten naisen mieli toimii. En saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa katsoa ja niin saan minäkin...

Vierailija
4/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla ei sitten oikeesti ookaan niin hyvä kroppa? Onks päässy vähän ylimääräistä kerrostumaa muodostumaan?

Vierailija
5/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:47"]

Samalla menneiden aikojen logiikalla naiset voi sitten jäädä kotiin miestensä elätettäviksi, koska menneinä aikoina miehet ovat elättäneet naiset ja ansainneet perheensä elannon. Moniko nykyajan mies pystyy palkallaan elättämään kaksi aikuista, ja parhaimmillaan lapset myös?

[/quote]

Auts! Tää on hyvä :D Jos vaimolla on vanhanaikaiset "käyttäytymissäännöt" niin sitten pitää olla myös saman aikakauden oikeudet! Eihän se ole soveliasta naiselle mennä töihin jos ei ole soveliasta katsella miesten kuviakaan ;) ;) ;)

Vierailija
6/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi täysin ok, jos naiseni katselisi miesten kuvia. Esimerkiksi ap:n mainitsema McConaugheyn vartalo on sen verran kaunis, että minuakin hiukan kiihottaa katsella sitä, vaikka lähinnä naisista olenkin kiinnostunut. Naiseni tosin katselee mieluummin kauniita naisvartaloita, kuten minäkin, ja tuo minulle joskus katseltavaksi esimerkiksi lehdessä olevan kauniin ja vähäpukeisen naisvartalon.

Emme stressaa tällaisista asioista vaan kauniiden ihmisten katselu on meille yhteinen, rentouttava harrastus.

Vierailija
7/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs iltatähtitytöt?

Vierailija
8/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies yrittää selitellä epäoikeudenmukaista toimintaansa "miesten tapana". Ihan niinkuin joku toiminta olisi koodattu vain miesten geeneihin ja näin ollen se olisi sallittua vain ja ainoastaan miehelle. Miten joku ei voi ymmärtää että ihan yhtälailla kun että voi olla miehiä joita ei kiinnosta toljottaa naisia netistä, voi olla naisia jotka tykkäävät katsoa miesten kuvia? Miksi se olisi naiselta kiellettyä vain siksi että yleensä miehet harrastavat moista? Jos ap:n mies ei halua että ap "käyttäytyy miesmäisesti" hänen ei tarvitse olla katsomassa kun ap on koneella. Kai sitä ihminen saa omissa oloissaan tehdä ihan mitä itse haluaa jos sillä ei satuta muita.

Eniten tässä kyllä naurattaa tää "miesten maailma"... Miehet hakee oikeutusta jollekin tavalle sen takia että se on miesmäistä ja miehet on aina käyttäytyny niin. Ja naiselle moinen ei ole sallittua koska naiset ovat ennen olleet siveellisiä, pullantuoksuisia leidejä, eiväthän naiset voi kiihottua ja tykätä mistään miesten kuvista! Samalla menneiden aikojen logiikalla naiset voi sitten jäädä kotiin miestensä elätettäviksi, koska menneinä aikoina miehet ovat elättäneet naiset ja ansainneet perheensä elannon. Moniko nykyajan mies pystyy palkallaan elättämään kaksi aikuista, ja parhaimmillaan lapset myös?

Vierailija
9/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä meillä vaan molemmat saa katsoa kauniiden/komeiden ihmisten kuvia. Minä varmaan katselen jopa enemmän, kuin mieheni, mutten ole kyllä yhtään miesmäinen. Kyllä minä kiihotun komeasta miesvartalosta... Onko se jotenkin väärin tehty naiselta?

Ihmiset, jotka käskevät kulkea laput silmillä ovat todella huonoitsetuntoisia. Ei se ole pelkästään miesten juttu, että kauniit/komeat asiat pistää katsomaan.

Vierailija
10/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla eri sääntöjä itselle ja muille. Itse en siedä tollasta kontrollointia enkä harrasta sitä itsekkään. Kunhan ei kumpikaan petä niin kaikki on ok

Vierailija
11/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 08:00"]Minulle olisi täysin ok, jos naiseni katselisi miesten kuvia. Esimerkiksi ap:n mainitsema McConaugheyn vartalo on sen verran kaunis, että minuakin hiukan kiihottaa katsella sitä, vaikka lähinnä naisista olenkin kiinnostunut. Naiseni tosin katselee mieluummin kauniita naisvartaloita, kuten minäkin, ja tuo minulle joskus katseltavaksi esimerkiksi lehdessä olevan kauniin ja vähäpukeisen naisvartalon.

Emme stressaa tällaisista asioista vaan kauniiden ihmisten katselu on meille yhteinen, rentouttava harrastus.

[/quote]

Näin juuri toimitaan meilläkin.

Ap:n mies kuulostaa joltain yläasteikäiseltä pojalta, joka ei oikein ole ajatellut asioita.

Vierailija
12/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:47"]

Ehkä sulla ei sitten oikeesti ookaan niin hyvä kroppa? Onks päässy vähän ylimääräistä kerrostumaa muodostumaan?

[/quote]

Miten tämä liittyy ap:n pointtiin? Eikö ap juuri sanonut että hänestä on ok että mies katsoo häntä kauniimpia naisia, mutta miehelle ei sovi että nainen katsoo komeita miehiä?

Vierailija
13/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun katselee, ei minulle ole ainakaan asiasta maininnut. Itse katselen mielelläni komeita miehiä ja timmejä naisia netistä.

Vierailija
14/15 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko asia yllätys sinulle vieä tuhannen asiasta tehdyn AV-aloituksen jälkeen?

Vierailija
15/15 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tehdä numeroa tuollaisesta. Eikä ole koskaan mitään kuvia kommentoinut. Kyllä se Iltatyttön katsoo jos sattuu Iltalehti käsiin. Jos minä sanosin että alan komeita miesvartaloita katselemaan niin tuskin keskustelua saatais aikaseksi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi